Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2016 Planter-style

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Guerilla 2016 Planter-style

    Als je het mij vraagt heeft die Hennepvezel top maar een rare kleur en zie ook niet heel veel thc haartjes.

    denk dat dit meer gras roken kwa smoke en smell is als dat je wat gaat voelen.

    Die kleur is echt geen zo das een lekker topje kleur
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #62
      Re: Guerilla 2016 Planter-style

      Haha ja das een bonk chlorofyl nog maar goed wie weet

      Vezelhennep is wel rijk aan cbd en cbn toch?

      Comment


        #63
        Re: Guerilla 2016 Planter-style

        yup en chlorofyl wil je echt niet roken en daarom curen en burpen we ook na de oogst!

        anyhow laat hem lekker, its fine by me
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #64
          Re: Guerilla 2016 Planter-style

          Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
          Haha ja das een bonk chlorofyl nog maar goed wie weet

          Vezelhennep is wel rijk aan cbd en cbn toch?
          Wel rijk aan CBD, niet rijk aan CBN. CBN is een afbraakproduct van THC. Nu bevat vezelhennep minder dan 0,2 % THC dus het aandeel CBN zal te verwaarlozen zijn.

          Comment


            #65
            Re: Guerilla 2016 Planter-style

            Ok thnx
            Maar voorlopig is behalve thc, cbd toch zgn het meest vooraanstaande medische bestanddeel van onze plant toch?
            Zijn er op zich toch nog best wat voordelen aan zo'n plant

            Comment


              #66
              Re: Guerilla 2016 Planter-style

              Ja cbd heeft medicinale doeleinden. cbn beinvloed de werking van thc hoe meer cbn er in de hars is hoe stonder het effect.



              http://www.growweedeasy.com/thc-cbd-...-marijuana#cbn

              Comment


                #67
                Re: Guerilla 2016 Planter-style

                Zo, een GrOtE Update, ik schrijf grote maar half in grote letters omdat er wel nog 1 spot ontbreekt . Met dat ik vorige keer toch weer een paar keer gezien was, heb ik op safe gespeeld en ben ik niet naar de zandspot gegaan. Long Story Short, hier zijn de foto's!

                Te beginnen met de Durban Poison aan de boskant:
                222.jpg223.jpg

                Het was moeilijk om de plant deftig op foto te krijgen omdat er tamelijk veel wind was. Maar wat is me dit een rare plant, de stam reikt eerst 50 cm de hoogte in zonder enige takken noch bladeren en dan opeens BAM, een 5 takkige kruin. Precies een fruitboom :p


                Dan de Kritikal Kush op de aparte spot, deze deed het erg goed vergeleken met vorige keer en in gedachten houdend dat ie heel wat ongedierte had:
                219.jpg220.jpg221.jpg

                De nerven kleuren wel wat bleker dan het bladmoes, maar ik ben de plant sinds twee weken beginnen voeden dus dit zal wel weggaan denk ik .


                Dan de Boer-spot, dit was al een hele poos geleden:
                224.jpg

                Foto is wat troebel en tegen het licht getrokken, maar you get the picture, compleet verwildert dus.

                Na wat kappen en doen kwam al gauw de Sour Diesel tevoorschijn:
                227.jpg226.jpg225.jpg

                De plant was erg naar het licht gegroeid maar daar draag ik schuld door ze zo slecht te verzorgen. plant kwam uit op 1 meter 65. Deze heb ik zoals de andere planten op deze spot wat gevoed.

                Na wat ploeteren en krioelen botste ik op 2 kritikal Kush planten, 1 meter 90 en 2 meter groot:
                235.jpg234.jpg230.jpg229.jpg228.jpg236.jpg

                Zoals je duidelijk ziet, duidelijk naar het licht gestrekt en op de onderstam niets van bladeren of takken. Ik heb ze allebei goed vrijgemaakt en gevoed!

                Ook vond ik nog een Hollands Hope, die topte op 1, 50 meter:
                233.jpg232.jpg231.jpg

                Deze dame was duidelijk iets kleiner en vertakter, typisch voor een indica zou ik zeggen, dus qua genetica zit die wel goed!

                Zo, dat was het weer even, tot de volgende!!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Ohja, dit was de spot toen ik bij de planten wegging:
                237.jpg
                I'm high, but I'm grounded.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                Comment


                  #68
                  Re: Guerilla 2016 Planter-style

                  Ziet er mooi uit !! Ik heb gelijk zin om ook eens naar me spot te gaan en kijken hoe alles erbij staat, mischien vanavond maar eens een kijkje nemen....

                  Comment


                    #69
                    Re: Guerilla 2016 Planter-style

                    Ok, planter was weer lange tijd out, morgen komt een grote update, stay posted!
                    I'm high, but I'm grounded.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                    Comment


                      #70
                      Re: Guerilla 2016 Planter-style

                      looking forward to it
                      blooming has started, we hope

                      in oktober die boer-spot opwaarderen en volgend jaar heb je daar deftige struiken staan waar +1 ons per plant vanaf gaat komen
                      ik leg je nog wel eens uit hoe je die het best opwaardeerd, dat is iets voor na de oogst en voor de winter

                      groene groeten

                      Comment


                        #71
                        Re: Guerilla 2016 Planter-style

                        Ok, hier zijn we, jaja sinds lange tijd weer al planter zijn dames tesamen op beeld! Er zit wel wat tijdsverschil op de foto's ( de auto foto's zijn al een week oud), maar dat terzijde. Te beginnen met de zandspot, hier was ik al enige tijd wegens pottekijkers niet meer geweest. Wel, ups and downs, like usual.

                        Te beginnen met de drie Laughing Buddha's:
                        IMG_1019.jpgIMG_1020.jpgIMG_1023.jpgIMG_1024.jpgIMG_1025.jpgIMG_1030.jpgIMG_1031.jpg

                        Hier ben ik ENORM tevreden van, hoogstwaarschijnlijk mijn beste planten tot nu toe, deze krijgen nu ook elke week wat voeding, hoge verwachtingen .


                        Dan de Bubble Kush (Auto):
                        IMG_1021.jpgIMG_1022.jpg

                        Dit is echt een raar groeiende plant, helemaal gestrekt en bleek, weet niet wat er aan de hand is hier. Volgens mij is dit ook totaal geen autoflower, maar goed. Krijgt nog steeds evenveel voeding en liefde als de andere planten, we zien wel.


                        Verdergaande met de Super Skunk (Auto):
                        IMG_1028.jpgIMG_1027.jpgIMG_1026.jpgIMG_1029.jpg

                        Once again volgens mij geen autoflower planten, ook zeer rare bladgroei, enorm smalle bladeren maar de planten zijn desondanks goed gegroeid. Ook treedt er al voorbloei op, dus dat is wel positief!
                        Zo, dat was de zandspot, jammer van de autoflowers dat geen autoflowers zijn, maar dat hoort er bij I guess .

                        Ja, ook de befaamde boerspot is bezocht geweest door planter! Kiekje van alvorens ik aankwam:
                        IMG_1094.jpg
                        Foto's zijn wel allemaal met de selfiecamera getrokken aangezien de andere even out was :/

                        De planten stonden al bij al nog goed vrij, de Sour Diesel 1,85m groot (rook FANTASTISCH):
                        IMG_1095.jpgIMG_1096.jpg


                        Dan de 2 Kritikal Kush planten 2,3 en 2 meter groot:
                        IMG_1099.jpgIMG_1097.jpgIMG_1098.jpgIMG_1103.jpgIMG_1104.jpg


                        En tenslotte de Hollands Hope 1,75m:
                        IMG_1100.jpgIMG_1101.jpgIMG_1102.jpg

                        Zoals op de laatste foto te zien had deze wat last van wingerd rond de stam, maar dat was een futiliteit. De boer-spot deed het zoals anders weer formidabel dus!
                        Een foto toen ik wegging:
                        IMG_1105.jpg


                        Dan de Durban Poison aan de boskant:
                        IMG_1111.jpgIMG_1114.jpg

                        Man deze plant groeit raar, echt gwn een kruintje hoog in de lucht, ook merk ik al wat voorbloei.

                        Ook de Kritikal Kush op de aparte spot is er bij:
                        IMG_1115.jpgIMG_1118.jpgIMG_1119.jpg

                        Deze is er helemaal bovenopgekomen, dat was een aangename verrassing!


                        En zelfs de Think Big Auto is er bij, en ja deze is wel degelijk auto . Foto's staan normaal gezien in attachment, deze doet het ook echt zeer goed!


                        Zo, een grote planter update, veel lees- en kijkplezier!!
                        I'm high, but I'm grounded.

                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                        Comment


                          #72
                          Re: Guerilla 2016 Planter-style

                          Ok, de foto's staan er tg niet bij, hier zijn ze:
                          IMG_1107.jpgIMG_1106.jpgIMG_1108.jpg

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Huh, al mijn foto's zijn gedraaid? Dit is wel kut
                          I'm high, but I'm grounded.

                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                          Comment


                            #73
                            Re: Guerilla 2016 Planter-style

                            das idd kut, mijn nek begaf eht bijna dus gestopt na foto 14 ,
                            de laughing buddah msischien ent neit maar die super skunk auto zal de ons wel passeren
                            dikke stammetjes kunne veel opnemen

                            zo zie je maar, al doende leert men
                            en niets zo leuk als met palnten aan de slag te kunnen

                            het ziet er goed uit, nu nog zien hoe ze met vochtig weer omkunnen want de RV gaat de hoogte in de komende maanden
                            die af is ook niets kleienr of eerder dan regs , dus snap da heel voordeel dan niet

                            succes er verder mee


                            groene groeten

                            Comment


                              #74
                              Re: Guerilla 2016 Planter-style

                              Exif data van je foto's wissen dan wis je ook de orientatie op de foto die in de exif staat en dan komen die foto's wel gewoon rechtop. Voordeel je hebt meteen alle andere exif informatie van je foto af.

                              http://computertotaal.nl/artikelen/s...schonen-25290/

                              Comment


                                #75
                                Re: Guerilla 2016 Planter-style

                                Op deze mooie zondagmiddag vult planter zijn verslag aan. Wel, ik weet niet goed wat zeggen, laten we er gewoon aan beginnen en je zal wel snappen wat ik bedoel.

                                Zandspot eerst, te beginnen met de Laughing Buddha's (mijn gsm gaat bijna binnen voor onderhoud, dus nog even slechte foto's):
                                011.jpg013.jpg024.jpg025.jpg026.jpg027.jpg028.jpg

                                Deze doen het volgens mij nog steeds erg goed, wat denken jullie? Wel nog geen enkel spoor van bloei noch voorbloei.


                                En dan de "autoflowers"!?!?. Wel, ik toon eerst de foto's en dan zal ik zeggen wat er aan de hand is. Eerst de Bubble kush (Auto):
                                014.jpg015.jpg

                                En de Super Skunk Auto's:
                                021.jpg019.jpg017.jpg016.jpg023.jpg

                                Zo, de enige drie autoflowers dat ik nu nog heb staan. Normaal gezien zouden deze al een maand geleden geoogst moeten zijn en ik vrees dat ik ze zeker nog een dikke maand zal moeten laten staan. Wat is me dit, deze planten krijgen allemaal 1- en 3vingerige bladeren en uit de voorbloei groeien nieuwe toppen. Je kan duidelijk zien waar de vorige tak/top eindigde en waar de nieuwe is beginnen groeien. Dit heb ik in mijn 3jarig bestaan nog nooit meegemaakt, kan iemand me dit uitleggen?
                                De foto's zijn niet zo duidelijk, maar de mooie, typische cannabis bladeren gaan opeens over in smalle puntige bladeren. Ook stonden alle drie de planten al in voorbloei/bloei. Ik weet echt niet wat er hier gebeurd is.

                                Verder zijn er ook foto's van de boerspot, deze keer heb ik eens met een fisheye camera geprobeerd. Maar door mijn kunstzinnige inbreng ben ik vergeten welke foto's van welke plant waren. De planten die hier staan zijn: 2x Kritikal Kush, Hollands hope en Sour Diesel:
                                032.jpg033.jpg034.jpg036.jpg037.jpg039.jpg041.jpg042.jpg044.JPG

                                Deze doen het volgens mij allemaal erg goed.

                                Zo, dat was het dan weer, volgende keer een update over de andere planten. Ik hoop echt dat het goed komt met die verrekte auto's!!
                                Attached Files
                                I'm high, but I'm grounded.

                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                                Comment

                                Bezig...
                                X