Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alle beginnersvragen op een rij

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Alle beginnersvragen op een rij

    ha, thx monty, ja heb dat ook al eens meegemaakt bij jou.

    laat zeker nog weten indien er iets niet klopt of er nog iets aan toe gevoegd kan worden.

    Comment


      #17
      Re: Alle beginnersvragen op een rij

      hey.
      ik ga dit zeker eens doornemen en bedankt voor de info .

      groeten Flatus.

      Comment


        #18
        Re: Alle beginnersvragen op een rij

        hallo iedereen .
        ik heb mijn zaadjes 3 dagen geleden gepot maar er is maar 1 half ontkiemt .
        ik heb de twee andere zaadjes in de andere poten gezocht en gevonden .
        deze zaadjes zien er uit hoe ik ze der heb in gestopt.
        nu heb ik speciaal stekgrond gaan halen en kiembakjes; nu heb ik dit zo gedaan .kan dit nog goed komen of is dit naar de knopen ?????
        SAM_0753.jpgSAM_0752.jpgSAM_0747.jpgSAM_0761.jpgSAM_0760.jpgSAM_0758.jpgSAM_0762.jpgSAM_0763.jpgde laatste 5 foto's zijn van een gewoon zaadje dat ik gevonden heb in de weed.en deze is toch goed opweg aan het gaan , niet ?


        Comment


          #19
          Re: Alle beginnersvragen op een rij

          Je hebt ze niet voorgekiem in watten, ofzo, Dan kan het tot 7 dagen duren voor ze boven komen. Ja dat plantje gaat goed, maar waarom is de pot maar halfvol? Je mag aarde aanvullen tot onder de lob bladeren, die ronde bladeren die eerst uitkomen als ze boven de grond komen.
          Op welke temperatuur staan die? je zaait ze best binnen lekker warm. Valt moeilijk te zeggen of ze nog boven gaan komen. Dat ze nog niet ontkiemt zijn zegt al niet veel goed. Van welke zaadbank komen ze?

          gtz

          Comment


          • El Jappe
            El Jappe commented
            Editing a comment
            Je kunt proberen om ze heel lichtjes op te schuren met fijn schuurpapier. Dan nemen ze beter het vocht op.

          #20
          Re: Alle beginnersvragen op een rij

          Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
          Je hebt ze niet voorgekiem in watten, ofzo, Dan kan het tot 7 dagen duren voor ze boven komen. Ja dat plantje gaat goed, maar waarom is de pot maar halfvol? Je mag aarde aanvullen tot onder de lob bladeren, die ronde bladeren die eerst uitkomen als ze boven de grond komen.
          Op welke temperatuur staan die? je zaait ze best binnen lekker warm. Valt moeilijk te zeggen of ze nog boven gaan komen. Dat ze nog niet ontkiemt zijn zegt al niet veel goed. Van welke zaadbank komen ze?

          gtz
          hey .
          ze komen van royal qween seeds van uit het hekselketeltje in sluis.
          zijn deze goed of niet ?
          bedankt voor de info en ik ga men plantje wat meer in de grond steken dan .
          grtz.

          Comment


            #21
            Re: Alle beginnersvragen op een rij

            geen ervaring met zaden uit de heksenketel. maar als de helft niet uitkomt zou ik toch eens om uitleg gaan vragen.
            Moriskeuh hier opt forum heeft ook problemen met het ontkiemen van zijn royal seeds.: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...DEVIL-%28SW%29

            gtz
            Last edited by janleuri; 1 May 2011, 12:01.

            Comment


              #22
              Re: Alle beginnersvragen op een rij

              Bericht verwijderd.
              Last edited by Jointjedraaien; 14 May 2011, 03:07. Reden: Bericht verwijderd i.v.m. stekken

              Comment


                #23
                Re: Alle beginnersvragen op een rij

                Dan ben je hier aan het verkeerde adres.

                Lees even de regels door.

                grtz
                Is het glas halfleeg of halfvol?

                Comment


                  #24
                  Re: Alle beginnersvragen op een rij

                  idd handel in stekken is verboden bij wet en verboden op dit forum. Ga naar een growshop en koop je wat goede zaden.

                  gtz jan

                  Comment


                    #25
                    Re: Alle beginnersvragen op een rij

                    hallo iedereen,ik heb enkele vraagjes aan jullie.Mijn zaadjes zijn ontkiemt en staan een 10cm boven de grond maar zijn nog heel delicaat.Mijn vraag is nu wanneer mag ik ze verpotten in potgrond en mogen ze dan ook al voedsel hebben.
                    Dank bij voorbaad Vera

                    Comment


                      #26
                      Re: Alle beginnersvragen op een rij

                      Hey iedereen ik heb een vraag:

                      Ik heb zaadjes besteld en over een paar dagen komen ze aan maar ik heb juist een reis GEWONNEN voor 1 maand (enkel vervoerskosten inbegrepen )
                      Maar wat moet ik nu doen met die zaadje ik was van plan om ze te planten maar ik ben pas terug de 21ste juli en plant ik ze dan? of wacht ik tot na reggae geel (5 en 6 augustus) om ze te planten?
                      Is dit wel slim om zolang te wachten?
                      Verliezen ze niet aan kwaliteit?

                      WAT MOET IK DOEN??

                      Comment


                        #27
                        Re: Alle beginnersvragen op een rij

                        Mannetje?


                        Foto1093.jpg

                        Comment


                          #28
                          Re: Alle beginnersvragen op een rij

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...light=mannetje

                          (volgens mij vrouwtje)

                          Comment


                            #29
                            Re: Alle beginnersvragen op een rij

                            at clerre: zaden moet je koel droog en donker bewaren.

                            Comment


                              #30
                              Re: Alle beginnersvragen op een rij

                              At vera: ik weet niet hoe groot je potjes en plantjes zijn. De eerste maand moet je geen vloeibare voeding geven en verpoten kan je doen als je langs alle gaatjes onderaan in de pot verschillende wortels kan zien. Je kan eens kijken of het al een mooi kluitje is door je hand op de aarde te leggen met de stengel tussen je vingers. Dan druk je zachtjes op het potje en probeer je het los te maken.

                              At clerre: Om een goede kiemkracht te behouden moet je je zaden droog, koel en donker bewaren.

                              At ives: Ik denk ook een vrouwtje maar kan het niet zo duidelijk zien op het kleine scherm van mijn gsm.

                              Sorry voor de late reactie iedereen!



                              gtz jan

                              Comment

                              Bezig...
                              X