Buitenkweek autoflowers.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #16
    Re: Buitenkweek autoflowers.

    je kan ze nadat ze ontkiemt zijn in kleine potjes met zaai en stekgrond zetten.en als de wortels eruitkomen,overpotten naar grootere potten met lightmix of allmix

    Comment

    • dailysmoker
      Retired
      • Nov 2009
      • 10

      #17
      Re: Buitenkweek autoflowers.

      als ik de zaden direct in een potje doe gaat ie dan vanzelf met de wortel naar beneden groeien ongeacht hoe ik hem erin zet...? en heb zelf alleen potgrond met alles erin voor zaden is dat niet goed kan ik dan gewone potgrond kopen...? gr tim

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #18
        Re: Buitenkweek autoflowers.

        Ontkiemen gaat het best in zaai- en stekgrond, omdat dat medium voedselarm is. Als de kiemwortel van een zaadje zich ontwikkelt groeit dat naar beneden. In de grond kantelt het zaadje als het ware. Vergelijk het maar met een speelgoedeendje in een kinderbadje. Alleen bij sommige planten let je op hoe te planten of te zaaien: bijvoorbeeld bij tulpenbollen of narcissen. Aan de vorm van de bol kun je zien wat de boven- of de onderkant is.

        Comment

        • dailysmoker
          Retired
          • Nov 2009
          • 10

          #19
          Re: Buitenkweek autoflowers.

          okay thx man bedankt voor de hulp

          Comment

          • dailysmoker
            Retired
            • Nov 2009
            • 10

            #20
            Re: Buitenkweek autoflowers.

            okay stop ze direct in de aarde en moeten ze daarna 48 uur in het donker staan of niet...? had ik gelezen ergens en daarna kunnen ze gelijk op mn balkon of in de schaduw zetten nog een paar dagen...? gr tim

            Comment

            • ThijsWTF
              Retired
              • Jan 2010
              • 12

              #21
              Re: Buitenkweek autoflowers.

              Oorspronkelijk geplaatst door dailysmoker
              okay stop ze direct in de aarde en moeten ze daarna 48 uur in het donker staan of niet...? had ik gelezen ergens en daarna kunnen ze gelijk op mn balkon of in de schaduw zetten nog een paar dagen...? gr tim
              Heb je dit topic al gezien dailysmoker? http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...gen-op-een-rij

              Daar staan al heel wat antwoorden op eventuele vragen.

              Comment

              • dailysmoker
                Retired
                • Nov 2009
                • 10

                #22
                Re: Buitenkweek autoflowers.

                ja super man die link

                Comment

                • peukje
                  Stoner
                  Member
                  • Aug 2011
                  • 20

                  #23
                  Re: Buitenkweek autoflowers.

                  hoi metatron,

                  ik ben een beginnend kweker en ik geraakt er maar niet uit of ik wil binnen kweken of buiten.
                  ik heb sinds 1 augustus 4 plantjes in pot staan en ze zijn ongeveer al 5 cm en ze hebben al bijna allemaal
                  6 blaadjes.
                  overdag staan ze in de tuinserre en s'nachts binnen in huis
                  kan ik ze nu nog gewoon buiten laten groeien en gaan ze dan nog opbrengst leveren of
                  is het hiervoor al wat laat?

                  Comment

                  • ramonezzz
                    Retired
                    • Aug 2011
                    • 2

                    #24
                    Re: Buitenkweek autoflowers.

                    mijn planten zijn nu 2 meter hoog maar het weer zit tegen en denk dat de bloei moeilijk wordt,zal ik nog bloeivoeding geven

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #25
                      Re: Buitenkweek autoflowers.

                      Zolang ze niet bloeien hebben ze dat niet nodig...

                      Comment

                      • General
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2012
                        • 919

                        #26
                        Re: Buitenkweek autoflowers.

                        Oorspronkelijk geplaatst door ramonezzz
                        mijn planten zijn nu 2 meter hoog maar het weer zit tegen en denk dat de bloei moeilijk wordt,zal ik nog bloeivoeding geven
                        2 meter hoge autoflowers?

                        Comment

                        • guerillaarmy
                          Stoner
                          Member
                          • Sep 2013
                          • 23

                          #27
                          Re: Buitenkweek autoflowers.

                          ga 2 week voorgroeien onder Tneon en dan volle grond in tegen 23 april, guerilla style. Eventueel later half mei nog meer autoflower bijzetten.
                          A guerilla army attacks where they are not expected, secures victory and vanishes without a trace.

                          Comment

                          • Gewone man
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jul 2014
                            • 42

                            #28
                            Re: Buitenkweek autoflowers.

                            Ben ook al aan het ontkiemen met auto flowers.
                            Kan een kas/kweektent het probleem van "te vroeg buiten" verhelpen?


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment

                            • LR2
                              Mother of all Growers
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2011
                              • 8552

                              #29
                              Re: Buitenkweek autoflowers.

                              De laatste post was
                              14th September 2013
                              Je komt 2 jaar te laat Gewone Man
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              • Gewone man
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jul 2014
                                • 42

                                #30
                                Re: Buitenkweek autoflowers.

                                Het is nooit te laat om te leren LR2


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...