Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alle beginnersvragen op een rij

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Alle beginnersvragen op een rij

    zie ik dat goed, die bladen zitten vol met trips toch of niet???? zie allemaal witte plekjes/worpmjes????
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #62
      Re: Alle beginnersvragen op een rij

      Dat zie je goed peace..

      Comment


        #63
        Re: Alle beginnersvragen op een rij

        dacht ik ook stiff, uitroeien zou ik zeggen!!!! zo vroeg en al zoveel trips dat loopt niet goed af roofwanst uitzetten of sproeien zou ik zeggen, sproeien ben ik geen voorstander van, zelf trips gehad en nee dames zien er van af zowiezo!!!! roofwants is natuurlijke bestrijding en die zal wel echt alles wegvreten, roofwants gaat daarna gewoon dood als alles opgevreten is heb ik me laten vertellen in de shop en roofwants beschadigd je plantjes niet!!!

        http://www.deheksenketel.com/qc/647,...ofwantsen.html of hier op hun site zelf http://www.biobest.be/producten/131/1/0/0/
        Last edited by Medical-Spliff; 22 January 2013, 16:02.
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #64
          Re: Alle beginnersvragen op een rij

          jaja , een bende k4 killers kan je probleem wel oplossen !!

          voor de rest geeft onze vriend peacemaker de juiste uitleg ^^
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #65
            Re: Alle beginnersvragen op een rij

            hallo ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik niet een vraag stel die al eerder gesteld is maar ik heb een beetje moeite met antwoorden vinden in het forum, ik wil dit jaar graag buiten autoflower (zat te denken aan snow ryder of lowryder) kweken, ik zit in het zuiden van frankrijk dus er is hier genoeg zon en warmte voor de plantjes. ik wilde graag weten of je autoflower in de grond moet zetten na een bepaalde tijd of dat ze in de pot kunnen blijven staan en ik ben naar de tuinmarkt hier geweest maar ik weet niet precies waar ik op moet letten bij het kopen van aarde, als iemand mij een antwoord zou kunnen geven zou zou erg op prijs gesteld worden

            Comment


              #66
              Re: Alle beginnersvragen op een rij

              Ja, je kunt ze zowel in pot als in de volle grond houden. Zorg wel dat die potten groot genoeg zijn. Een liter of 9 is lekker, 20 is beter
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #67
                Re: Alle beginnersvragen op een rij

                ok heel erg bedankt =) en ik heb een beetje rondgevraagd maar in frankrijk kan ik niet speciale potgrond voor de wiet planten vinden zoals je in nederland gewoon in de winkel kan kopen dus ik wilde weten of gewone potgrond goed was en in wat voor grond kan ik de plantjes inzetten als ze nog heel jong zijn ?

                Comment


                  #68
                  Re: Alle beginnersvragen op een rij

                  Gewone potgrond is prima. Ook voor zaadjes. Wil je echt safe spelen dan neem je zaaigrond voor jonge plantjes en zet je ze later in de potgrond. Beetje bijmesten zal wel nodig zijn na 5 weken in de potgrond. Zoek daarvoor iets met NPK meststoffen, bijv. Tomatenvoeding.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #69
                    Re: Alle beginnersvragen op een rij

                    ok nou echt heel erg bedankt en sorry als dit een hele domme vraag is maar waar staat NPK voor ??

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    ok nou echt heel erg bedankt en sorry als dit een hele domme vraag is maar waar staat NPK voor ??

                    Comment


                      #70
                      Re: Alle beginnersvragen op een rij

                      "Wanneer oogsten?
                      Dit kan je doen als 80% van de haartjes bruin worden. Maar om veel betere kwaliteit te verkrijgen kan je het beste kijken naar de trichomes of de kristallen op de plant.
                      Voor meer info daarover kan je lezen in dit topic:
                      Wanneer oogsten volgens trichomes door smokey"
                      Vinden jullie dit acceptabel? Dan zou ik eerder aanmoedigen om blind op het normale aantal bloeiweken voor jouw soort te vertrouwen, haartjes zeggen echt niets. Als het wat regent oogst je zo waardeloze planten.
                      Acid, the drug that changed our world.

                      Comment


                        #71
                        Re: Alle beginnersvragen op een rij

                        Oorspronkelijk geplaatst door thcijs View Post
                        ...in frankrijk kan ik niet speciale potgrond voor de wiet planten vinden...
                        Ook in Frankrijk hebben ze growshops.
                        Secret Jardin komt zelfs uit Frankrijk dacht ik.
                        NPK zijn meststoffen. N staat voor stikstof, P voor Fosfor en K voor Kalium.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #72
                          Alle beginnersvragen op een rij

                          Worden die sj niet in china gemaakt?

                          Comment


                            #73
                            Re: Alle beginnersvragen op een rij

                            Zag toevallig inderdaad iets vergelijkbaars aan die Secret Jardin kap ook terug op een franse e-bay winkel voor wat minder dat ze hier in de growshops staan. Wel een wat simpeler model. Vind zelf deze wel wat een ultra plat model met een extra stukje reflector in het midden. Waar dan de ballast ook verstopt zit neem ik aan. Jammer dat ze niet naar Nederland leveren.

                            Wat mij wel opviel was dat de lampen flink meer lumen hebben. Als ik dat type lamp opzoek op de Philips of Osram site dan heeft de 55W variant daar ook 4800 lumen. Waarom die van SJ dan maar 3800? Die 4800 is met 87 lm/W gelijk aan HPI en zelfs HPS bij dat wattage (110W heb ik het dan over). Of is dat weer net een ander soort lumen ofzo?

                            SJ geeft op de site trouwens een adres in Belgie. Daar spreken ze ook Frans

                            @thcijs, Die Franse "boutique" is wellicht ook wel wat voor de Franse shopper? Zo te zien is dat een heel complete growshop. Inclusief substraten (fancy woord voor potgrond) en voeding. http://stores.ebay.fr/MagicGrow-hydroponique

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #74
                              Re: Alle beginnersvragen op een rij

                              Hallo allen ik heb een speciekuip aangeschaft en plant ingestopt alleen dat ding stinkt dus vet erg die kuip echt semerig kunstof achtig, wat kan ik hiertege doen om dit op te lossen?

                              greetings

                              Comment


                                #75
                                Re: Alle beginnersvragen op een rij

                                knijper op je neus
                                __________________________________________________ ______________

                                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X