Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lui. Eigenwijs. Ongeduldig & goedkoop. Ik doe 'het' voor de tweede keer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Nou ik steek mijn koppie hier ook weer eens om de hoek.
    Eerst ging het niet lekker. Daarna had ik het druk. Toen had ik geen zin.
    Maar nu ben ik er weer.

    Update dat verslag van me. En dan zie ik allemaal lieve reacties als ik inlog. Jullie maken me aan het lachen!
    Sorry dat ik jullie zo laat wachten.
    Dus hier ben ik weer. Een van de ASO's van dit forum. Zo een die enkel update als ze;
    A. niet onder een steen zit,
    B. zich te pletter verveeld (het regent)
    of C. zin maakt.
    Wat een gunstige omstandigheden zijn het momenteel.

    Al hou ik het kort. Plaatjes en dan ben ik er weer weg van. Ik zit tegenwoordig bij de raadsvergaderingen van de gemeente. "Zo he, dat klinkt sjiek. Schep-op-perd." En die beginnen zometeen.

    Even in het kort. De konijnenkids zijn van 16 naar 10 gedecimeerd. En Zus is overleden. Om die laatste heb ik me toch ff gejankt. Maar dat is ondertussen weer voorbij. Nu gaat het alweer een paar weken steady. Ik was zo overstuur van Zus dat ik bijna afzag van de slacht. Maar dat heeft zich weer hersteld. Dat is precies de bedoeling van het proces. Die emoties van dichtbij ervaren. Nou dat is gelukt!
    Vallen, opstaan, niet blijven zitten maar doorgaan. Ja dat is LR2 zn 1-line.

    Dat gaas is er omheen gegaan, als je goed kijkt is dat wel ergens te vinden in mn vorige update. En anders in deze zeker. Toch te laat. Maarja. De planten doen het goed. Ik kijk niet naar ze om. Dat werkt super.
    Af en toe een flinke regenbui met de gieter uit de ton. Stikt van de muggenlarven, gieter raakt ervan verstopt.

    Ik zou het kort houden. Volgende keer maak ik meer zin!

    Einde tekst.

    Start foto's. Interpreteer zelf wat je ziet. Of vraag het. Ik ben wel een vriendelijke ASO, zeg ik.

    IMG_20170613_164602169.jpgIMG_20170612_174021956.jpgIMG_20170613_121135206.jpg


    Ik kan het niet laten mn tetter te houden.
    Dit is in wonderland. Hier gaat twee gram geoogst kunnen worden. Van beide planten 1. Dat is samen 2.

    IMG_20170613_121034344.jpgIMG_20170613_121004769.jpg



    Dit is een zoekplaatje. Er staan twee honden op. Kun jij ze vinden? Je kunt niks winnen, behalve een schouderklopje voor jezelf.

    IMG_20170618_124640938.jpg





    Mijn proteine opslag is semi-af. Dit is de ei en vlees-afdeling.

    IMG_20170621_171826474_HDR.jpg

    IMG_20170622_173833943.jpgIMG_20170622_173843485.jpgIMG_20170622_173924235.jpgIMG_20170622_173911179.jpgIMG_20170622_173903153.jpgIMG_20170622_173945753.jpgIMG_20170622_174018698.jpgIMG_20170622_174043673.jpgIMG_20170622_180802980.jpgIMG_20170622_180815534.jpgIMG_20170622_174049550.jpgIMG_20170622_174054963.jpgIMG_20170622_174112159.jpgIMG_20170622_182430602.jpgIMG_20170622_182507450.jpgIMG_20170622_182516931.jpgIMG_20170622_183846451.jpg








    Last edited by Ongeldig; 5 July 2018, 13:39.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


      #62
      Blij dat je er weer even bent! Bedankt voor de mooie foto's ❤️

      Naar om te horen van Zus, sterkte!

      Je plantjes staan er wel lekker bij, ook al is er flink geknabbeld op foto 11(met dader?) en foto 12.

      Ik heb je zwart/witte hondje gespot en twijfel over de 2e hond. Ik zie een stenen hond (lijkt het) en iets wat op een hondepoot lijkt aan de re kant vd foto. Maar laat anderen ook maar raden

      20170623_213429.jpg

      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #63

        Comment


          #64
          OHO wat ben jij een leuk mens als je zo leuke tuin heb en alles er om heen moet je wel leuk zijn
          Dat hondje wat een schatje nummer 2 zie ik alleen dat stenen beeld ook .
          Wat erg van Zus vermoed dat niet lang meer duur eer jij zelfvoorzienende bent knap hoor
          hey Aso i vind je een top Wijf
          God was never on your side..

          Comment


            #65
            Heeey Aso! Begon me al bijna zorgen te maken!

            Gefeliciteerd met je vergaderingen! Ik probeer er ook tussen te komen.. Goede dingen! Laat ze de overhand hebben! En bestuur met gevoel! Dan komt het wel goed?!

            En ik zie toppen?!?! Helemaal top toch!
            Probeer je eens in te leven in het plantje!

            - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

            Comment


              #66
              Fijne tuin heb je daar.
              blijven jouw zonnebloemen een beetje staan, hier lag bijna alles plat, 't is nu een soort bamboebos met zonnebloemen er tussen.

              Beetje in de war ben ik wel, uit de tekst denk ik op te maken dat je fem. bent, maar ik zie mannenvoeten op de foto's
              Ahja, niet dat het wat uitmaakt verder mjah, je moet wat typen heh..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Wat is het verschil tussen mannen en vrouwen voeten Q? Dan zijn mijn voeten het enige mannelijke aan mijn verder vrij vrouwelijk lichaam. Ik zal de volgende keer de voorgevel mee pakken maar dan vallen mijn voeten weer weg SPOILER-alert
                Kan jij zien dat ik maat 37,5 half heb, of zitten er haren op?

                De zonnebloemen doen het goed. In het gedeelte waar zo op compostgrond staan.
                In het gedeelte waar het gewoon normale zwarte grond is en weinig zon zijn ze armetierig.
                Als je wilt dat ze extraextragroot worden kun je de top telkens in een meegroeiend stukje regenpijp zetten, groeien naar het licht, blabla.

              • belladonna
                belladonna commented
                Editing a comment
                Schuift een Bril naar Q aub

              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Ik weet het. Ik weet het. Hoe het komt. Mag ik het zeggen? Aaah, toe nou, please, plies, pliessss. Mag ik het verklappen?
                Het heeft helemaal niks met mijn voeten te maken man! Wat lul je nou Q?! Je bent in de war door mijn ex, die zwanger is. Hahaha. En omdat ik een boxershort aan heb! Tel die dingen bij elkaar op en je weer waar de verwarring ontstaat. Deze chick is op zijn minst bi-sexueel en draagt bij hitte mannen-ondergoed! WAT? Het is mijn tuin en mijn body. Weleens een beha gepast? Die dingen zitten ongelooflijk kut.
                En die draadjes tussen je reet, gedverdemme. Ik hou van comfy kleren. En die maken ze meestal alleen voor mannen.

                Als bewijs nog steeds een foto van de voorgevel in de volgende update. Voor de spanning en sensatie. Hehehe.

                Jij leest wel door mijn toon heen he Q? Ik ben gewoon straight met je.

              #67
              Een beetje flauw was het van mij om mijn waakhond van alg en steen aan scheepstouwketting mee te rekenen. Jullie hebben het alledrie goed
              Drie schouderklopjes met zacht of harde hand heb ik voor Stemma BackYardPlant en belladonna . Zelf uitdelen.

              BackYardPlant. Bieslook bloemen zijn heerlijk op een anders saai toastje brie. Ietwat zoetig door de nectar die erin zit. Ik vind het een aanrader.
              De viooltjes staan in wonderland, inderdaad wonderlijk dat die het daar wel goed dan. Tuin 2, ik zou er weer eens langs moeten gaan. Al is het maar om viooltjes te oogsten.


              Wat is het voor een beestje, dat groene ding? Ik heb het laten zitten. Ik wist niet of het de dader of een oplossing kon zijn.
              Ik dacht eigenlijk dat de vraat aan mijn bladeren door slakken komt. Het zit vooral op blad dat in contact staat met het geplaatste kippengaas. Dat gaas vormt een mooie brug voor die slijmtreinen. Maar ik kan het goed fout hebben
              IMG_20170622_173833943.jpgIMG_20170623_172346842.jpg

              WAARSCHUWING!!! Alles wat schuingedrukt is gaat over zielige konijnen en wespen. Als je daar niet tegen kan sla die stukken dan over!
              Ik heb een theorie. Het begin is gemaakt toen ik Queen Wasp numero 5 ving in mijn woonkamer. Ik besloot haar op te sluiten en high te maken. Tot ik meelij kreeg en haar weer vrijliet.
              Wespen doen aan wraak, met hun hele familie. Ook als die nog ongeboren is.
              Dus deze QueenWasp heeft een nest gemaakt, onder mijn composthoop, op dertig cm afstand van? Wat denken jullie? Waar is de wraak het zoetst?
              Natuurlijk bij Zus Konijn en haar kids.


              De theorie is dat Zus is overleden aan een wespensteek. Ze is in tien minuten tijd overleden. Van springlevend naar drie keer gillen naar het leven stroomt eruit. Met kids die nog niet zonder mams konden. Vervolgens met de hand gezoogd een paar weken. De kooi verhuisd (dat moest toch). Mijn composthoop omgespit. Wespen-nest gevonden. Het nest vernietigd. Mijn kippen de restanten op laten vreten.

              IMG_20170623_181507821.jpgIMG_20170623_181439112.jpg

              Niemand hier die nog geloofd dat ik bang ben voor wespen.




              Het gaat nog steeds over konijnen.
              Achteraf vind ik het zonde dat ik Zus heb begraven de volgende dag. Zonder een autopsie uit te voeren. Of een bontje van haar vacht te maken.
              Twee dingen die ik nog nooit gedaan heb. Maar die beiden op hun eigen manier enorm leerzaam zouden zijn geweest voor de toekomst.
              Geen dingen om naar uit te kijken. Tot je het echt doet en merkt dat het best wel meevalt.

              Van een nood een deugd maken.
              Sla ook deze alinea over als je mij toch al een dierenbeul vond;
              Ik had me van te voren niet kunnen voorstellen dat konijnen zo zwak zijn als het eenmaal slecht met ze gaat. Of dat van de zestien er voor nu nog maar zeven over zijn. Ik blijf het soms moeilijk vinden om te begrijpen waarom, er zijn zoveel (mogelijke) oorzaken. En probeer maar zo goed mogelijk te zorgen voor wat er overblijft.
              Gisteren trof ik opnieuw twee dode kleintjes aan, een derde die nog wel leefde maar al half stijf was. Een vierde die er iets beter aan toe was als de derde. De derde is ondertussen ook dood.
              Haar heb ik van de vacht ontdaan en haar orgaantjes bestudeerd. De vacht heb ik later geprepareerd voor het proces om er een bontje van te maken. Deze hangt nu in de eerste droog-fase.
              Op deze manier omgaan met de dood van opnieuw drie nijntjes is acceptabeler. Ik heb ervan geleerd hoe de anatomie is van zo'n konijn. En hoe ik de vacht kan gebruiken. Ik hoop later als er konijnen doodgaan zonder duidelijke reden dat ik door een autopsie te doen wel de oorzaak kan vinden.
              Ik heb foto's maar zal die niet posten, tenzij er nu hordes mensen gaan reageren die hier allemaal interesse in hebben.


              IMG_20170627_131724089.jpg







              Wat verder nog? De wietplanten staan er prachtig bij, al zeg ik het zelf. Die Pineapple Chunk is een echte winnaar in mijn boekje. Het beloofd dit jaar een viermaal zo groot feest te worden als vorig jaar. En we weten allemaal nog hoe dat toen niet afliep. He, ​, we are still waiting op een oogstverslag.
              Een drie meter hoge boom vol met paarse ananasskunk. Dat feest. Hier de laatste restanten. De bodem is in zicht.


              IMG_20170625_164052285.jpg




              Dan over naar de orde van de dag.
              Fucking flies.
              IMG_20170627_104258329.jpg




              Verlaten rupsenslaapzak.

              IMG_20170627_104614924.jpg




              Volgend jaar laat ik er weer een konijn op los, mooier kan het niet.

              IMG_20170627_104705316_HDR.jpg



              Food-chain.
              Sinds ik de mieren bestrijd. In plaats van de bladluis. Is mijn bladluis probleem opgelost. En zie ik weer lieveheersbeestjes op de planten.

              IMG_20170627_105404473.jpg

              (Voor)bloei?? plant vier. Purple Stilton. Kleine auto-flowers.

              IMG_20170627_105118313.jpg
              IMG_20170627_105457844.jpg




              Ik ben vergeten te vertellen over mijn losing streak met de CBD Somango feminised. 0 van de 3. Huismerk wietzaadjes.nl. Drie gratis zaadjes bij mijn afname.
              Het is te gek voor woorden. Maar ik zal mijn best doen. Alle wiet lukt hier, behalve die CBD. Zielige zooi.
              Het ontkiemt prima, het wordt een kiemplantje. En dan gaat het dood en verschrompeld het tot niks. Op drie verschillende momenten ontkiemd. Het ligt echt niet aan mij! Anders had ik meer van dit soort ongein meegemaakt. Met het andere zaad dat ik tegelijkertijd, op eenzelfde wijze en onder diezelfde omstandigheden had ontkiemd.
              Drie keer precies hetzelfde verhaal, plantje gaat hangen als het een dag om 7 boven de grond is. Niks kan het plantje dan meer redden. Het stengeltje wil gewoon dood.
              T. van wietzaadjes.nl (leuke achternaam) opperde dat ik ze misschien overvoeiert had. Dat doet kokosturf namelijk (je moet mij niet geloven). Vervolgens stelde hij voor dat de lamp misschien te warm was. Want een lamp is zoveel beter als de zon. Toen vroeg hij uiteindelijk hoe hij me dan toch tevreden kon maken. Daar moet ik nog op reageren. Ik ben er over uit dat die CBD Somango niet aan mij besteed is.

              IMG_20170517_193112027.jpgIMG_20170609_192913672.jpgIMG_20170517_193250882.jpgIMG_20170601_205035495.jpg



              Losers horen er ook bij.


              Attached Files
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


                #68
                Oho wat jammer zoveel konijntjes dood zou het warme weer daar te maken mee hebben gehad? Ieuw jakkie je heb je eerste velleke heb je het ook met gekookte hersen sap in gemeerd daar zit juist iets in wat weer goed om op het vel te smeren maar de details weet ik niet hoor zie dat wel eens bij de Alaska series.Ik vind ze snoezig die beestjes. Ben je bij het open maken van het konijn nog vreemde dingen tegen gekomen eigenlijk wil ik detail foto's ieuwwwwwwwwwwwwwwwwww. En in de toekomst blijf jij bij die prik beesten weg hoor ze nemen Wraak !!!
                Lekker oogstje had je ook al binnen GOGOGO GIRL
                God was never on your side..

                Comment


                  #69
                  Yeah, ik ga denk ik een paar konijnenhokken in elkaar knutselen. Maar dan wel uitkijken voor wespen natuurlijk. M'n eigen bont kunnen maken van dieren die een goed leven hebben gehad vol liefde lijkt me wel gaaf..

                  Konijnen hebben dacht ik bij de geboorte niet een extreem hoge overlevingskans? het kan goed zijn dat ik het verkeerd begrepen heb hoor!

                  Misschien een idee om die foto's anders te PM'en? Dan krijgen mensen die daar niet tegen kunnen het ook niet te zien
                  (Als je dat doet, stuur ze mij aub ook? k zal het deels vies vinden maar ook interessant.)
                  Op die foto ziet de vacht van de beestjes er gezond uit, volgens mij kan je bij veel dieren daar aan zien of ze goed of slecht verzorgd worden? Zo te zien ben je heus niet zo'n dierenbeul..

                  Hmm
                  Die plantjes kijken inderdaad alsof ze het warm en nat hebben, wellicht een idee om zaailingen maximaal een half koffiekopje water per dag te geven? eigenlijk is dat zelfs nog veel
                  Als ze aanbieden bijvoorbeeld een nieuw zaadje op te sturen zou ik het gewoon nogmaals proberen met gewoon de zon en de maximaal een half kopje water p/d of minder in de eerste week, maar daar ben je natuurlijk helemaal vrij in

                  Comment


                    #70
                    Man, met zoveel grond was ik miljonaise..

                    Dooie konijnen kan je altijd nog konijnenkaas van maken btw..

                    Tof topic!
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                    • Ongeldig
                      Ongeldig commented
                      Editing a comment
                      Wel lekker. Pitjeskaas.
                      Miljonaise, klinkt verleidelijk. Zou de hele wereld dan aan mijn voeten liggen? Dan wil ik het wel serieus overwegen.

                      When I am a pedestal, you did not put me there.
                      Your laws do not compel me now, to kneel grotesque and bare.
                      I myself am the pedestal.
                      For this ugly hump at which you stare.
                      Dat is van Leonard Cohen.

                      Thanks!

                    #71
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #72
                      belladonna Het is echt zonde. Dat zoveel konijntjes zo een vroege, nutteloze en pijnlijke dood sterven. En Zus Konijn. Goei moedertje.
                      Dat wat je zegt van die hersenen klopt. Ieder wezen schijnt naar ratio precies genoeg hersenen te hebben voor zijn eigen vacht. Urine schijnt ook goed te werken. Om zacht en wit leer te maken. Zelf gooi ik mijn urine op mijn composthoop. Die draait sindsdien twee keer zo goed. Ouderwets pissen op een po. Is goed voor de benen. Regelmatig diep hurken. Veilig achter mijn beeldscherm en toetsenbord durf ik dat best prijs te geven.
                      Net als jij kan die reality survival series wel waarderen. Van semi-scripted smakeloze naakte lijven in Naked & Afraid - martelaars - tot Alone. The Last Frontier, voor als ik zin heb in een soap. Bear Grylls, wanneer ik een pisdrinkende sukkel wil zien rennen en grauwelen. Les Strout wanneer ik behoefte heb aan skills en creatief denken.
                      Aanbevelingen altijd welkom.

                      IMG_20170702_182449826.jpg
                      Sinds ik met konijnen bezig ben hoor ik regelmatig meer van dit soort horror-verhalen. Altijd gelieerd aan de 'konijnenziekte'. Dat klinkt alsof het een ziekte is. Wat niet klopt, er zijn zoveel ziekte met dodelijke afloop onder de bupsjes.
                      Hier is de rollercoaster die konijnen fokken heet nog steeds in volle gang. Vorige week in totaal vier stuks verloren. Deze week staat de teller op een. Dat betekent dus dat er nog maar 5 van de 16 in totaal over zijn.
                      4 van de 6 van Zus.
                      1 van de 10 van Joekels. De Vlaamse reus. Die blijkt achteraf behoorlijk doorgefokt te zijn.
                      Ik zal jou en de anderen die dit willen de foto's in een PB doen toekomen.

                      Ik sta voor een dilemma. Namelijk de vraag of ik hier in de toekomst mee door wil gaan? Ik ken de risico's nu.
                      Als ik van tevoren had geweten dat het zo zou gaan als dat het nu verlopen is, dan was ik er niet aan begonnen. Dan had ik direct kippen genomen. Voor de eieren en het vlees.
                      Konijnen zijn zoveel schattiger als kippen. Toen ik ze net had vond ik ze eng. En nu heb ik met allemaal een speciale band. Verdomme.

                      Terwijl ze ten dode zijn opgeschreven. Is het niet door mij, dan zijn het wel de ziektes.

                      Gisteren ochtend trof ik opnieuw een halfdood bupsje aan in de kinderkamer. Ik heb er genoeg van. Dit is niet normaal. Dit kan en mag niet zo doorgaan.
                      Ik was er in den beginne principieel op tegen om met de konijnen naar de dierenarts te gaan. De gedachte daarachter was, dan wordt het vlees te duur in productie-kosten. Vaccinaties kosten bijv. 45 euro per konijn. Reken maar uit, ik had er 19 keer 45. Daar kan je een hele dooie stier voor kopen.
                      Na deze rits aan nutteloze lijkjes is het mijn verantwoordelijkheid om te onderzoeken wat er echt aan de hand is. Ik kwam er zelf niet uit. Ondanks al mijn pogingen. Misschien wou ik het niet zien.
                      Niet na uren lezen, niet na het uitvoeren van twee autopsies, niet na afgelopen weken van onzekerheid met iedere ochtend de vraag in welke toestand ik ze aan zou treffen.

                      Dit konijntje was het op een na laatste kindje van Joekels. Deze rakker klom zo in mijn nek als ik bij ze in de kooi zat. En dan gingtie mijn nek zitten likken. Veel te schattig dus.
                      Dan zette ik 'm op de grond. Klomtie terug omhoog en begon opnieuw. Met hem ben ik gisteren naar een konijn kundige dierenarts gegaan.
                      Daar werd mijn angst bevestigd. De laatste optie. Waar ik zelf niet in wou geloven. Vanwege de 60-90% kans op fatale gevolgen voor mijn hele konijnenfamilie.
                      Ik heb te maken met een van de konijnenziektes, VHS2 ofwel RHD2. Rabbit Haemorraghic Disease. De ziekte uit die horrorverhalen.

                      En daarom zijn ze ten dode opgeschreven.
                      Iedere dag is een nieuwe dag, daarmee bedoel ik je hersenen resetten in de nacht, of overdag. Tijdens je slaap. Ik weet niet wanneer jullie slapen. Ik slaap s'nachts.
                      Dus als gisteren een vaginale dag was, dan heeft zich dat afgelopen nacht gereset. En als dat vannacht niet gelukt is. Dan lukt het wel een volgende dag. Het is best logisch dat het gisteren een ballen dag was.

                      TESTES! 7/8 van mijn tekst kwijt.
                      IMG_20170705_143039304.jpgBackYardPlantIMG_20170702_215615782.jpg
                      QnQ Ik snap ook niet waarom vrouwen strings dragen. Of van die beha's met ijzer. Ik snap wel meer niet.
                      Tsja met al die veren begint mijn reet er eruit te zien als die van een mannelijke pauw. Thanks!

                      Deze is speciaal voor jouw.
                      Moge je mannenbrein de knap ontwikkelde architectonische aspecten erin opmerken. En waarderen. Dit is Oelie. Boelie wou niet op de foto voor n vreemde. Unne preutse.



                      Wijze woorden. Het leven is nu. En in die toekomst. Wat geweest is, is geweest. Ik neem mee wat ik vergeet.
                      Mooie complimenten. Fijn om te lezen.
                      Wespen teken, little buggers. Ieder zijn eigen lijst. Bepaalde parasieten, blegh. Of schimmels. Of virussen. Het is allemaal natuur(lijk). Daar staat zoiets geweldigs tegenover als onze gemeenschappelijke hobby. Onze cannabossen. Terug naar waar dit forum voor bedoel is.


                      Ze zijn nu al groter als dat ikzelf ben.


                      Op naar het land der laksheid. Twee AF-jes. Russian Winter en White Widow.
                      IMG_20170705_143204621.jpgIMG_20170705_142953571.jpgIMG_20170705_142935620.jpg


                      Zie jij de wietplant?


                      Wat bewijst dit;
                      Als je kleine AF-jes wilt dan kan je het beste het volgende doen;
                      1. ze bij iemand anders in de tuin planten
                      2. je pa vertrouwen als hij zegt dat de grond los is en vol van voedingsstoffen
                      3. grond niet losmaken
                      4. er amper omkijken
                      5. geen compost of andere voeding gebruiken
                      6. heel veel andere planten eromheen laten groeien
                      7. je pa, die eigenwijzer is als jij, de zorg toevertrouwen

                      Nu nog het land waar ikzelf de baas ben. De beste bazen zijn degene die weten wanneer ze overbodig zijn.

                      IMG_20170705_154358119.jpg


                      Rot-spotters?? Ik twijfel.
                      IMG_20170705_154311051_HDR.jpg





                      Dit was Madurodam, is nu de langste AH.

                      IMG_20170705_154407023.jpg






                      AH

                      IMG_20170705_154339457_HDR.jpg




                      Straks even kijken of dit meeldauw is wat ik op deze foto zie.
                      IMG_20170705_154742862.jpg






                      Purple Stilton

                      IMG_20170705_154412348.jpg





                      Lage hoofdtop, strekkende zijtakken. Toppen op zn Konijns?

                      IMG_20170705_154932006.jpg






                      Deze PC was helemaal kaalgevreten door Joekelkonijn

                      IMG_20170705_154638016.jpg






                      AH met de lage hoofdtop

                      IMG_20170705_154728651.jpg





                      Chocolope

                      IMG_20170705_165053926.jpgIMG_20170705_165118345.jpg





                      Mazar
                      IMG_20170705_165132483.jpgIMG_20170705_165059764.jpg



                      Twee en halve ronde. Black Widow en Hindu Kush
                      IMG_20170705_204906213.jpgIMG_20170705_205259425.jpg


                      Apart, Great White Shark, wat een naam.
                      IMG_20170706_180417939.jpgIMG_20170706_180354103.jpg





                      Driekoppig, of toppig.

                      IMG_20170705_171737308.jpg





                      IMG_20170705_171810010.jpg











                      IMG_20170706_135557738.jpg







                      IMG_20170705_171839229.jpg



                      En nu is het klaar. Tijd voor de gemeenteraad, moet ik nog haasten ook en dat zonder avondeten. Dat jullie het waarderen. Tot de volgende
                      Last edited by Ongeldig; 5 July 2018, 13:41.
                      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                      Comment


                        #73
                        Prachtige update weer! Maar wat vervelend voor je konijntjes ik wist niet dat er zoveel dood en verderf rond ging in konijnenland bah. We hebben ooit 1 klein wit konijntje gehad, die was over 'het hek gegooid' bij een kinderboerderij in Rotterdam. Vond er weinig aan en begreep dat Vlaamse reuzen veel 'gezelliger' konijnen waren. Toen het konijntje na 3, 4 maanden ineens dood in zijn hok lag, en mijn zoonthe ontroostbaar was, besloot ik dat er geen konijn meer in kwam.

                        Je planten staan er goed bij, dat stukje rot lijk je goed te hebben gespot. En net als de meeldauw wel erg vroeg dit jaar!

                        En zorg jij wat beter voor jezelf! Op een lege maag de burgerbelangen vertegenwoordigen, foei!

                        ​​Dat ijzer is zeker te waarderen, je moet gewoon het juiste model vinden voor Oelie en Boelie en dat betekent vaak een bezoek aan de betere lingeriezaak.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #74
                          Dit jaar heerst er overal konijnen virus dus het lig niet aan jou maar aan het Virus optie baby kipjes en eendjes
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #75
                            wow dat worden flink hoge planten
                            Laat je die probleemloos over de schutting heen groeien? Lijkt me gaaf om zo een aantal hoge planten te zien

                            Comment


                            • Ongeldig
                              Ongeldig commented
                              Editing a comment
                              Vet cool he! Ik geil nu al op ze.
                              Dat over de schutting groeien zal geen probleem worden, dat gaan ze makkie halen. Leuk om mijn record van vorig jaar te verbreken. Ruim drie meter. Dus er hoeft er maarl eentje de 3,5 aan te tikken en dan heeft ze een topprestatie geleverd.
                              Het te plaatsen afdak. Dat zal wel een probleem worden.
                          Bezig...
                          X