Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ongeldig
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2016
    • 759

    #1

    Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

    Korting op 420shop
    Knetterende Jetjes, Ben ik weer.
    De winterslaap is achter de rug. Mijn cave-woman bestaan is tot een eind gekomen. De lente kriebelt, de konijnen sexen en de vleeskuikens zijn uit hun ei.
    Dit forumlid is nog steeds Ongeldig verklaard.
    Er is weinig veranderd, mijn kweekverslag van 2016 is still kwijt. Ik heb grote, dikke konijnen. Ik hou van wiet. Ik ben geen miljonair - nog steeds niet, best raar eigenlijk. Ik kijk graag naar andere chicks. Dat alles gaat vanzelf, ik hoef voor niks mijn best te doen.

    Wiet dus;
    Wat doe ik?
    3 fems, 2 auto's - eigen tuin
    7 surprise-eieren

    3 vervrouwlijkten;
    Pineapple Chunk. Omdat zij mijn favoriete wiet-koe is. Nostalgisch gedoe.
    Caramel. Waarom; verkooppraatjes
    Power Plant; Why? Zogenaamde vroegbloeier volgens wietzaadjes.nl

    2 automatische bloeierts;
    Jack Herer; Omwille van; eerdere positieve ervaring (150 cm 150 gram)
    Big Devil; Vanwege; beloofde grote

    Allen huismerk van eerdergenoemde site.

    7 surprise eieren uit de blommen van vorig jaar. Om spelender wijs mee bij te leren. Ik ga ze mishandelen, in het donker zetten, een kopje kleiner maken. De reguliere behandeling. Met wat eigen twists.

    Ik wil minimaal een halve kilo. Van mijn tuinplanten. Haalbaar vind ik ongeveer 400 per feminised mits ze het tot het einde volhouden.

    IMG_20180424_171031506.jpg IMG_20180422_140818301.jpg


    Op een droge afbloei voor allen.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.
  • Appie
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2017
    • 200

    #2
    Ongeldig.

    Ben weer benieuwd naar jouw kweekavonturen!

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #3
      succes
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • Thedoctor
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Jun 2017
        • 302

        #4
        Succes ik volg
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #5
          Is die kip niet te koop??

          Comment


          • Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Kuiken Haantje-de-voorste. Het is een (vlees)haantje. Poules de Bresse. Wil jij kippen?
        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #6
          Welcome back girl
          Natuurlijk kijk ik weer met je mee.
          Super dat je weer verslag van je kunsten gaat doen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #7
            Power plant was hier redelijk laat twee jaar gelee. Geen idee meer welke afkomst eigenlijk.
            Veel succes! En deze keer op tijd beginnen met gaas plaatsen he!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Ik geloofde die sites toch al niet. Maarja dan ga je zaad bestellen en vergeet je dat vorig jaar al voor onderzoek had gedaan a.d.h.v. kweekverslagen en laat je je verleiden door de mooiste praatjes. Of beoordelingen van klanten.
              Caramel had zeer positieve reviews op de site.
              Het zou leuk zijn verspreid te oogsten en drogen, we zullen het zien.

              Gaas? Wasdah?
              Thanks!
          • highflyin
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Jun 2014
            • 344

            #8
            Ik ben van de partij heur

            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

            Comment

            • Ongeldig
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2016
              • 759

              #9
              Het wordt al druk in mijn tuintje met medewiethebbers. Leuk, als je je gedraagt mag je blijven En als je niet oppast wordt je vetgemest.
              We eten vandaag pastinaaksoep met bolletjes, konijnenlever met gekarameliseerde ui. En zoete aardappelpuree.

              Misschien groeit hier straks weer een driekoppig monster.

              Er is nog bar weinig te zien eerlijk gezegd. Ging het maar wat sneller.
              Je zal maar moeten wachten met zaaien tot het half mei is, zoals ik en anderen je aanraden. Deze (magere) update is ter ere van jou, de brave geduldige.




              De bestelde zaadjes zitten in de grond.

              IMG_20180428_120036745.jpg




              De surprise-eieren:

              IMG_20180427_191218377.jpg




              Na Koningsdag om Kneusjesdag.

              (uit een Pineapple Chunk zaadje van afgelopen jaar)
              IMG_20180427_191317028.jpg IMG_20180427_191331103.jpg



              (verassing uit een zaadje van Hindu Kush AF vorig jaar)
              IMG_20180427_191441918.jpg IMG_20180427_191547502.jpg




              IMG_20180428_120104892.jpg
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment

              • Burundanga
                Son of the Bong
                420 MemberMemberLucky Member
                • Dec 2016
                • 408

                #10
                Haha Vlieg

                Succes!

                PS waar zijn de kippen

                Comment

                • Franco
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2017
                  • 390

                  #11
                  Een vakje aardbeien mag niet ontbreken natuurlijk, vorig jaar had ik ook zo een vakje, maar de aarbeien gingen toen schimmelen vanwege natte grond waar ze continue mee in contact waren. Nu heb ik ze in hangpotten gezet en opgehangen,moet beter gaan nu.

                  succes met je baby's en de aardbeien

                  Comment


                  • Franco
                    Franco commented
                    Editing a comment
                    Ik kan wel een topic maken, maar heeft weinig zin omdat ik dit jaar geen wietplantjes kan plaatsen in de tuin. Ik ga ook waarschijnlijk verhuizen, zonder tuin. Waarschijnlijk een binnentuintje organiseren in de toekomst. Ps: wat een prachtige dieren heb je daar trouwens!

                  • Ongeldig
                    Ongeldig commented
                    Editing a comment
                    Oh, wat jammer. Dan zal je het met onze kweekverslagen moeten doen. Als je wilt mag je een plantje adopteren van hier.
                    Dan maak ik ze groot en krijg ik de oogst en mag jij meegenieten van het groei en bloei proces en zeggen tegen iedereen dat je toch een plantje hebt (geadopteerd). Je mag nog kiezen ook, zelfs mijn lief is deelbaar. Ze heeft voorgaande jaren al bewezen dat ze losbollig kan zijn met haar (zelf)bevruchtingen.
                    Thanks Franco! En succes met je andere plannen voor dit jaar.

                  • Franco
                    Franco commented
                    Editing a comment
                    Heel vriendelijk aanbod, maar ik heb nog ong 15 zaden hier liggen, die bewaar ik voor me toekomstige binnentuintje. Dit jaar even geen eigen teeltje helaas... achja.. Het kan niet altijd feest zijn, jij heb straks een lekker wietje en wat rooie beien..
                • Ongeldig
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2016
                  • 759

                  #12
                  Burundanga Leuk dat je ernaar vraagt. Ze mogen niet ontbreken in mijn kweekverslagen. Vederpoten, nijnen en wie weet ook dit jaar weer insecten.


                  De gevederde dino's in hun ren op wielen.
                  IMG_20180428_132410204.jpg



                  Mamma van 9
                  IMG_20180428_133004104.jpg




                  What you looking at?!
                  IMG_20180428_132655055.jpg




                  Screenshot_20180428-133214.png
                  Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                  Comment


                  • Burundanga
                    Burundanga commented
                    Editing a comment
                    Leuk leuk!!
                    ik heb ook zo'n 13 euh 12 kippen zitten plus nog een haan.
                    Er heeft er eentje zich doodgebroed vandaag.

                  • Ongeldig
                    Ongeldig commented
                    Editing a comment
                    Zet ze binnenkort te kijk in je eigen topic! Vind ik ook leuk.
                    Jij kunt genoeg eitjes rapen hoor ik wel.
                    Met zoveel kipjes heeft het geen zin het broedhok (overdag) af te sluiten voor de broedse hennen.
                    Het kan ook zijn dat de haan haar geen pauze gunde en eiste dat ze zijn genen 24/7 uitbroedde.
                    Wel zielig, maar dat was dan echt een vlijtig hennetje. Misschien watervoorziening geven in het broedhok. Heb je zelf een theorie over de oorzaak?
                    Bij jullie op de markt kun je kip vinden met het ongelegde ei erbij he?!
                • roller
                  T.H.C. Master
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2010
                  • 543

                  #13
                  leuke toppic
                  ik had 580 twee zomers geleden met 14 dames in 60l kuipen , per 3

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #14
                    Yeu Kippen nijntjes baby nijntjes een vlieg en baby plantjes en je heb de winter over leef ik ben der bij hoor .
                    Welkom terug wijfke ik heb je gemist
                    God was never on your side..

                    Comment


                    • Ongeldig
                      Ongeldig commented
                      Editing a comment
                      Heey Bella,
                      Wat zitten die comment en die rapporteer knop dicht bij elkaar. Had ik je bijna gerapporteerd aan de forum politie. Ergens heb ik zo'n idee dat dat niet de eerste keer zou zijn voor onze Bell.
                      Blij dat jij hier ook weer aanschuift en dat je de winter bent doorgekomen. LR2 heb een Els, ik hebt lekker een Bella. Zonder jou zou mijn verslag incompleet zijn dus voel je meer dan welkom belladonna.
                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #15
                    Succes meid!

                    Al iets bedacht om je planten te beschermen tegen de pissenbedden ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                    • Ongeldig
                      Ongeldig commented
                      Editing a comment
                      Nu je het zegt.
                      Het wemelt hier van de kreeftachtigen.
                      Ik laat die flessen eromheen, om de to-be stam. En dan kan ik dubbelzijdige tape aanbrengen op de buitenzijde (voor de zekerheid ook de binnenzijde).
                      Zit te twijfelen of ik mijn composthoop op zal doeken. Of eindelijk eens te zorgen voor silicium oftewel diatomaceous earth, wat een woord diatomaceous.
                      Dank voor de reminder! Preventief actie ondernemen is slim van jou.
                  Bezig...