Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Fast Eddy, 1 x Quick one, 1 x Royal Critical Autoflowers (Royal Queen Seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 x Fast Eddy, 1 x Quick one, 1 x Royal Critical Autoflowers (Royal Queen Seeds)

    Korting op 420shop
    Hoi JDers,

    mijn eerste buitenkweekje 2 jaar geleden was niet echt een succes, dit was een guerilla kweek maar deze zomer staan ze mooi bij mij achter in het weiland tussen de fruit bomen.

    De Quick one en de Royal critical zijn al ontkiemt en staan op de vensterbank en gaan over een week of 2 samen in een speciekuip van 65 liter. Aangezien autoflowers niet veel voeding nodig hebben ga ik ze alleen bloeistimulator van plagron geven.

    De rest, dus 3 Fast eddies ga ik halverwege mei ontkiemen en ook 2 weken voorgroeien op de vensterbank, vervolgens zet ik ze in de volle grond. Deze 3 ga ik helemaal geen voeding geven, ik ben benieuwd welke het beter gaan doen.
    Tips en commentaar zijn erg welkom!

    De Quick one & Royal critical


    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


    Last edited by highflyin; 26 April 2017, 22:48.

    #2
    Hier komen de Fast eddies te staan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    Last edited by highflyin; 26 April 2017, 22:49.

    Comment


      #3
      Pas op voor een vijver-effect. De ingeklonken bodem kan er voor zorgen dat er een bad ontstaat, waardoor water niet goed weg kan. Probeer daarom niet alleen het gat te vullen, maar ook de randen van je kuil te mengen met de aarde die je erin gooit. Zo krijg je een nette overgang, en betere huishouding van water.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door LR2
        Pas op voor een vijver-effect. De ingeklonken bodem kan er voor zorgen dat er een bad ontstaat, waardoor water niet goed weg kan. Probeer daarom niet alleen het gat te vullen, maar ook de randen van je kuil te mengen met de aarde die je erin gooit. Zo krijg je een nette overgang, en betere huishouding van water.
        Thx voor de tip, ga ik zeker doen

        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

        Comment


          #5
          Succes!

          Vorig jaar kreeg ik de tip op te passen met foto's waar men punten uit de omgeving kan herkennen.
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ongeldig
            Succes!

            Vorig jaar kreeg ik de tip op te passen met foto's waar men punten uit de omgeving kan herkennen.
            Gelijk aangepast, dankje

            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Wat ik heb gelezen over AF-jes in potten is het volgende; minimaal 9L inhoud per plant, meer is beter.
                Op een ruimte van 65L lijkt me niet dat ze heel veel te strijden gaan hebben.
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment


                  #9
                  Ja, dat gaat best.
                  Twee reguliere in 18L kan ook zonder probleem dus 2 autoflowers in 65L kan ook.
                  Zou er gewoon een stuk of tien in zetten, dan wordt het de moeite.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Bedankt jongens!

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Niet echt veel te melden
                      Ze zijn niet heel erg gestrekt gelukkig.
                      De Quick one is 9 dagen oud en de Royal critical 5 dagen.



                      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



                      Last edited by highflyin; 6 May 2017, 22:49.

                      Comment


                        #12
                        Aah gossie. Klein grut.
                        Bij welke grootte wil je ze in dat 65L zwembad neer gaan zetten?
                        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                        Comment


                          #13
                          Ik zat eraan te denken om alles 15 mei naar buiten te doen, de fast eddies liggen nu ook te ontkiemen

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                          Comment


                          • Ongeldig
                            Ongeldig commented
                            Editing a comment
                            Je zou ze al opbouwend buiten neer kunnen zetten. Als het bv goed weer is, zacht windje.
                            Zodat ze al een beetje wennen aan de (ruwere/fluctuerende) omstandigheden die buiten heersen. Overheersen, beheersen
                            Bijv. Een sterkere stam groeien die bestand is tegen een duwtje wind.

                          #14
                          Zolang het niet regent staat het raam de hele dag wagenwijd open dus wind hebben ze genoeg

                          Comment


                            #15
                            Update:

                            'T gaat allemaal z'n gangetje de Fast eddies zijn inmiddels 4 dagen oud, de Quick one 20 dagen en de Royal critical 16 dagen.

                            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                            Comment

                            Bezig...
                            X