Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x AMS 1x Northern Light

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x AMS 1x Northern Light

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Conficker; 14 July 2018, 00:26.

    #2
    Welkom
    Wat ga je er allemaal mee doen zodra ze ontkiemt zijn?
    Succes!

    Comment


      #3
      Ik heb ze nu in een propagator op mijn zolder staan. Ik gebruik nu Pokon zaai en stek grond, iemand een idee hoeveel water ik ze moet geven?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Zo te zien hoef je komende week geen water te geven.

        "Hey allemaal, ik voor de eerste keer wiet kweken en dit wil ik gaan delen met jullie"
        Als je je wiet gaat delen geef je maar een gil eh, dan stuur ik ff m'n postadres.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Gratis wiet is nooit verkeerd! Die propagator gebruiken raad ik af, ze gaan heel erg strekken op zoek naar licht. Google maar even naar resultaten van anderen die zo'n ding gebruikt hebben, hier op het forum heb je al verschillende voorbeelden. Alleen water geven als de grond droog is, voel anders het gewicht als je net water heb gegeven, het gewicht zal aanzienlijk minder zijn als ze weer water nodig hebben. Zulke jonge plantjes elke dag water geven hoeft eigenlijk niet ookal is het maar een klein beetje. Beter te droog dan te nat.

          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



          Last edited by highflyin; 2 May 2017, 17:59.

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Ehm der is nog geen plantje hoor dus die propaganda is geen probleem

          #6
          Ze zijn allemaal boven de grond gekomen.
          Alleen de ph waarde van mijn water is 7.67 is dat erg?
          En uhh als het goed lukt wil ik jullie best wel een grammetje sturen hoor.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #7
            Ze staan nu buiten en ze strekken niet meer.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #8
              Een week later:
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #9
                Volgens mij is het tijd om te over te potten. Als ik jou was zou ik de stokjes weghalen en ze tot de eerste ronde blaadjes lekker in de grond stoppen. Daar groeien dan weer wortels uit, worden ze sterk van. Ze mogen inmiddels ook naar buiten. Wiet planten zijn gek op de zon.

                Heel veel kweek plezier!

                Love,
                Wunkie
                Life's a bitch and then you die.
                So fuck the world and lets get high.

                Comment


                  #10
                  Dankje voor je tips wunkie.
                  Ze staan overdag altijd buiten in de avond zet ik ze ooit binnen, maar zullen de wortels al in heel het potje zitten?

                  Comment


                    #11
                    Update: Ze zijn groter aan het worden alleen een plant groeit wat anders.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #12
                      Je bedoelt dat een van de vier niet zo'n lange steel krijgt? 'T is juist goed als ze niet strekken

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                      Comment


                        #13
                        Het is normaal dat ze niet gelijk groeien, je hebt 2 verschillende strains.
                        AMS> 50% Indica/ 50% Sativa.
                        Northern Light> 90% Indica.

                        De Northern Light zou in principe de meest compacte(kleinste) plant moeten zijn en blijven.

                        Tip voor de toekomst: laat die steunstokjes voor wat ze zijn. Je helpt er de plantjes niet mee, integendeel. Hun stam ontwikkelt zich ondermaats in de eerste fase van het groeiproces. Ik laat ze zonder steun en met een licht briesje erover. Net genoeg dat de plantjes de wind wat voelen. Hierdoor weten de plantjes dat ze een sterkere en dikkere stam moeten aanmaken.
                        Dikkere stam = meer voedingstoffen die de bladeren & toppen zullen bereiken.

                        Sucess!!!

                        Comment


                          #14
                          Dankje voor jullie snelle reacties! Ik bedoelde dat 1 AMS in het midden nog geen blaadjes heeft en de andere 2 wel. wanneer zou ik mijn plantjes in 20liter potten kunnen zetten? ik ga batmix gebruiken, maar ik wil niet dat m'n planten verbranden.

                          Comment


                            #15
                            Je mag die nu eigenlijk al verpotten. Als je ze verpot zou ik de stengel tot aan de lobblaadjes in de aarde stoppen. Deze zal onder de aarde ook wortels aanmaken.
                            Met batmix heb ik geen ervaring, dus daar ga ik me niet over uitspreken.

                            Comment

                            Bezig...
                            X