Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lui. Eigenwijs. Ongeduldig & goedkoop. Ik doe 'het' voor de tweede keer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    Graag uitleg bij deze foto
    Er moet natuurlijk ook gewast worden.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
      Graag uitleg bij deze foto


      Oi Bella, nu daag je me uit.
      1. Ze zit in een vicieuze cirkel
      2. Ze is iets kwijt en heeft al overal gezocht, behalve hier
      3. Ze heeft een date straks
      4. Ze maakt zich klaar voor het bikiniseizoen
      5. Ze is de bloemetjes binnen aan het zetten
      6. Ze denkt dat ze een struisvogel is
      7. Na een zware nacht stappen is ze zo in slaap gevallen
      8. Muisje is in het verkeerde holletje gekropen
      9. Ze zoekt een lichtje aan het einde van de tunnel
      10. Het toiletpapier was weer eens op
      11. Iedereen kan der kont kussen
      12. Ze heeft overal schijt aan
      13. Straks wil ze mijn gezicht ook wassen
      14. Ze heeft zojuist haar prioriteiten gesteld, dit is nummer een.
      15. Gucci zoekt haar Prada-bag
      16. Ze wordt oud en doof, ze vroeg zich af ze het via deze kant nog wel kon horen. Can you hear meouw.
      17. Tijd voor haar dagelijkse; She's sexy and she knows it. - momentje
      18. Ze vindt zichzelf geweldig, echt helemaal het einde. She is so far up her own arse.
      19. Ze heeft net iets stout gedaan, dit is de afleidingsmanouvre.
      20. Ze heeft net iets heel doms gedaan en hoopt dat niemand het heeft gezien. Dit is haar afleidingstechniek.
      21. Zelf vindt ze dit haar beste kant voor een foto
      22. Dit ging per ongeluk, ze schrok er zelf ook van. Daarna ging ze door met likken.
      23. Dit is een voorbereiding voor als ik straks in bed lig. Ze parkeert dan graag haar net gewassen anus op mijn neus.

      Mijn poes is gewoon een kutwijf, dat is de simpele waarheid.

      Aanvullingen altijd welkom.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


        #33
        Ff dubbelchecken of die catpiss geurbeschrijving klopt
        verslag 1, verslag 2

        Comment


          #34
          Ik vermoed dat ze straks ook jou gezicht komt likken en later in de avond als je in bed lig haar anus op jou neus plaatst

          O ken je effe kijken of er geen muisje in het verkeerde holletje is gekropen????????????
          God was never on your side..

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            O ken je effe kijken of er geen muisje in het verkeerde holletje is gekropen????????????
            Uhhh, hehehe. Nu zit ik toch met mijn mond vol tanden . Wat zal ik hier nou op antwoorden?
            Mijn hersenen doen t ff niet Bella. Dus ik zal maar gewoon gaan kijken dan denk ik. Met mijn bijdehante houding.


            Afgelopen vrijdagnacht is Zus Konijn bevallen! Yes,yes,yes. Jippiejeeyeahyou.
            Ik kan nog niet te dichtbij kijken. Wil het nestje niet verstoren, ik stink. Later een foto van de (kr)oo(g)st.


            De WILDGROEIER. Nepwiet, Esdoorn? Volgens vaders is het helemaal geen esdoorn. Dus hij bemoeit zich er nu ook mee.
            Hier een plaatje van vandaag. Zelf ben ik ook nog in twijfel. Het begint minder en minder op een esdoorn te lijken. LR2, wat vind jij ? Het was jouw idee, ik zou graag je mening horen.




            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


              #36
              Zeg jongedame, niet vals spelen hoor! Eerst roepen 'ze zoeken het maar uit' en dan bij een beetje nachtvorst afdekken met stro of ben je misschien toch minder lui en eigenwijs dan je zelf aangeeft?

              Je hebt een heerlijke schrijfwijze en maakt mooie foto's ❤️
              Flik het nu niet om ineens af te haken, ik krijg hier geen genoeg van!

              Gefeliciteerd met de kleine konijntjes love-you-crazy-rabbit-emoticon.gif ben al nieuwsgierig naar de foto's

              Rood trekt wespen aan, dus gebruik geen rood in je tuin als je panisch voor wespen bent.

              En vertel eens wat meer over de soortjes die je nog wil zaaien

              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                Zeg jongedame, niet vals spelen hoor! Eerst roepen 'ze zoeken het maar uit' en dan bij een beetje nachtvorst afdekken met stro of ben je misschien toch minder lui en eigenwijs dan je zelf aangeeft?
                Je hebt helemaal gelijk. Bijdehand en betweterig zou het eigenlijk moeten zijn that sounds a bit more like me.
                Al pak ik het in TUIN 2 wel HEEL lui aan. Volgende update beloof ik te besteden daaraan.
                Eigenlijk was ik vroeger lui, ik ben veranderd. Tegenwoordig ben ik alleen nog lui in proportie. Lui zijn is voor in de pauze. En pauze is het als ik vind dat het daar tijd voor is. Effectief en functioneel lui zijn is dat. Het is de kunst om op een degelijke manier lui te zijn.

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                Je hebt een heerlijke schrijfwijze en maakt mooie foto's ❤️
                Flik het nu niet om ineens af te haken, ik krijg hier geen genoeg van!
                Ik ben zo'n vriendin waar je een halfjaar niks van hoort en die dan ineens weer onder een steen vandaan komt. Heb jij zulke vriendinnen?
                Bedankt voor het compliment, blij dat je er van geniet. Daar schrijf ik het voor.

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                Gefeliciteerd met de kleine konijntjes love-you-crazy-rabbit-emoticon.gif ben al nieuwsgierig naar de foto's
                Hieronder link naar n filmpje en wat foto's.

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                Rood trekt wespen aan, dus gebruik geen rood in je tuin als je panisch voor wespen bent.
                Hieronder link naar n filmpje en wat foto's. Het was me een avontuur. Ik heb me kostelijk vermaakt.
                Bedankt voor de tip! Laat ik met je mee doen, en aan de exposure beginnen. De hele tuin is nu dus rood geverfd.

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                En vertel eens wat meer over de soortjes die je nog wil zaaien
                Ik beloof het je echt, volgende update. Neem ik jullie mee naar TUIN 2. Met nieuwe soorten en maten en ander moois. Het staat daar sinds gisteren in de volle grond.
                Geduld is een schone zaak zeggen ze, en het is tijd voor mij om even effectief en functioneel lui te zijn vanavond.

                Bedankt voor je fijne reactie.

              #37

              Met de Baby konijntjes Joepieee
              Ja LR2 ben nu ook wel benieuw naar het baby plantje
              Zeg Ongeduldig heb je het Musje gezien???
              O ik wacht op de foto's van de kids van Zus
              God was never on your side..

              Comment


              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Your wish is my command, Fotos en filmpjes voor de liefhebbers.

                Ik denk dat het muisje toch in het goede holletje is gekropen Bella en niet in het verkeerde. Want daar kon ik het nergens vinden.

                Thanks Bella! Ga jij dit jaar een kweekverslag bijhouden?

              #38
              Als dat op foto 1 een bloemetje is, dan zit ik bijna te denken aan wilde aardbei. Dat is ook een indica dacht ik, maar niet zo lekker.
              Ik blijf vooralsnog plakken op esdoorn. Let wel: er zijn bijna 100 verschillende soorten esdoorns in omloop, al bijna een eeuw. Die lijken niet altijd op onze standaard esdoorn. Die trouwens helemaal geen S-vorm heeft, en geen doorns. Wat een klotenaam.

              Een zwarte moerbei zou ook kunnen, maar dan zijn de kiembladeren nogal vreemd.
              Met heel hoge uitzondering - en nu graaf ik echt diep in de krochten van mijn tuinier en wandelgeheugen op zoek naar gelijkende planten - zou het mogelijk een roos kunnen zijn. Maar die verspreidt zich nogal moeilijk, en die zou stekels moeten hebben.

              Gewoon laten staan! Ik las vandaag weer een onderzoek dat buurplanten die in dezelfde grond staan, toch wel zorgen voor flink wat extra groeipower voor kruiden (zoals wiet).


              Proficiat met het jonge spul allemaal, trouwens! Welk type konijn is het als ik vragen mag? M'n vriendin en ik zoeken nog een maatje voor de onze, over een maandje of 3 denk ik.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #39
                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                Als dat op foto 1 een bloemetje is, dan zit ik bijna te denken aan wilde aardbei. Dat is ook een indica dacht ik, maar niet zo lekker.
                Ik blijf vooralsnog plakken op esdoorn. Let wel: er zijn bijna 100 verschillende soorten esdoorns in omloop, al bijna een eeuw. Die lijken niet altijd op onze standaard esdoorn. Die trouwens helemaal geen S-vorm heeft, en geen doorns. Wat een klotenaam.
                Het is een nieuwe bladset. Denk ik. Zo een foto. Zou je gelijk gaan krijgen? Ik zou er niet vreemd van staan te kijken. Gewoon omdat je meestal gelijk hebt Zelf twijfel ik nog steeds wat het is.
                Die naam slaat inderdaad vast op iets anders. Nu zet je me aan het denken. Het is me wat die S-doorn, helikopterboom.

                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                Een zwarte moerbei zou ook kunnen, maar dan zijn de kiembladeren nogal vreemd.
                Met heel hoge uitzondering - en nu graaf ik echt diep in de krochten van mijn tuinier en wandelgeheugen op zoek naar gelijkende planten - zou het mogelijk een roos kunnen zijn. Maar die verspreidt zich nogal moeilijk, en die zou stekels moeten hebben.

                Gewoon laten staan! Ik las vandaag weer een onderzoek dat buurplanten die in dezelfde grond staan, toch wel zorgen voor flink wat extra groeipower voor kruiden (zoals wiet).
                Leuk, die aanvullingen. Leerzaam. Want ik zoek ze op die planten. Een moerbei, dan is er ooit een besje daar gevallen. Denk het niet. Esdoorn vind ik aannemelijker
                Klimroos staat er anderhalve meter vandaan.
                Wanneer denk je dat we het met zekerheid kunnen vaststellen? De bladvorm van het kiemblad en de nieuwe bladsets is dat voor jouw nu de aanleiding?


                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                Proficiat met het jonge spul allemaal, trouwens! Welk type konijn is het als ik vragen mag? M'n vriendin en ik zoeken nog een maatje voor de onze, over een maandje of 3 denk ik.
                Nou uuh. Heel veel konijnen zijn het ondertussen. Drie nestjes. En ik maar twijfelen of ze wel gesext hadden. Ja dus. Konijnenvrouwen hebben twee baarmoeders Hoi verassing. Ik dacht dat de kans heel klein zou zijn dat ze allebei bevrucht raakten. Zo klein dat het mij overkomt tijdens mijn eerste konijnen-sex-cyclus.

                Het eerste nest is kleine Lotharinger x kleine Lotharinger, dit zijn overigens incest kindjes. Al is dat verder geen probleem, ze zijn prima gezond.
                Er is een filmpje, of als je liever niet naar een externe link gaat ook een slechte maar schattige foto.
                LINK Vimeo - https://vimeo.com/218041315 (gewoon kijken, leuker als een foto)
                IMG_20170517_113012562.jpg


                Het tweede en derde nest is kleine Lotharinger (ram) x Vlaamse reus (zwart)
                LINK Vimeo - https://vimeo.com/218042272
                IMG_20170516_205729404.jpg
                Alle kleuren en maten. Als je er eentje van mij neemt dan redt je het van een vroege dood. Ik geef ze een halfjaar en dan gaan ze de vriezer in.
                Dat zeg ik heel stoer maar er zit meer achter dus voor iemand snel een oordeel wil vormen; je mag me altijd vragen naar mijn beweegredenen.


                Plaatje wildgroeier vandaag.
                IMG_20170518_183437421.jpg





                Nog even terugkomen op die wespen. Ik had van de week opnieuw een koninginnenwesp in huis.
                Na mijn hoornaar verhaaltje van vorige update herinnerde ik me weer hoe goed die ervaring geholpen had, ik was minder bang.
                Dus ik dacht goh, dit is een prima mogelijkheid om meer te doen als de wesp vangen en vrijlaten.
                Wat kan ik allemaal met een wesp doen? Zonder geprikt te worden.
                Nou een foto nemen bijvoorbeeld. Maar daar bleef het niet bij. Een klein beetje sadistisch ben ik toch wel. Want ik heb de wesp een tijdje gevangen gezet om er mee te kunnen experimenteren. Daarvan heb ik wat beeldmateriaal geupload. Voor de geinteresseerden.
                IMG_20170516_104946503_HDR.jpg


                Dit is een link naar een filmpje van een wesp in een luciferdoosje. Die probeert haar weg naar buiten te kauwen met haar alien-kaken die haar kop horizontaal opensplijten. Luister, zie en huiver.
                https://vimeo.com/218039255


                Dit is een link naar een filmpje van een wesp in een magnetron bakje. Hier was ze nuchter...
                https://vimeo.com/218038467


                Dit is een link naar een filmpje van een wesp in een magnetron bakje. Hier was ze stoned door de rook van mijn joint. Pineapple Chunk rocks.
                https://vimeo.com/218043475


                Op het einde kreeg ik alsnog medelijden. En heb ik de wesp vrijgelaten.
                Ze was niet boos op me, tegen de tijd dat ze bijkwam was ze allang vergeten wat ik haar had aangedaan. Jeej wiet.

                Insecten hebben geen longen maar een soort porien. Hehe, stoned via de insectenhuid.



                Maar dit is toch een wietforum? Daarin hebben jullie helemaal gelijk!
                Daarom als afsluiter ook nog wat plaatjes van de jonge meiden.
                Madurodam begint nu toch te groeien. Al kan ik nog steeds maximaal inzoomen voor een foto. Mijn 2 centimer wietje. Eigenlijk zou ik niet in moeten zoemzoemzoomen. Nu is heel de verhouding kwijt, plantje is echt heel klein hoor
                IMG_20170518_184258625.jpg



                Scheve wiet heb ik nu maal drie. Ik dacht even dat het misschien wel iets met bloeien te maken heeft i.p.v. groeien.
                IMG_20170518_184146124.jpg
                IMG_20170518_184309506.jpgIMG_20170518_184347019.jpg


                Al met al ben ik er wel tevreden over. Ik heb het zo druk gehad met andere dingen dat ik me er niet druk om kon maken. Misschien komt dat nog. Vast wel.
                The experience, ik ga echt niks ruimen wat niet uit zichzelf doodgaat. Of schimmelt en rot.
                IMG_20170518_184325251.jpg

                Luizen lusten alles. Natuurlijk bestrijden op mijn klimroos werkt averechts (brandnetelgier en koud water), ze verhuisden gewoon naar mijn aardbeien en wiet. Dus ik laat ze nu maar op de klimroos.
                IMG_20170518_184218556.jpg



                Sorry ik loog, dit is mijn plaatje dat het einde aankondigt van deze post.

                IMG_20170510_165355672.jpg
                THE END



                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment


                  #40

                  Oke na 6 maanden diepvries heb je een slang die ze op gaat eten ???
                  OOOOOOOOOOOO wat een lieve Konijntjessssssssss fuck a duck je heb er wel heel veel he
                  Als de moeder 2 baarmoeders heeft dan kan ze dus nog een paar jong in haar buik hebben Konijn nummer 1 bedoel ik?
                  Want anders had je nu dus 4 nestjes kunne hebben van 2 konijnen?
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #41
                    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                    Comment


                    • belladonna
                      belladonna commented
                      Editing a comment
                      Mijn Slang hmmmm

                    • Ongeldig
                      Ongeldig commented
                      Editing a comment


                      Hahaha, uhm Bella, heb je nog een voorkeur? Een glibberige slang, een tuinslang of zo eentje die vervelt uit de tropen? Een paling, eentje die psssst zegt. Eentje die je wurgt of bijt?
                      Ey, Psssssssst Bella.

                    #42
                    God was never on your side..

                    Comment


                    • Ongeldig
                      Ongeldig commented
                      Editing a comment
                      Je hebt wel mensenkennis! Knap vind ik dat.
                      Het is echt de bedoeling om straks de bikkel uit te hangen en te doen wat onze voorouders ook deden. Al klinkt een hele tuin vol konijnen ook wel aandoenlijk. Dan heb ik mijn eigen groendienst. Zal ik ze oranje hestjes geven. En als het dan regent zijn ze kwijt.

                      Met de de vader en moeders heb ik duidelijke afspraken gemaakt. Die wisten voor ze bij mij kwamen al waar ze aan toe waren. Ze hebben er zelf mee ingestemd. Ze vonden het allang prima als ik ze maar liet sexen, dat was hun voorwaarde.

                      Fijn weekend Bella!

                    #43
                    Enige probleem wat ik zie is dat je straks misschien een grotere vriezer nodig hebt.

                    ((die vreemde plant zou ook nog een braam kunnen zijn misschien ?
                    Last edited by QnQ; 19 May 2017, 07:01.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #44
                      Hey ongeldig! je doet het echt super! Ik blijf je volgen

                      Love,
                      Wunkie

                      Life's a bitch and then you die.
                      So fuck the world and lets get high.

                      Comment


                        #45
                        We zijn meer op zoek naar een formaatje dwergkonijn
                        En geen oordeel hier hoor, ik heb een vriezer vol ratten voor m'n slangebeest.
                        En een vriezer met vlees voor mezelf.

                        Over het plantje; ik weet niet wanneer ik het zeker durf te zeggen. Laat 'm lekker staan en dan komen we erachter!
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        Bezig...
                        X