Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alle beginnersvragen op een rij

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Alle beginnersvragen op een rij

    foto? of is het moeilijk waar te nemen?

    Comment


      #47
      Re: Alle beginnersvragen op een rij

      ja moeilijk te zien als ik foto zou nemen makker, zal het eens proberen uitleggen, het zaadje ontkiemt, groeit dan naar boven en eens bijna boven word het hoesje eraf gewerkt normaal door het jonkie zelf, nu heb ik al meermaals zo een jonkie gehad die ik moest helpen, dus ik hetzelfde zoals altijd gedaan, de lobblaadjes staan nog tegen elkaar maar bij het weghalen van het zaadhoesje kwam er een inieminiestukje mee, is echt niet veel maar het is er wel...ondertss ng 2 jonkies die niks laten zien, het ene zit klaar maar het andere zit zelfs nog niet gekiemd dus die wacht ik nog even af...het is eigenlijk geen worteltje maar van het kiempje eerder dat er een klein stukje af is
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #48
        Re: Alle beginnersvragen op een rij

        hmmmm

        Comment


          #49
          Re: Alle beginnersvragen op een rij

          mischien een domme vraag maar toch, heb zonet 2 dames meegekregen die 3 weken in bloei staan en die zouden normaal om middernacht aan hun nachtje beginnen maar omdat ik met mijn huisje anders grow zullen deze 2 dames 8u langer licht krijgen dan normaal???? wat zal dit geven, zal dat resulteren in herma's(wat ik vermoed)??????????????
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #50

            Comment


              #51
              Re: Alle beginnersvragen op een rij

              Heb je dit topic helemaal gelezen ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #52
                Re: Alle beginnersvragen op een rij

                Ik heb al een heel deel gelezen, maar niet alles.. :/
                Wel al veel andere topics enzo, maar ik blijf toch met deze vragen zitten, aangezien de meeste verschillende planten hebben, kweektenten, lampen met hoge wattages, lvregeling, afzuiging, .. dus dan vind ik niet echt een antwoord..

                Comment


                  #53
                  Re: Alle beginnersvragen op een rij

                  Als je een kweekverslag leest he...en die gast haalt 7 kilo onder 400W vandaan, dan zie je toch dat zijn manier wel oke is ?
                  Iedereen doet het op zijn manier, maar de een doet het rustig, de ander verklooit het op het eind, en de volgende ligt 3 maanden stoned op de bank na z'n kweekje.

                  Zoveel heb je niet gelezen, want dan wist je dat 28W niet echt ruim is, en de warmte van zo'n ding al helemaal te verwaarlozen is.
                  Af en toe water geven, en soms een beetje licht werkt ook niet.
                  Als het zo makkelijk was zou iedereen het wel doen.

                  Wil je rookbare wiet waar je ook nog wat van merkt zul je een level up moeten.
                  Ook al heb je genoeg aan 2 gram, dat maakt niet uit, het moet nog steeds rookbaar zijn.
                  Twee gram blad met een tak in het midden wordt niemand gelukkig van.

                  Mijn tip is: Lees kweekverslagen, resultaten liegen niet.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #54
                    Re: Alle beginnersvragen op een rij

                    Ja idd, 28W is niet veel, maar als ik op mijn kot 200W ga hangen, of 400W, dan zullen de electriciteitsprijzen ook wel omhoog gaan.. De lamp hangt zo'n 15 cm boven de grond, het plantje is een paar mm groot nu, en de grond erond is toch best wel warm. Ik hebt het zo geinstalleerd dat het plantje op een verwarming (die ik niet kan aanraken van de warmte) en het lampje erboven, het potje is toch ook best warm, kan het niet vasthouden.. en de grond erin is ook warm..

                    Het staat er de hele dag op, behalve als ik slaap, en 8 uur per nacht haal ik niet, dus is het 16/8 ong. Het is ook best nat, had ik ook gelezen, dat ik 't best zo vochtig mogelijk hou in't begin..

                    De lobblaadjes zijn toch al uit elkaar aan het gaan voor zover ik het zie

                    Comment


                      #55
                      Re: Alle beginnersvragen op een rij

                      Je gaat gewoon geen bloemen krijgen....

                      mobile message

                      Comment


                        #56
                        Re: Alle beginnersvragen op een rij

                        Je hebt -althans volgens eigen zeggen- een heel deel gelezen. Maar de essentiele zaken toch niet: 28 watt opgenomen vermogen is significant te weinig. Heb je ook aan de kleurtemperatuur van de lamp gedacht: die zal toch echt in de buurt van 2700 Kelvin moeten liggen. Een bloempot met aarde warm laten worden, zo warm zelfs dat je de pot niet kan vastpakken: daar kunnen de wortels echt niet tegen. Heb je soms een gefeminiseerd zaadje gekocht of gekregen? Als het toevallig is aangetroffen in een zakje wiet dan heb je 50 % kans dat het een mannelijke plant wordt. En daar kun je ook niks mee aanvangen. Het hoofdstuk afzuiging en koolstoffilter heb je kennelijk ook overgeslagen. Op zich is dat niet erg: over een paar dagen is je plantje dood en kun je om een slotje op dit topic vragen.

                        Comment


                          #57
                          Re: Alle beginnersvragen op een rij

                          Een kennis van mij heeft een aantal planten gehad, hij had er nu nog 2, en ik had wat takjes meegenomen, en er zaten zaadjes in, dus ja, die heb ik eruit gehaald.. Ik heb inderdaad niets over afzuiging en koolstoffilter gelezen, omdat ik dit toch niet op mijn kot krijg gemaakt... En de lamp is 2800K..
                          En ik heb me vergist, het potje is warm, maar niet dat ik het niet kan vast houden, excuus..
                          Maar ok, ik dacht dat het wel 't proberen waard was

                          Ik zal nog wel zien wat het gaat worden dan..

                          Comment


                            #58
                            Re: Alle beginnersvragen op een rij

                            Neem dan echt de moeite iets over afzuiging te lezen. Alleen idioten slaan geen acht op de geur. Past er geen apparatuur in je kot, dan rest er maar een ding: niet binnen kweken, want zodra de bloei aanvangt, stinkt cannabis uren in de wind. Maar je hoeft je geen zorgen te maken: voordien is dat plantje al lang dood.

                            Comment


                              #59
                              Re: Alle beginnersvragen op een rij

                              vraagje ik heb 1 autoflower northen light en ak autoflower zijn nu ongeveer 4 weken oud maar zijn max 20cm hoog en nog mper bladeren enzo maar je ruikt wel al een sterke wietlucht en staat in een kweekkasje met lamp en voeding en ventilator iemand een idee?IMG_1057[1].jpgIMG_1056[1].jpgIMG_1055[1].jpg hoor het graag
                              heb me lamp trouwens voor de zekerheid iets hoger gezet
                              is me eerste kweek
                              Last edited by hansos; 18 January 2013, 23:53. Reden: fotos erbij

                              Comment


                                #60
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X