Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knakken van buitenwiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Knakken van (buiten)wiet

    Ik geloof hierin maar als je dit toepast heeft je plant dan meer tijd nodig om af te bloeien?

    mvg Bro

    Comment


      #32
      Re: Knakken van (buiten)wiet

      Nee Bro, integendeel: de hoofdbud bloeit in de zelfde tijd af. Alleen de internodes buds pakken meer licht en bloeien iets eerder af. De internode buds worden zelfs groter.

      Groet,

      Xtreme

      Comment


        #33
        Re: Knakken van (buiten)wiet

        ik wil ook gaan knakken
        2 van mijn planten lopen ietsje achter op de rest dus
        heb ik hun veroordeelt tot een test ik wil ook voor het eerst gaan knakken
        Ik heb een beetje gelezen,ik wil em bij de hoofdtop knakken
        Maar de dames staan nu net 1week in de bloei kan ik dit nog doen of ben ik te laat
        En als het nog kan wil ik hem ook ong 30 a 40 cm onder de top knakken
        weet iemand of ik dat nog kan doen?

        Thanx groeten Daniel

        Comment


          #34
          Re: Knakken van (buiten)wiet

          Ah had dit topic nog niet ontdekt, ik laat wel nog niet zien wat het uiteindelijke resultaat word. Die is zwaar mishandeld geweest geknakt, gebogen, tussen de takken gespint etc...

          by the way this is for seed
          Attached Files
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #35
            Re: Knakken van (buiten)wiet

            En euhm, is da ook verstandig in volle bloei toe te passen?
            Vetraagt die stress echt totaal niets?
            Want ik neem aan dat je zoiets toepast vooraleer de bloei van start gaat(?)

            Comment


              #36
              Re: Knakken van (buiten)wiet

              Hallo iedereen,

              echt schitterend om te lezen hoe de mensen hier op elkaar inspelen.
              Superpost voor mij!!!
              Voor mij was dit nog niet zo bekend maar ik stel me eigenlijk een beetje dezelfde vraag als Organic?
              Zou zo naar m'n kast willen lopen om een proefkonijn of twee eens te doen afzien maar ze staan ongeveer 10 dagen in bloei. Veel is er voorlopig wel nog niet te zien.
              Nu, MOET dit in de groeifase gebeuren of zou ik het nu nog mogen doen?
              Alvast bedankt aan allen voor de "MEGA" post.
              Grtz.

              Comment


                #37
                Re: Knakken van (buiten)wiet

                knakken kan je ook in de bloei alleen zou ik het de laatste week of 2 niet meer doen
                ps knakken = toch supercroppen?
                die naam klinkt heel wat proffessioneler dan knak en toen was die gebroken/gebogen
                ps lst heeft dezelfde werking alleen minder stress voor plant

                mvg DH

                Comment


                  #38
                  Re: Knakken van (buiten)wiet

                  En ik me maar zorgen maken hier dat me takken knakken door de wind.
                  Ik zal als het de wind is gaan liggen ook eens gaan expermiteren met een paar zijtakken.

                  noot: plant staat nu 12 dagen in bloei, maar dat moet kunnen?

                  Comment


                    #39
                    Re: Knakken van (buiten)wiet

                    ik heb daarnet een paar takken gesuppercropt maar omdat paar takken vrij dik ware had ik bij men eerste poging er 1 afgeknakt, (was wel op 1plant dat wss mannelijk is maar ben nog niet zeker) bij men vrouwtjes was het wel succesvol gelukt.

                    Comment


                      #40
                      Re: Knakken van (buiten)wiet

                      Knakken in de bloei kan toegepast worden als noodoplossing als je plant tw groot word. Het verstoort echter wel de bloei enigszins. De bedoeling van knakken is dat je dit in de groeifase toepast om zo meer lichtdruk op je zijscheuten te krijgen waardoor deze zich meer ontwikkelen. Dus vroeg in de groei al knakken. Als de plant dan in de bloei komt is de knak reeds goed genezen en is er geen verstoring meer in het transport binnen de plant.





                      Grtz

                      Comment


                        #41
                        Re: Knakken van (buiten)wiet

                        Hmm, eergisteren 2 takken geknakt, ging goed totdat me dochter dacht:
                        hee die takken hangen naar beneden, laat ik ze ff naar boven buigen..
                        beide takjes nu dood, te laat om te redden kan niet meer gestekt worden.
                        dochter is 7jr oud, maar ach ze bedoelde het goed..

                        Comment


                          #42
                          Re: Knakken van (buiten)wiet

                          Dus Monty,

                          als ik het goed begrijp is het beter om tijdens de bloei niet meer te knakken of ik kan voor een verstoring zorgen??? Ter info, bij mij staan ze bijna 2 weken in bloei.

                          Comment


                            #43
                            Re: Knakken van (buiten)wiet

                            shit bij mij is 1 van mn twijgjes helemaal doorgescheurd, hij hangt nog vast maar de blaadjes hangen heel slap... kut...
                            grow da weed, smoke it's buds

                            Comment


                              #44
                              Re: Knakken van (buiten)wiet

                              Oorspronkelijk geplaatst door den bolle View Post
                              Dus Monty,

                              als ik het goed begrijp is het beter om tijdens de bloei niet meer te knakken of ik kan voor een verstoring zorgen??? Ter info, bij mij staan ze bijna 2 weken in bloei.
                              Je kan in de bloei wel knakken, bijvoorbeeld als noodoplossing omdat je plant tegen het dak of lamp aangroeit maar dat is echter niet de eigenlijke achter gedachte achter het knakken. Men knakt de zijtoppen van een plant naar buiten om zo meer lichtdruk op de nieuwe zij scheutjes te krijgen. Deze ansers kansloze scheutjes ontwikkelen zich dan veel beter en groeien uit tot zijtoppen. Dit alles doe je op de helft van de groeifase zo ongeveer.

                              Dus in de bloei knakken kan wel maar je schiet het eigenlijke doel dan voorbij.

                              Grtz

                              Comment


                                #45
                                Re: Knakken van (buiten)wiet

                                Ik heb uit nood ook een top geknakt in de 3de week bloei toen de plant nog groeide en moet zeggen dat het veruit de dikste en volste top van alle planten is geworden.

                                Comment

                                Bezig...
                                X