Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Keer: 3x DP Auto White Widow op het balkon (Foto Heavy)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Het was inderdaad rot, RIP halve cola


    Na het openhalen zeker





    Kwam ook nog een zijnugje af waar geen rot op bleek te zitten, die hangt nu lekker te drogen, misschien een testertje als er echt geen schimmel in blijkt te zitten


    Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:27.

    Comment


      Ahnee! Kut man!

      is het nu niet beter om de hele plant al om te halen? Ik heb er geen verstand van hoor, maar lijkt me toch eng om het te laten staan :o

      Comment


        Het deel met rot is eruit, ik blijf nu gewoon elke dag ff checken of dorre/bruine blaadjes indien het ergens anders ook opduikt, heb de 'wond' van de plant met een beetje alcohol ontsmet, schaar uitgekookt. Zal verder wel ok zijn.

        Comment


          KlompenUitTrekken!

          Ik zou niet te lang wachten meer met omhalen, misschien nog paar zonnige dagen meepakken en dan om. Check ook goed na het drogen, want sommige planten schimmelen rustig door. Ik heb dat een keer gehad met een Auto Jack daar had ik netjes alle verdachte plekjes ruim weggeknipt en toen ik ze na het drogen in de weckpot wilde stoppen zei mijn gevoel even te kijken met microscoop en inderdaad zat alles onder tot in de stengels toe, vol met zwarte schimmeldraden. Heb alles weggeflikkerd toen.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


          • Bringdown
            Bringdown commented
            Editing a comment
            Ok, zal ik em woensdagavond binnenhalen en ophangen.

          Helaas, ik keek net nog even, en de plek waar ik de vorige top had afgeknipt was alweer helemaal bruin en dor.

          Toch maar binnengehaald en zo klungelig mogelijk de fanbladeren verwijderd.

          360 gram incl stammen.


          en een even klungelige improviseer droogruimte moeten maken.. had nog niet verwacht dat ik em zo snel nodig had


          Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:25.

          Comment


          • Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            Netjes gedaan hoor, ik duim voor je!

          Ik zou aan 2 kanten van de doos een gat maken voor doorluchting.

          Comment


          • Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            Misschien kun je er een klein ventilatortje in kwijt? In ieder geval als het donker is, de door 'open' zetten, wel uitkijken met huisdieren

          • Bringdown
            Bringdown commented
            Editing a comment
            Een ventilator IN? Ik heb altijd gehoord dat directe ventilator veel te snel droogt, en vermeden moest worden.

          • Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            Klein ventilatortje =kleine luchtverplaatsing , geen turbine

          2 extra gaatjes gemaakt met flapjes naar buiten, dus met eigen zonneschermpjes, en ff mooi verdeeld, mocht er toch nog iets gaan rotten.

          Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:25.

          Comment


            Nice!!! Laten we hopen dat het een lekker wietje wordt!

            Comment


              Ziet er goed uit man, ik zou wel iets in de doos leggen wat vocht opneemt zoals rijst ofzo

              Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

              Comment


                Zo, je eerste poging!
                Ziet er goed uit hoor, rook ze! 350 nat is zeker niet fout.
                Ik heb nog heel wat langer te gaan en toch zelfde soort, vreemd.

                Comment


                  En hoe staat het ermee Bring?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    Aangezien er nu een week regen komt heb ik de overige 2 dames toch gekapt.

                    De dame die altijd een beetje klein was kwam er perfect uit, 300 gram geknipt nat met 35 gram knipafval, geen enkele toprot.
                    De grote dame heb ik bijna 30% moeten weggooien wegens toprot, kwam nog 250 gram nat af met 15 gram knipafval.

                    Was toch iets meer dan verwacht, heb een 2e doosje moeten maken



                    Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:25.

                    Comment


                      Eerste plantje is droog, na het weggooien van toch weer wat toprot, bleef er nog 45 gram over.



                      Nadeel, ik dacht dat ik met een pot per plantje wel goedkwam, denk dat ik nog een paar extra weckpotten nodig heb.



                      Rest moet nog een weekje.



                      Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:24.

                      Comment


                        Gefeliciteerd met je mooie oogst, geniet ervan!

                        ecard_for_good_job.jpg
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          Door de toch vrij hoge temperaturen ging het drogen iets sneller dan verwacht, totaalplaatje:

                          Plant 1: 45 Gram, veel toprot.
                          Plant 2: 52 Gram, nul toprot
                          Plant 3: 47 Gram, bijna 1/3 weg moeten gooien door toprot

                          Als we ervanuitgaan dat de zon 3.86 x 1026 watt uitstraalt, en 144 gram opbracht.

                          Komen we uit op zon

                          0.000000000000000000000000373056994818652849740932 6424870466321243523316 Gram per watt
                          Niet slecht voor een eerste keer, maar dat moet nog omhoog kunnen






                          Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:22.

                          Comment


                          • Bringdown
                            Bringdown commented
                            Editing a comment
                            PFFFFFFFFF, hadden ze me een betere optie moeten geven om links te kunnen veranderen in plaats van een gebroken afbeelding plaatje nu.

                          • Stemma
                            Stemma commented
                            Editing a comment
                            Dien je klacht maar in bij JD! Heb gisteravond ook behoorlijk lopen kloten met foto's in mijn topic te krijgen.

                          • Stemma
                            Stemma commented
                            Editing a comment
                            Maar mooie potten!
                        Bezig...
                        X