Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2016 Planter-style

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Guerilla 2016 Planter-style

    Mooie update. En echt gaaf zo'n gorillakweek. Ga ik toch ooit ook eens doen....ik hoop voor je dat die Laughing Buddha's het goed blijven doen. Die zijn lekkerrrrr. Met je vraag over dat blad kan ik je niet helpen.

    Succes en hou vol.

    Comment


      #77
      Re: Guerilla 2016 Planter-style

      Heb net je hele verslag doorgelezen! pretty cool shit!!!
      Maar hoe vaak ga je ongeveer naar je plek(ken) toe?
      En ga je met deze warme dagen extra?

      Comment


        #78
        Re: Guerilla 2016 Planter-style

        Jep, planter leeft nog, enkel heeft ie het vereekt druk. Zo druk dat ik echt geen tijd meer heb voor mijn planten en dit verslag (wat ik erg betreur). Maar sommige dingen gaan voor, that's life! Anyway, in de tussentijd is de Think Big Auto al tegen de grond gegaan. Hier zijn wat foto's:
        004.jpg005.jpg006.jpg008.jpg009.jpg

        Zoals je kan zien is deze plant (veel) te vroeg geoogst. Namelijk drie weken te vroeg, maar door de serre en de regen was er erg veel rot ingekomen. Dus heb ik de plant in dit stadium geoogst. In totaal zo een 28 gram erg kleverige, vol blaadjes, niet zo compacte oogst.

        Vandaag ben ik ook de Durban Poison gaan oogsten (foto's zijn niet te best, was erg veel wind):
        018.jpg017.jpg016.jpg015.jpg014.jpg019.jpg

        Dit ligt nu te oogsten, ik verwacht een 15-20 gram, de toppen waren wel erg compact!

        En dan ben ik ook nog eens de aparte Kritikal Kush gaan voeden, deze staat er nu zo bij:
        012.jpg011.jpg010.jpg013.jpg

        Voor deze dame heb ik veel respect, als je haar toestand in het begin van dit verslag bekijkt. Ze is er krachtig doorgekomen!

        Zo, een vervolg komt, planter is back!!
        I'm high, but I'm grounded.

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

        Comment


          #79
          Re: Guerilla 2016 Planter-style

          heleboel THC-COOH

          Comment


            #80
            Re: Guerilla 2016 Planter-style

            Hop, 3 oktober en planter is al weer terug. Deze keer met een update van de boerspot! De updates komen in fasen, volgende wordt de zandspot .

            Anyhow, hele poos geleden dat ik hier geweest was (ik denk ongeveer een maand). Er was dan ook veel veranderd, een boer had er tussen de bomen zitten maaien en er waren nieuwe populieren aangeplant. Dit alles baart me toch wat zorgen ivm eventuele volgende kweken op die plek . Normaal gezien was er daar niets van verandering, en bovenop zullen die bomen licht wegnemen van mijn planten. Toen ik toekwam was ik erg geschrokken, ik kon op een meter van de spot geen enkele plant meer zien .

            Blijkbaar waren ze gewoon allemaal omgewaaid, maar toch, dat was stressen! Na wat klungelen zag de spot er zo uit:
            IMG_2137.JPG

            De hoog gestamde planten waren zeer onstabiel en vielen steeds weer om, ik weet niet wat ik er aan kan doen.

            De Sour Diesel:
            IMG_2144.JPG

            De 2 Kritikal Kush planten:
            IMG_2138.JPGIMG_2139.JPGIMG_2142.JPGIMG_2143.JPGIMG_2145.JPG

            En de Hollands Hope:
            IMG_2140.JPGIMG_2141.JPG

            Zo, verder deze week volgt de zandspot, ben benieuwd naar mijn Buddha's !
            I'm high, but I'm grounded.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

            Comment


              #81
              Re: Guerilla 2016 Planter-style

              gewoon laten liggen, stressie wel maar minder zichtbaar en die houden zich nog wel een tijd goed

              Comment


                #82
                Re: Guerilla 2016 Planter-style

                Ze vallen recht op wel op ja, naja, eerst dit jaar maar ff en dan volgend jaar. Succes!
                Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                Comment


                  #83
                  Re: Guerilla 2016 Planter-style

                  Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk, planter is terug!!! Na 2 ellendige maanden, wat zeg ik, het zullen er drie zijn, is planter terug. Ik had problemen met mijn emailadres en kon zo niet meer op het forum. Dan heb ik de admin gecontacteerd en na een paar weken en 5 activatie mails en nu het juiste emailadres ben ik terug! Lot of catching up to do guys .

                  Planter gaat alvast nu in zijn archief aan foto's een zo chronologisch mogelijke selectie maken en jullie op de hoogte brengen van de afgelopen drie maand.

                  Tot gauw

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  ow, kut, blijkbaar ben ik wel mijn progress kwijt die ik heb opgebouwd
                  I'm high, but I'm grounded.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                  Comment


                    #84
                    Re: Guerilla 2016 Planter-style

                    We wachten geduldig[emoji851]

                    Comment


                      #85
                      Re: Guerilla 2016 Planter-style

                      Goddamnit, blijkbaar heb ik geen foto's meer genomen. Ja, voor degenen die dit verslag volg(d)en, a lot has happened recently. Toen ik zag dat ik niet meer op jd ingelogd geraakte/ geen toegang meer kreeg, zakte de moed me direct in de schoenen. Ook had ik erg veel werk voor school zodat de planten daar ook maar stonden.

                      Ik praat nu over midden november, het weer was slecht en zo goed als al mijn planten vielen om en bezweken aan hun gewicht. De tijd dringde dus ernstig en ik moest nog een droogplek zoeken want die van vorig jaar kon ik niet meer gebruiken. DUsja, dit alles bovenop al mijn ander werk werd me wat te veel. EN wat doet een mens op zo een moment? DOmme beslisiingen nemen: ik ben dan de planten ergens achtergelegen in de schuur van een vriend van me. Het kwik kwam daar amper boven 10-15 graden en de schimmel stond er op het dak. Maar ik moest de planten echt ergens kwijt en thuis kan dit jammerlijk genoeg echt niet .

                      Dus bijgevolg, na een week "drogen" waren mijn toppen omgevormd tot mooie witte pluizebollen van schimmel en dergelijke. Gelukkig heb ik nog 3 andere planten die elders stonden wel sneaky bij mij thuis kunnen drogen. Deze waren van de strains: Kritikal Kush, Super Skunk en Laughing Budha. In totaal heb ik nog zo een 210 gram droog overgehouden. Niet slecht en zeker genoeg voor de winter door te komen, maar amper een fractie van wat het had kunnen zijn. Dat was echt zwaar balen en allemaal vooral mijn eigen domme fout. Maar planter heeft er uit geleerd en zet voort!

                      Zo heb ik nu al een plek om te drogen voor volgende kweek en ga ik mijn planten minder laten wegrotten door ze ook te lang te laten staan. Jammer dat dit verslag zo moet eindigen, maar in totaal heb ik dus 210 gram droge weed behaald en man, het rookt wel erg goed. De kritikal is echt een boost gevende weed, echt wow. Van de laughing budha krijg ik echt een massive body stone en de de super skunk is een echte smaakbom. Een gevarieerd spectrum dus .

                      I dont wanna get bad vibes, daarom begint planter binnenkort aan zijn nieuw verslag met voorbereidingen, nieuwe spots en nieuw zaad.

                      Prettige feestdagen!

                      Planter
                      I'm high, but I'm grounded.

                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                      Comment

                      Bezig...
                      X