Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grondaandeel in computerkast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    grondaandeel in computerkast

    Korting op 420shop

    #2
    Xenos, Action, Blokker, het Plastichuis, overal op de 'pvc-afdeling' hebben ze bakken.
    Een stuk kunststof dakgoot kan ook, je kan het zo gek niet verzinnen.
    Desnoods leg je een melkpak op z'n kant ofzo.
    Je fantasie is de enige beperking.
    Meer grond is wel altijd beter, en de plant zul je sowieso moeten binden en buigen.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik zou niet meteen een pot zoeken, lijkt me niet zo makkelijk te vinden in dat formaat. Eigenlijk kan je alles gebruiken als pot. Bv een ijscremdoos, pringelsbuis, vaas, brooddoos, ect..

      Zolang er afvoergaten inzitten en de wortels zitten donker maakt het allemaal niet erg veel uit.

      Oja:
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


        #4
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Leuk project

            Toen ik in een keukenkastje kweekte, maakte ik gebruik van die langwerpige balkonbakken. Om ze passende te maken heb ik toen de bovenste dikke rand daarvan verwijderd. Maar zoals anderen al zeggen, je kan werkelijk alles gebruiken. De enige beperking is je eigen fantasie

            Probeer de pot zo hoog mogelijk te maken, ook al zal het bij micro kweken altijd een concessie zijn.
            Totale hoogte, minus lamp en ophangsysteem, minus minimale afstand lamp/plant, minus pothoogte, is overgebleven ruimte voor de plant.
            Je zal merken dat je dan al snel weinig overhoudt. Want je wil ook zoveel mogelijk ruimte voor de plant(en) overhouden.

            Voeding ga je sowieso nodig hebben. En met zulke kleine potten (inhoud) moet je eigenlijk ook de pH meten. Er zit simpelweg niet genoeg voeding en buffer in de potgrond, als je kleine potten gebruikt.
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


              #7
              En daarvoor gelijk maar weer een nieuw topic!?

              Comment


                #8
                Stuk plexiglas op maat. Wat ductape erover plakken tegen het licht.
                Fem#1 - 2020

                Comment


                  #9
                  1liter smartpots? 9 Of zo, en Lowryders.

                  Comment


                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Oei, ik ben er een in mijn kastje staan en die ruikt best wel smakelijk. Gaan ook.minstens 6 vingerhoedjes zijn.

                    Zouden die niet verbeterd zijn intussen? Lowryder mix van Seedsman.

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Seedsman heeft een Lowrider 2, dat is een kruising van Lowrider en Santa.
                    Joint doctor is de originele breeder van Lowrider en Lowrider2, alle anderen wilden destijds een graantje meepikken van die eerste autoflowers.

                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Die heb ik dus staan. Dat is dan de 2e generatie begrijp ik.

                    Nu, het zal wel te roken zijn, mooi plantje vol trichomen.

                  #10
                  OK bedankt voor de reacties het is intussen een sort smartpot geworden en het feest is begonnen. Heb echter te maken met het fenomeen van een 'naar boven groeiende wortel' zie foto. Heb al een topic gelezen waar uiteindelijk blijkt dat je er best afblijft in een ander topic wordt er dan toch wat mee geprutst. Ik blijf er voorlopig af..
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • EasyW
                    EasyW commented
                    Editing a comment

                  #11
                  Dat probleem heb ik dit jaar ook, ik gok dat we het zaadje te ondiep in de grond gestoken hebben.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment

                  Bezig...
                  X