Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 auto's: 1x amnesia, 1x northern light, 1x White widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 auto's: 1x amnesia, 1x northern light, 1x White widow

    Korting op 420shop

    11-4: de 3 zaden 24 uur laten weken in water.
    12-4: 3 potten van +- 12 liter gevuld met growmix met in het midden zaaigrond. Zaden een centimeter diep gepland.
    14-4: 100% score alle 3 de kopjes boven de grond. En ze staan onder het zolderraam en een ali led lamp.
    18-4
    20200418_105242.jpg

    Setup nog niet over uit want de tent staat nog vol en het is nog te vroeg om ze buiten aan hun lot over te laten. Hier kom ik dus nog op terug.

    #2
    good luck man
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #3
      En in de avond zien mensen dat paarse kweeklicht uit te zolderraam schijnen? Je durft wel
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        je ziet ze wel vaker tegenwoordig. Mood light.
        Maar persoonlijk wil ik liever ook geen licht lekken.

      • Daandaan
        Daandaan commented
        Editing a comment

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Top

      #4
      Succes!
      Ad usum proprium!

      Comment


      • Daandaan
        Daandaan commented
        Editing a comment
        dankje

      #5
      100% ontkieming is al prima voor een beginner
      Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Daandaan
        Daandaan commented
        Editing a comment
        Was er ook blij mee, dank je

      #6
      20-4
      2 dagen verder en vandaag zag ik met het naar binnen halen dat 2 van de 3 wat geel aan het worden zijn. Zou het zijn dat ze het zonlicht nog te vel vinden? Ik heb een buffer gemaakt van ongeveer 10 cm diep en een diameter van een aantal cm met stekgrond. Zou de wortel deze al gepasseerd zijn en zou het dan kunnen komen door de voeding in de growmix? Deze vragen stel ik mezelf nu, nog even verder speuren. Hoop dat het niet erger word.
      20200420_193653.jpg northern light 20200420_193658.jpg White widow 20200420_193703.jpg amnesia
      Of zou het komen door het water wat ik ze heb gegeven. Kraanwater met groene thee....?

      Wellicht heeft iemand hier ervaring mee en zou dit willen delen met me
      dan hoor ik het natuurlijk ook graag

      Dat was het voor nu. Kijken hoe het verder gaat.

      Comment


        #7
        Thee? Geen koffie?

        Comment


          #8
          Jup idd thee, had eens gelezen dat dat ph neutraliserend werkt. Ons kraanwater is iets hoger dan 8 en met wat groene thee zakt ie af tot 7. Hoop dat dit voldoende is.

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Ik gooi koffiedrab tussen mijn groentjes die het liever wat zuurder hebben.

          #9
          Ik heb dat ook weleens getest in m’n buitenverslag maar bij mij zakte de pH nauwelijks met groene thee.
          Over een dag of 10 moet het weer gaan regenen hoorde ik, zorg dat je flink wat regenwater kunt opvangen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Daandaan
            Daandaan commented
            Editing a comment
            Ja dat duur nog wel even, tegen die tijd zal ik zeker weer wat op gaan vangen. Het is onderhand bij ons al weer een lange tijd droog.

          #10
          20200424_103311.jpg
          25-4 ze staan er nog mooi bij. Elke dag naar buiten en dan in de avond weer naar binnen. Sinds gisteren staan ze in de bacht in de schuur in plaats van op zolder. Beetje ruimte terug aan mezelf gegeven.

          2 dagen verder en het lijkt of ik bij 2 van de 3 wat verkleuring heb. De foto legt het beter uit. Iemand een suggestie?
          20200427_153139.jpg
          20200430_202201.jpg amnesia voorzien van een veilig huis
          20200430_202204.jpg en hier de White widow
          Attached Files
          Last edited by Daandaan; 30 April 2020, 21:25.

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Zou heel goed kunnen.

          • Daandaan
            Daandaan commented
            Editing a comment
            Hoop dat ze er van smullen dan, ik baal er behoorlijk van. 2,5 week verder en ze deed het juist zo mooi. Elke dag lekker buiten en in de late uurtjes weer naar binnen. Snap wel dat die vogels zo'n goed verzorgd plantje lusten. Dat word even maatregelen nemen bij de 2 overgebleven.

          • Daandaan
            Daandaan commented
            Editing a comment
            Heb bij de White widow en de amnesia maar voor een veilig huis gezorgd.
            Ze staan er mooi bij.
            Genieten overdag heerlijk van het zonnetje die zich gelukkig nog even liet zien vandaag.

            Zodra ze een mooie vorm hebben en het weer het toe laat ga ik ze aan de vrije natuur overlaten.

            Heb besloten geen auto's meer in de tent te zetten. De volgende ronde word 2x chocolope fem in de tent. Heb er nu al zin in.

          #11
          Op 1 dag na 3 weken in de grond.
          Ze doen het goed en genieten weer van de zon.
          Vandaag mooi op tijd de tuin in, het zonnetje schijnt weer mooi.
          20200503_132625.jpg amnesia
          image_360086.jpg White widow

          Het beschermkapje laat ik er voorlopig mooi op zitten. Doet z'n werk prima

          Het zaadje Northern light zit ook weer in de grond en heeft sinds gisteren 3-5 ook zijn kopje alweer boven de grond uitgestoken.

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Als het lekker weer is zou ik de beschermkap er afhalen, dan kunnen ze er echt van genieten

          • Daandaan
            Daandaan commented
            Editing a comment
            Ben bang dat ze nog net te klein zijn en meneer of mevrouwtje vogel er weer eentje van me af zal nemen

          #12
          De kapjes zijn er af, ik durf het wel weer aan.
          Ze staan er goed bij.
          Gelukkig had het laatst weer eens geregend en hier heb ik dan ook snel gebruik van gemaakt. Ze krijgen dus regenwater te drinken en verder niks.
          Dit was ik ook van plan zo te houden aangezien ze over een poosje ook de wildernis in verhuizen.
          20200512_144557.jpg amnesia

          20200512_144602.jpg White widow

          voor de ontvogelde northern light heb ik een nieuw zaadje ontkiemt en gepland.

          Attached Files

          Comment


            #13
            Weer een paar dagen verder en ze staan er mooi bij. Ze genieten van het zonnetje en heb ze sinds 2 dagen ook niet meer binnen gehaald. De kleinste is de northern light en doet het ook prima. Zit nu 2 weken in de grond.
            20200516_120655.jpg
            Er kwam zelfs nog even een gast langs vandaag om op het blad te zitten en net als haar landingsbaan te genieten van de ochtend zon.
            20200516_111631.jpg

            Comment


              #14
              4 dagen verder en ze vinden het fijn.
              De white widow is wat kleiner maar ziet er gezond uit.
              20200521_113049.jpg
              De amnesia heeft enkele verbrandde bladuiteinde. Wellicht te vroeg in contact met de voeding gekomen in de aarde?!.? Maar niks waar ik me zorgen om maak.
              20200521_113044.jpg
              Vnv ga ik ze verhuizen naar hun vaste verblijfplaats en zullen ze over gaan in de guerrilla kweek. Even uitzoeken hoe ik dit op het forum kan verander.

              20200521_113218.jpg lieveheersbeestje larve
              Die mag gewoon mee verhuizen.
              Blijven toch mijn beste vrienden in de strijd tegen luizen. De hele tuin zit er vol mee bij ons op het moment. Apparte beestjes om zo te zien. En dan te bedenken dat ze straks verpoppen en omtoveren tot lieveheersbeestje. De natuur blijft toch mooie taferelen vertonen.

              Ik zal ze wel missen in de tuin. Is toch een mooie plant om zo te zien groeien. Vanaf vnv zal ik ze niet zo veel meer bezoeken. De natuur mag haar gang gaan.

              Dan ga ik met deze 2 dames verder in de guerrilla kweek en hoop er wat van bij te kunnen houden en zo nu en dan een foto te kunnen schieten en uiteraard te plaatsen bij het verslag.
              20200521_113035.jpg

              Nu laat de titel zien dat ik ook nog een Northern light moet hebben. Dit klopt ook alleen was hiermee een vogel aan de haal gegaan zoals eerder in het verslag vermeld.
              hiervoor had ik een nieuw zaadje geplant en deze is ook druk bezig groot te worden.
              Deze zal over een week of 2 haar voorgangers achterna gaan.
              20200521_113058.jpg
              Dit was het weer tot dusver.
              ​​​​​​​Fijne dag allemaal. Geniet van het zonnetje

              Comment


                #15
                Zoals gezegd gisterenavond de 2 dames naar hun vaste verblijfplaats verhuisd. Ik heb ze een mooi plekje gegeven en de grond waar ze in staan zag er mooi rijk uit. Wormen aanwezig, schelpen, mooi korrelige grond en vrij luchtig ook nog. Een aantal brandnetels omver gehakt net als wat ander groen.
                20200521_213625.jpg amnesia haze
                20200521_213611.jpg White widow

                Daar staan ze nu lekker tussen en zullen hier hoop ik mooi af bloeien. Het zijn autoflowers dus ik heb nog geen idee hoe lang het duren zal.
                Wat er word geschreven geloof ik niks meer van namelijk. Had al 3 auto's in een tentje staan. Eentje is als herma vertrokken. De 2 is al mooi een week of 5 in de bloei en de 3e begint net met bloeien.
                Als dit buiten ook gebeurt vind ik het helemaal geen probleem maar in de tent zou ik voor de volgende ronde wel voor meer controle kiezen en geen autoflowers meer neer zetten.

                Dan zal het nu wat langer duren voordat er weer een update komt. Ik probeer ze zoveel mogelijk met rust te laten.

                voor ieder die het leest, een fijne dag en
                Smoke smakelijk allemaal

                Even een vraagje aan @QnQ:
                zou je dit verslag kunnen verplaatsen naar de buiten kweken afdeling en dan word het dus een guerrilla kweek. Vast bedankt.

                Comment

                Bezig...
                X