Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Start van een extra kweek tips?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Start van een extra kweek tips?

    Korting op 420shop
    Hallo mede forum posters,

    Ik heb zojuist een pakje zaadjes van een maatje van mij gekregen die hij teveel had.
    Nu heb ik 3 ww plantjes in een kastje staan, en zou graag deze "Lowryder AF indica/mexican ruderalis ferm" willen planten.

    Nu hoorde/leesde ik dat deze plantjes heel klein blijven, Nu wil ik deze heel simpel houden en vroeg me dus af wat voor formaat ruimte voor deze zaadjes genoeg zijn?
    Vanwege openhuis (280graden raam) wil ik deze klein en simpel houden het liefst nog bureau formaat haha.
    Nu had ik een slechte start met mijn ww en wil de ruimte voor deze kleintjes graag eerst klaar hebben voordat ik er uberhaupt aan begin.

    Ik hoor graag van jullie

    bvd

    mvg Purefy

    IMAG0221.jpg

    #2
    Re: Start van een extra kweek tips?

    En wat wil je nou dan dat ik hem maak ofzo

    Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
    Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

    Comment


      #3
      Re: Start van een extra kweek tips?

      Sorry mijn vraag was niet helemaal duidelijk, Ik bedoel wat zou de perfecte maat zijn voor 2-4 kleine lowryders?

      bvd mvg Purefy

      Comment


        #4
        Re: Start van een extra kweek tips?

        Zou zeggen, gebruik de zoekfunctie bovenaan en typ "autoflower" of je gaat even lezen in de rubriek; kweekruimte micro

        Comment


          #5
          Re: Start van een extra kweek tips?

          Autoflowers kunnen klein blijven of een meter hoog worden, dat ligt eraan hoe goed je ze behandeld.
          Je gaat ze niet bij die WW erbij zetten eh .. ? Want dat gaat niet.
          Zonlicht is ook nog lang niet sterk en lang genoeg aanwezig.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Start van een extra kweek tips?

            Bedankt voor je reactie, nee ik wil ze niet bij me ww zetten, Die staan nu goed eindelijk voor mekaar op die temeratuur en LV daar op peil te houden zowel snachts en overdags.

            Ik heb zeker rond zitten kijken op deze forums, Sterker nog tot 1 week geleden wist ik niks en ben aardig opgehelderd met de perfecte uitleg van andere posts.
            En ja zeker heb ik ook andere micro kweeks gelezen en bekeken.

            Nu was gewoon enkel mijn vraag omdat ik nou niet weet wat goed is ivm dat elke persoon anders kweek en ik het gewoon beter wil aanpakken deze ronde.
            Ik heb nog een kastje beschrikbaar die rond de 49x49x80 is en vroeg me af of ik hier 4 low rydertjes in kon plaatsen als ik ze een beetje klein houd, (2 of 3 vind ik ook al voldoende als het beter is)

            Ik hoor graag meer, Mvg en bvd Purefy.
            Last edited by Purefy; 9 February 2013, 10:32.

            Comment


              #7
              Re: Start van een extra kweek tips?

              Ja hoor dat moet wel kunnen. In 1L pot worden ze zo'n 25-30 cm hoog. Als je ze op 12/12 zet (is absoluut niet nodig) dan blijven ze nog iets kleiner. Zelf zou ik ze bewaren voor buiten, kunnen ze lekker een meter hoog worden.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Start van een extra kweek tips?

                Ik zit in een pand met weinig muren en veel ramen, Mijn buiten terein is totaal ongeschrikt om ook maar eraan te durfen te denken. bedankt voor de tip.

                Ik verwacht natuurlijk geen SUPER vangst van die lowryders wil gewoon beetje klein schalig oefenen net van de sjop vandaan en binnen 2 maanden wil ik graag een tent aanschaffen, Iedere tip is welkom wil vanaaf graag de kast maken en ga nu alfvast kiemen.


                bvd en mvg purefy

                Comment


                  #9
                  Re: Start van een extra kweek tips?

                  Tip 1: kiem pas als je kast klaar is.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Start van een extra kweek tips?

                    je kan ze ook scroggen om ze laag te houden
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...creen-Of-Green

                    Comment


                      #11
                      Re: Start van een extra kweek tips?

                      Ik ga zeker wachten tot de kast klaar is, Dat heb ik met me vorige op de harde manier geleerd

                      Het zijn autoflowers ik dacht ergens te hebben gelezen dat je deze niet ken scroggen?

                      bvd mvg purefy

                      Comment


                        #12
                        Re: Start van een extra kweek tips?

                        Ja dat word wel geschreven en gezegd,het zal misschien wel wat moeilijker gaan maar ik ga het toch ook doen bij mijn volgende kweek heb er wel vertrouwen in.

                        Comment


                          #13
                          Re: Start van een extra kweek tips?

                          Elke keer als dit topic in de lijst staat, zit ik eerst een minuut naar de titel te staren ..
                          Zo'n onderwerp intrigeert me : Start van een extra kweek tips?

                          Ik probeer het dan met :
                          Start ! Van een extra kweek tips ?
                          of
                          Start van een. Extra kweek tips ?
                          of
                          Start van een extra. Kweek tips ?
                          of
                          Start van een extra kweek. Tips ?

                          Die laatste is het meest plausibel, maar met het gebruik van wat leestekens kun je het verschil maken.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Start van een extra kweek tips?

                            Je hebt helemaal gelijk QnQ, Alhoewel ik eerlijk moet zijn dat ik altijd all moeite heb gehad met leestekens.

                            Zal er volgende keer wat meer proberen op te letten.

                            mvg Purefy

                            Comment


                              #15
                              Re: Start van een extra kweek tips?

                              QnQ, dat heb ik nou ook haha.
                              Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                              Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                              Comment

                              Bezig...
                              X