Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste maal guerilla...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste maal guerilla...

    Die perliet hebben ze helaas niet bij de bovengenoemde winkels. Maar zonder gaat het volgens mij ook prima.


    I like it!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment


      #17
      Re: Eerste maal guerilla...

      Perliet zou ik zo min mogelijk gebruiken met guerilla
      Het valt nogal op en wordt ook gezien als vervuiling.


      !(◎_◎)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Eerste maal guerilla...

        Oeps da wis ik nie [emoji4]


        I like it!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          #19
          Re: Eerste maal guerilla...

          Oorspronkelijk geplaatst door gambino12345 View Post
          Ok bedankt, maar wat gebruik ik nu het beste...zo een stikstof-, kali- en fosforvoeding of gewoon kippen-, paarden- en koeiemestkorrels ?
          En hoe moet je dan bemesten midden zomer ? Gewoon op de aarde strooien ?
          Het beste?! Dat bestaat niet. Elke weg is er een, en degene die hem wandelt die moet zelf bepalen of het lekker lopen is. Het beste verschilt dus per persoon ontzettend. Ik vind m'n eigen rommel het beste, maar dat vind niet iedereen.
          Mest moet afbreken, dat duurt lang. Niet-biologisch wordt direct opgenomen.
          Mest heeft een gemiddelde samenstelling, niet-bio kun je zelf doseren en samenstellen.
          Hoe je bemest dat hangt af van het weer; met veel regen kun je het op de aarde strooien. Met droog weer kun je het beter door de aarde werken.

          Er zijn veel tuinwebsites die over bemesten praten, het kan geen kwaad om daar eens wat te lezen denk ik.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: Eerste maal guerilla...

            Ok thx , heb beslist om gewoon kopje kippen-, paarden- en koeiemestkorrels in elk gat te mengen...
            Stel dat ze na een tijdje een stikstof , fosfor of kalium tekort hebben kan ik dan nog van die meststofstaafjes in de grond steken ?
            http://www.dcm-info.be/nl/hobby/prod...ststofstaafjes

            Comment


              #21
              Re: Eerste maal guerilla...

              Hey , ik wou nog even iets vragen...
              Is het nodig om je grond te bewerken als je een autoflower guerrilla gaat kweken ?
              Voor men gewone fem plantjes was ik dit dus wel van plan...(kopje kippenmestkorrels) maar is dit ook nodig voor een autoflower of mss maar een half kopje ?

              Comment


                #22
                Ik zou het gewoon doen. Tijdig neer gooien daar (Volgnde week ofzo) en je hebt je start gemaakt.

                Comment

                Bezig...
                X