Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Keer: 3x DP Auto White Widow op het balkon (Foto Heavy)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Dacht dat het lekker ging, maar komt opeens toch een hoop geel blad in

    Heb een PH meter besteld denkende dat kraantjeswater misschien toch niet zo goed is hier, maar verder geen idee.

    Grote fanbladen voelen heel ruw en vast aan, worden geel en gaan best hard hangen.



    Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:30.

    Comment


      #92
      Volgens mij kan dat komen door te vroeg beginnen met de bloeivoeding ...

      Je had toch Biobloom van Biobizz ? Daar hoor je (als enige volgens mij) de Biogrow ook nog naast te geven.
      Als je geen Biogrow hebt moet je dat nog aanschaffen.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Volgens mij kan dat komen door te vroeg beginnen met de bloeivoeding ...

        Je had toch Biobloom van Biobizz ? Daar hoor je (als enige volgens mij) de Biogrow ook nog naast te geven.
        Als je geen Biogrow hebt moet je dat nog aanschaffen.
        Ben nooit gestopt met bio grow, alleen alle voeding gehalveerd zodra die bruine puntjes te zien waren, en verder de laatste 4 dagen alleen water gegeven zonder voeding als ze droog stonden.

        Comment


        • Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Dan heb ik dat verkeerd begrepen, sorry!
          Maar ga niet te veel lopen stressen nu, vaak richt men meer schade aan door "in te grijpen" dan dat ze de plant haar gang laat gaan.
          Dat maandje (hooguit) houdt ze ook nog wel vol hoor

        • Bringdown
          Bringdown commented
          Editing a comment
          Precies, verder dan een PH Meter bestellen ben ik nog niet gekomen, tis meer controle dan wat dan ook, heb ook een setje maatlepels van 1ml, 2.5ml, 5ml en 15ml besteld, om toch wat meer secuur te kunnen afmeten

        #94
        Ondanks alles, zijn de topjes toch lekker aan het aandikken



        Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:31.

        Comment


          #95
          Ik vind ze erg mooi Bringdown, misschien plant ik er ook nog een paar bij
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #96
            Je plantjes hebben honger! De bladeren worden te licht van kleur . En de hoeveelheid voeding die de producent opgeeft is steeds een goede richtlijn en verder moet je zelf interpreteren.

            Comment


              #97
              Oorspronkelijk geplaatst door kristo View Post
              Je plantjes hebben honger! De bladeren worden te licht van kleur . En de hoeveelheid voeding die de producent opgeeft is steeds een goede richtlijn en verder moet je zelf interpreteren.
              Volgens mij niet hoor, lijkt alleen zo op de laatste foto maar dat komt omdat je de onderkant van het blad ziet daar

              Comment


                #98
                ghehe, je zou denken dat vergelende bladeren een duidelijk iets zou zijn, maar iedereen roept iets anders

                Comment


                  #99
                  Gaat goed maak je niet druk om een geel blad dat hoort er ook bij he dat ze oudere bladeren los laat
                  God was never on your side..

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Gaat goed maak je niet druk om een geel blad dat hoort er ook bij he dat ze oudere bladeren los laat
                    Precies, als de plant er verder ellendig bij stond had ik me zorgen gemaakt, maar de plant ziet er verder ook prima uit

                    Comment


                      Nog een paar mooie closups van vandaag





                      Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:31.

                      Comment


                        Ze blijven beauty's!
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          Ziet er allemaal toch weer heerlijk uit, ondanks het natte weer, hopen dat 4e verdieping hoog genoeg is dat alles lekker droogwaait.







                          Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:32.

                          Comment


                            Ik heb mensen horen zeggen dat je fotos van toppen beter 's nachts kan maken.... de fotograaf in mij kan alleen maar zeggen: "wat een valsspelers"





                            Volgende week woensdag staan ze 6 weken in de bloei, wordt het dan tijd om alleen nog maar kraantjeswater te geven?
                            Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:32.

                            Comment


                              Valsspelen is het wel maar het ziet er wel goddelijk uit!!

                              volgens mij zie ik ook al redelijk wat amber trichomen toch? Dan kan je vast al wel beginnen met spoelen volgende week.

                              Comment

                              Bezig...
                              X