Alle beginnersvragen op een rij

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • blue6erry
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2013
    • 67

    #76
    Re: Alle beginnersvragen op een rij

    South Park is an American animated television series created by Trey Parker and Matt Stone. Stream free-to-watch Full Episodes featuring Cartman, Kenny, Stan and Kyle in South Park, create your own South Park Character with the Avatar Creator, and go behind the scenes or the award winning sereis.


    @hr83

    Greetings

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #77
      Re: Alle beginnersvragen op een rij

      Effe lekker uppen voor de buitenkwekers
      God was never on your side..

      Comment

      • depot
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Mar 2012
        • 13

        #78
        Re: Alle beginnersvragen op een rij

        de link naar informatie om te dieven werkt niet.
        ik vind genoeg info over toppen maar bijna niks over dieven.

        Graag had ik geweten:
        - wanneer dieven (tijdstip in groeifase: net voor bloei?)
        - waar exact dief je de plant? is daar ergens een foto/filmpje van?
        - welke zijn de voor- en nadelen?

        Comment

        • Gamm
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1610

          #79
          Re: Alle beginnersvragen op een rij

          Zoekfunctie, gebruik ze aub eens...

          Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          • depot
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Mar 2012
            • 13

            #80
            Re: Alle beginnersvragen op een rij

            Oorspronkelijk geplaatst door Gamm
            Zoekfunctie, gebruik ze aub eens...

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-van-een-plant

            hey, ik heb zoekfunctie gebruikt, doe ik bijna elke keer bij het zoeken op dit forum. Maar een foto of een filmke over dieven, nog niet gevonden, ook niet op je link


            ik heb het ondertussen gevonden door de volledige thread eens door te nemen. Dank je wel voor de verwijzing.
            Last edited by depot; 7 February 2014, 12:25.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #81
              Re: Alle beginnersvragen op een rij

              Knip er gewoon een stuk af.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Kim
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 395

                #82
                Re: Alle beginnersvragen op een rij

                Hoi Jan,

                Wat ik nergens kan vinden is wanneer je dan gaat zaaien. Ik vraag me ook af of ik in de serre nog vroeger kan beginnen?
                Enig idee?
                "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                Medigebruiker

                Comment

                • marijnk
                  Stoner
                  Member
                  • Jan 2014
                  • 20

                  #83
                  Re: Alle beginnersvragen op een rij

                  Hallo,
                  Ik vraag me af waarom je steeds moet overpoten.
                  Als je een plant hebt waarom zal je dan niet gelijk met een grote pot beginnen?
                  Ik wou hier niet een nieuw forum voor starten daarom vraag ik het hier.

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #84
                    Re: Alle beginnersvragen op een rij

                    Oorspronkelijk geplaatst door marijnk
                    Hallo,
                    Ik vraag me af waarom je steeds moet overpoten.
                    Als je een plant hebt waarom zal je dan niet gelijk met een grote pot beginnen?
                    Ik wou hier niet een nieuw forum voor starten daarom vraag ik het hier.
                    Kijk, jij snapt het marijnk! Moeilijk doen, is voor de moeilijkerds. Het kan altijd makkelijker, en ik ben potdomme blij dat jij dat meteen ziet.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • Zeeschildpad
                      Stoner
                      Member
                      • Jul 2013
                      • 21

                      #85
                      Re: Alle beginnersvragen op een rij

                      Ik hoorde vaak van mensen dat verpotten goed schijnt te zijn voor de beworteling.
                      Ergens kan ik het me ook wel voorstellen, als de plant wordt verpot wanneer hij meer ruimte nodig heeft, heeft hij vaak al wel de ruimte optimaal benut in zijn oude pot.
                      Maar ik ben geen expert. En je zou denken dat wanneer de plant meteen in zijn uiteindelijke stekkie staat, hij vroeg of laat toch ook wel alles benut? (nogmaals ik speculeer, ben geen expert).
                      Ronde potten schijnen ook beter te zijn dan vierkante.

                      Wel kan ik zeggen dat het voor mij gewoon heel handig is om mijn planten eerst in kleinere potten te houden, ik kan namelijk geen vijf 40liter potten in mijn kasje kwijt
                      en mijn kasje komt vaak de eerste weken/maanden toch nog wel goed van pas bij slecht weer.

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #86
                        Re: Alle beginnersvragen op een rij

                        'Goed voor de beworteling' is vrij subjectief natuurlijk. In een potje van 5cm doorsnee zie je gauw 100 wortels. In een pot van 30cm doorsnee, zie je dat pas aan het eind van de kweek.
                        De kunst is, om de vrije uitgroei van de wortels zo min mogelijk te beperken. Zo krijg je in korte tijd, meer plant voor je pot. Al helemaal met autoflowers.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • hodjob
                          Advanced Stoner
                          • Sep 2013
                          • 68

                          #87
                          Re: Alle beginnersvragen op een rij

                          mooi overzichtelijk en bruikbaar item !

                          bedankt,

                          hodjob,

                          Comment

                          • CreakyStriiker
                            Zaadje
                            Nieuw Lid
                            • May 2014
                            • 1

                            #88
                            Re: Alle beginnersvragen op een rij

                            Beste kameraden, medewerkers en stoners,

                            Ik heb 2 maanden geleden uit een grammetje Skunk 4 zaakjes gevonden en geplant.
                            Ze zijn allemaal uitgekomen en na 2 maand zijn ze 25 cm lang alleen ik zit met (denk ik) een probleempje..

                            Alleen aan de top van de plant zitten zo'n 8 bladeren en aan de onderkant niks behalve de kleine lobbladeren. Mijn vraag is daarbij: wat houdt dit in?
                            Alvast hartelijk dank!

                            Comment

                            • CannaVis
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 845

                              #89
                              Re: Alle beginnersvragen op een rij

                              waarschijnlijk gestrekt,post eens een foto voor meer duidelijkheid

                              Comment

                              • odyssee
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2011
                                • 416

                                #90
                                Re: Alle beginnersvragen op een rij

                                Mooie samenvatting met goede links, hoedje af. Veel mensen zullen ermee gediend zijn.
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                                Comment

                                Bezig...