Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Durf bijna niet te vragen maar de kleur van u haar mevr Rood?
    Rossig?
    God was never on your side..

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Ongeldig heeft bruinblond haar, tegen het rossige aan in de winter. Maar in de zomer meer richting bruinig blond. Verven heeft ze in het verleden wel gedaan, maar dat is altijd zo'n pokkewerk. In het verleden had ze flink wat rebelse jaren, met uitschieters naar groen, blauw en roze. In die tijd luisterde ze graag naar Good Charlotte, Green day en ook af en toe My Chemical Romance, maar dat zal ze stellig ontkennen. Dat was Avenged sevenfold, als je het haar nu zou vragen. Inmiddels is ze al een tijdje over die puberteit heen. Alhoewel, nickelback en U2 vind ze nog steeds echt kut bands.
      Driekwartbroeken kunnen eigenlijk ook niet meer, die hebben nooit gekund, en Overzeas ziet er al jaren uit als vergane glorie. Maar ze zitten zo lekker. Ze heeft er nog een aantal in de kast liggen, als aandenken en voor tijdens het klussen. Als er niemand kijkt..
      Zou Ongeldig dreads gehad hebben, toen ze kortstondig naar Ska en reggae luisterde? Ik denk het wel. Hier en daar een leuk geverfde er tussen, een melting pot. En ze baalde ontzettend dat ze daarna bijna kaal moest. Maar het stond haar goed. Ze heeft enkele strengen bewaard in een kluisje, ook als aandenken. Het was een onbezorgde tijd, alhoewel, hormonen, geaardheid, stiekem doen, vriendjes, MSN, myspace, dat waren toch wel kopzorgen voor een dame van haar leeftijd.
      Geeft niet Ongeldig, velen kunnen er over meepraten. Ik ben er wel benieuwd naar of je een gothic periode gehad hebt.

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      M myn God het feest gaat beginnen hoor ik ga ik de zit hoek liggen met dikke joint groot glas drinken trommel koekjes..... Hack hen Ongeldig

    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Volgens mij wordt de fantasie behoorlijk geprikkeld

    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    Hier is ze hoor

    roodhaar-topje.jpg
    God was never on your side..

    Comment


      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

      Comment


        Dank aan LR2 en belladonna voor het oplossen van het rood gekleurde vraagstuk.
        Ik zit hier nu al een tijdje met mijn bek vol tanden. Ik vind het eigenlijk wel een goed moment voor een vervroegde winterstop. Het komt nu ineens wel heel dichtbij hei.
        LR2 zou goed kunnen bijverdienen als waarzeg-ster. Hij zit er niet ver naast. Maar hee wie herkend zichzelf nu niet op zijn minst deels in zo'n gedetailleerde doch vage omschrijving?!
        Ik heb nog een doos vol posters van Madonna. Maar als je me daar op aanspreekt zeg ik stellig dat je liegt.
        Ik kan de teksten van Eminem en Dr. Dre reproduceren. Ik was een aanwinst in elk klaslokaal. Behalve voor de beschaafde leraar.
        Nu ga ik ff mijn machete slijpen want het zwaard van Kilev is een beetje bot na een nacht van jagen.
        LR2 heeft nog een date met mij gepland staan. Maar hij durft niet. Anders had hij dat filmpje wel gepost.
        Als ik hem nu terug zou hacken dan doe ik precies wat hij wil. Dus nee, daar wacht ik even mee. Wat wil je van hem weten Bell? Ik neem wel alvast vragen aan.


        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

        Comment


        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Wat een hoop informatie met aan het einde een hoop vraagtekens. Na het lezen ben ik gaan zoeken naar een gratis text to speak plugg-in. Niet dat ik het nodig heb, of dat het er iets mee te maken heeft. Ik kreeg gewoon ineens die drang.
          Last edited by Ess; 20 July 2018, 20:41.

        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          ik wil ook een audioboek versie

        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Die bek vol tanden...... Wat is daar mee gebeurt want jeetje er kwam spraakwater ergens in jou mond of zo. Wat een fukkig saaie info geef je ons nu over LR2.. Meid steek 's een goeie joint op......

        Hoe gaat het met Henne P?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Ja baby konijntjes en moord aanslagen doe maar
          God was never on your side..

          Comment


            Ik baseerde mijn stukje tekst enkel op de skate-schoenen die ik ooit op een foto gezien heb..
            Geen enkel weldenkend mens heeft die bewaard, dus mijn kast staat er nog vol mee.
            We zijn denk ik van dezelfde generatie Ongeldig. Die is ontzettend generiek geweest, ook al geloven we graag het tegendeel.

            Hoe gaat ie met je planten?
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Special snowflakes.

            Trouwe lezers, sporadische spiekers en ander gespuis van het forum. De voorstelling begint. Blijf staan, ga zitten. Doe waar je zin in hebt.
            Als je ervoor kiest om te blijven staan bestaat het risico dat ik je ergens halverwege onderuit schoffel. Zelf weten. Het is allemaal onderdeel van de sjow.

            bups.jpg
            Deze zijn voor belladonna


            Ondertussen stroomt zout water steeds verder het land in door de lage waterstand van de rivieren. Brak water landinwaarts gaat een zomers fenomeen worden, zeg ik.
            Net zoals vogels die op zoek gaan naar andere voedselbronnen als wormen omdat de pieren te diep zitten door de droge bovengrond, de slakken en hun eitjes zijn uitgedroogd.
            Bloemenzaad zullen die vogels wel lusten, net zoals vruchten. Hier eten de roodborstjes mijn zonnebloemen vroegtijdig leeg.

            helianthus annuus.jpg
            En deze voor Thedoctor

            De rood beborste vogeltjes bestelen mijn konijnen van hun wintervetvoorraad.
            Ik ben het verslag van een observatiestudie aan het lezen geschreven door Hans.
            Hans is een student ergens in de jaren 70, vorige eeuw. Hij observeert roodborstjes en hun partnerkeuze. Hans is nu ouder en denkt met een glimlach terug aan zijn studententijd. Met name de 120 uren die hij met de roodborstjes had doorgebracht op het kerkhof.
            Geelring, witring en blauwring, wat zou er van hen geworden zijn?
            (het verhaaltje is voor LR2


            anubis.jpg

            Anubis 1, oke. Anubis 2, waste of space.



            fimmen_toppen.jpg

            Voor het eerst fimmen en ook toppen. Ben benieuwd of dit de bedoeling was. En wat het nu gaat worden. Ik las vier toppen aanmaken maar ik geloof er weinig van.
            Caramel fem hierboven, PowerPlant fem heeft dezelfde behandeling ontvangen op een aantal plaatsen. Toppen, fimmen en afblijven.


            IMG_20180721_123033395.jpg

            De meeldauw is terug op Jack. Vies ding.
            Drie opties in mijn hoofd;
            1. Niets doen. Laten zitten voor verdere verspreiding en vermindering van opbrengst.
            2. Topje verwijderen, voorzichtig met of zonder zakje eromheen wegknippen.
            3. De spuitzwavel. Gedaan. Gedachte, flink afspoelen alvorens oogsten. Zwavel spoelt weg met water. Sommige toppen alsnog niet roken. Ik heb de besmette toppen gemarkeerd. De zwavel heeft de meeldauw gedood. Voor een bepaalde tijd. Zodra Jack enigzins rijp oogt gaat het mes erin.

            Jack is a moldy biatch.jpg

            Jack dus, wat is dat roze?
            Oeps, dat is poeder uit de schuurmachine.



            paddo.jpg






            Stemma voor jouw is hier Henne P.


            Henne P.jpg

            IMG_20180721_135430003.jpg

            Parasol boven Jack voor een uurtje vanwege de spuitzwavelbehandeling met zonlicht.
            Ingang tot het wietveld.











            IMG_20180722_100951145.jpg

            Power Plant





            IMG_20180722_100914355.jpg
            Blue AF, zelfs deze aandacht is teveel.




            pruim.jpg
            Zo, dat is weer voorbij.







            IMG_20180717_135323556.jpg
            Big Devil na een dosis bloeivoeiding. Niet meer doen, niet nodig, luidt het devies. Bio Canna. Op zich zou daar niks meer mis moeten zijn.
            Behalve dat het zonde was van mijn geld. En een volle grond plant het niet echt nodig heeft.




            IMG_20180722_101211692.jpg



            wants.jpg






            IMG_20180722_101003154.jpg

            Caramel



            Ess mijn misbaksel. Die een rits aan hoerenlopers in de tuin uitnodigt.

            IMG_20180722_202944591.jpg




            NYC.jpg

            Een moment van schaamte.




            p-0-3-p.jpg
            Met de spijsvertering zit het in ieder geval goed.




            PC.jpg

            Mijn verdriet

            PCenpro.jpg

            Dit is de kleinste Pineapple Chunk die ik in mijn leven van plan ben te groeien.





            krasbingo.jpg


            Greyvol alles foto's zijn sowieso voor jouw. Hopelijk vind je het niet erg als je ze moet delen met wat andere opdringerige en minder opdringerige forum leden.




            Ik ben mijn rode haren kammen.


            zoeken.jpg
            Last edited by Ongeldig; 24 July 2018, 13:15. Reden: Voor Iedereen die ik niet genoemd heb, deze wijziging is voor jullie!
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


            • Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              Ja als zo'n =^..^= hebt lopen, trekt dat kereltjes aan. Wat een popje. Ze oogt alsof ze de hele dag kopjes geeft, prrrrr prrrrr doet en een natte snoet heeft.
              Zalig leesvoer Ongeldig Het lijkt er op dat witte Nijn veel betacaroteen tot zijn beschikking heeft en daarom een oranje waas krijgt.
              Wat een prachtige zwam. Zal mij niets verbazen als daar vandaag of morgen een klein kaboutertje gespot kan worden.
              Ik heb nog nooit meeldauw gehad (afkloppen knok knok knok knok) maar zou denk ik kiezen voor de verwijder optie. Weg met die bende. Desnoods nog een AF planten.
              Jam! Lekker hoor. Maak ons er maar lekker mee. Net als met die Anubis 1. Ziet er zalig uit!
              Heerlijk dat je af en toe een rondleiding geeft in je prachtige tuin. Je doet het fantastisch als gids.

              Zag ik nou een stel ongeldig tenen bij het poezenvoetje? Content voor QnQ 's voet fetish topic!
              Last edited by Ess; 24 July 2018, 19:10.

            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Eusj, snel die teen eraf knippen, en opnieuw uploaden die foto.
              Pfieuw...

              Ess zandkleur bij konijntjes is recessief (is mijn voorlopige observatie). Er lijken karaktereigenschappen aan vachtkleur verbonden te zijn. Ze zijn nieuwsgieriger dan hun wildkleur broertjes en zusjes. Makkelijker tam te maken. En ze lijken groter te worden. Mogelijk zijn het blijvertjes. Ik moet er nog even goed naar kijken en over nadenken. Ik heb nu een rits aan konijnen zitten die allen een goed immuunsysteem hebben. Kans bestaat als ik op kleur/karakter door ga fokken ik die genetische uitbreiding die ik heb toegepast teniet doe. Ik zou het als zijlijn project kunnen doen. Maar wel terug blijven kruisen met mijn in het bos gevangen rammelaar.

              Die zwam is heel mooi, als ik een kabouter was zou ik het met trots mijn thuis maken. Het is een flink exemplaar. Daar kunnen wel drie kabouter families in wonen.

              Sommige planten zijn bevattelijk voor meeldauw andere niet. Van Jack wist ik al dat het een schimmeltrut was. De Big Devil ernaast heeft er geen last van. Eens zien of dat zo blijft.

              Dank voor je comment. De poes is echt een Troela. Die is wild. Ze oogt lief maar als je haar 3x aait wordt de kans dat ze je slaat of bijt ongeveer 50%. Dat bedoeld ze liefkozend maar het komt er nogal gemeen uit. Het is niet eens mijn poes joh. Ze is aan me opgedrongen door een ex. De ex ging vervolgens gelukkig weg maar haar poes liet ze bij mij achter. Achja, het was voor het beste. Dat is alweer lang geleden.

              Van de week las ik ergens dat alle honden het Williams Beuren syndroom hebben. Ghehe.

            • Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              Ongeldig Leuk en niet alledaags, hoe je zo bezig bent met de nijnen. Die poes van een ander! Foei! Zachtjes doen. Maar ja dat hou je toch. Instinkt. De een wat meer dan de ander. Mooi is dat. Denken wij allemaal hier dat we naar jouw poes zitten te kijken, is het de poes van een ander.

              Ah ja ik zie het. Dat syndroom maakt ze socialer.

            Geweldig, ben er stil van. Ga vooral zo door..
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Overvloed. Ik zou er ook stil van worden.

            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Nijntje is wel erg schattig

            Prachtig verslag weer. Ik wordt hier steeds blijer op dit forum. Dit is het eerste jaar moet je weten en ik wist niet van te voren dat er zulke leuke verslagen werden geschreven. Ik heb al een ligstoel bij QnQ in de tuin, mag ik af en toe ook bij jouw langs komen?

            Comment


            • Bringdown
              Bringdown commented
              Editing a comment
              Stiekem is het gewoon een tuinierenforum

            • Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment
              Hahahaha, ja dat idee begin ik ook steeds meer te krijgen, heel leuk

            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              We doen ons best om de boel wat op te vrolijken en aan te kleden. De meesten hier lopen heen en weer tussen tuinen en tenten. Allemaal overlopers hier . Succes met het ontdekken van de fijne kweekverslagen er zijn er nog wel meer. Als je het mij vraagt.
              Je bent welkom Slome, ik heb nog een rustig plekje vrij voor je. Of een druk plekje, wat jij wilt.
              Dank voor het compliment.

            Mooie planten

            Mooi topic, leuk om te lezen.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              O die Nijntjes zo lief, k had ook meeldauw gespoten met zwavel en heb nu zwavel vlekken o mijn bladin plaats van meeldauw werk wel
              En wie heeft er zitten poepen in jou wiet plant en zijn drollen laten liggen....
              Heb je rode vlechtjes in je haren?
              God was never on your side..

              Comment


              • belladonna
                belladonna commented
                Editing a comment
                Nee 2 keer spuiten na 2 weken moet je nog meer doen. K heb al blad met meeldauw ook verwijderd en nu maar bidden

              • belladonna
                belladonna commented
                Editing a comment
                Ik spuit alleen op planten die niet in bloei zijn. Ik wil echt geen zwavel in mijn lichaam. Ik spoel en was mijn wiet nooit werkt ook niet in mijn ogen

              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Je hebt gelijk Bell. Ik wil ook geen zwavel roken.Spuitzwavel aanbrengen tijdens de bloei is onwenselijk voor plant en mens. Ik wil even duidelijk zeggen dat ik niemand aan wil raden om toppen met zwavel te bespuiten en vervolgens op te roken. Ik raak alleen het blad, met mijn kwast. Zie je die strepen op dat meeldauwblad op een van de foto's? Dat is door de kwast. Met een plantje van 1,10 hoog is dat schilderen prima te doen.
                Ik bid niet Bell. Maar voor jouw plantjes zal ik het even proberen. Ik hoor het wel of het gewerkt heeft
                [Aan de ongetwijfeld zeer sadistische aliens die mij hier op deze platte aardbol gedropt hebben; Haal ff alle malloten terug naar jullie (die andere 90%) en vernietig de meeldauw bij Bell! Geen dank - Ongeldig out]

              Hey Ongeldig

              Ik heb hier 3 woorden voor: knap,knap en knap. Ik heb trouwens ook zo'n reuze zonnebloemen staan, maar wanneer is de tijd om de zaadjes te oogsten?
              Verder ben ik voor het eerst begonnen met neem-olie (bol.com) ik merk duidelijk het verschil. Zowel de AF's in de tuin als mijn dames binnen (waar ik mijn eerste 3 kweken veel verlies geleden heb door SPINT)
              nog steeds vrij van spint en andere ongedierte. Buiten enkele verdwaalde bladluizen en een groen rupsje dat ik er op jacht met een fijn pincet heb uitgerupst!
              Heb ook meeldauw gespot op een klimplant die eigenlijk onkruid is en waar witte bloemen op komen, ken de naam niet. Moet ik nu opletten voor mijn AF's die buiten staan?
              Superleuk verslag ik blijf volgen!!!
              Greetz,
              Smokey Bob

              Comment


              • belladonna
                belladonna commented
                Editing a comment
                Ja meeldauw vliegt van de ene naar de andere plant erg besmettelijk goed in e gaten houden

              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Hey Smokey.

                Ik doe simpelweg wat me goed dunkt met die zonnebloemen. Ik ben geen expert ofzo Ik oogstte ze voorheen wanneer de gele bloemblaadjes afvielen en de groene delen van de bloemkop begonnen te vergelen. Er waren geen bloemetjes meer te bevruchten. Ik zag niet langer activiteit van bijen/hommels rond de zonnebloem. Soms raken niet alle zaden bevrucht, met name die in het midden zijn soms moeilijk te bereiken/klappen niet open.
                Dit jaar oogst ik ze vroeger, dan hang ik ze ergens droog op (met simpele schuifknopen) aan een touw waar de muizen er niet bij kunnen. Week of vier drogen. Misschien is dat wel een overbodige stap, weet ik niet. Daarna veeg ik de overgebleven bloemetjes eraf en buig de koppen zodat de zaden eruit vallen.
                Als je ze als vogelvoer wilt gebruiken kun je ze laten staan. Lekker lui. Maar ze trekken muizen en ratten aan, als we het zelf niet opruimen doen zij het wel voor ons. Op de stok drogen ze ook uit mits het weer goed is. Anders gaan ze schimmelen.

                Spint in de binnenkweek schijnt gelijk te staan een schoonmaakklus die (k)wekenlang duurt las ik. Zelf ben ik een buitenkweker. Dan is de spint op natuurlijke wijze bedwingbaar. Ik kom het weleens tegen op andere planten. Net als meeldauw. Eigenlijk iedere tuin/plantsoen waar ik doorheen loop heeft minimaal een plant met meeldauw. Over de omgang met- en bestrijding van- meeldauw zijn de meningen verdeeld zoals je zult lezen. Het is een schimmel en die verspreiden zich. Het is moeilijk te voorkomen dat buitenplanten die er gevoelig voor zijn, er onder de juiste omstandigheden mee te maken zullen krijgen. De enige preventie die ik ken, niet van zulke planten nemen. Dan is er ook geen risico.
                Hetzelfde geldt een beetje voor de verschillende wietsoorten. Jack Herer AF is er bevattelijk voor, de andere soorten dit jaar dusver niet. Allen staan in de buurt van elkander. Hou je wietje in de gaten alleen op die manier kom je erachter of het een resistent of een gevoelig soortje is.
                M.b.t. je klimplant, sommigen zullen zeggen: "vulliszak erover en uit de grond halen. Naar de stort ermee, of de fik erin."
                Zelf zeg ik, lekker laten staan. Je gaat het toch niet kunnen voorkomen die meeldauw, je kan die klimplant voor de grap behandelen. Dat zal de plant wel fijn vinden want die kan doodgaan door een flinke infestatie. Plantdelen sterven uiteindelijk gewoon af. En dan verhuisd de meeldauw verder.
                Hier heb ik onkruid met meeldauw, een pruim, met van alles en nog wat dus ook schimmel, een kamperfoelie met het ene jaar spint, het volgend jaar meeldauw en het jaar daarop gewoon gezond. De zonnebloem bladeren krijgen vaak meeldauw plekjes als ze wat ouder worden. Ik kan doorgaan. Het gaat om het idee.
                Ik zou al die bomen en planten weg kunnen halen, en er een grote kale konijnenkolonie van kunnen maken. Maar dan komt de meeldauw vervolgens van de buurvrouw, of het gemeente onkruid. Bestrijden met een oplossing van melk, dat is een van de minder effectieve bestrijdingswijzen.
                Ik vraag me weleens af; Wat is het nut van meeldauw? Waar is het goed voor? Als je op internet gaat lezen kom je alleen maar informatie tegen over hoe je het kunt bestrijden.
                Bedankt voor je reactie Bob!
                Groetjes terug.

              Bestel je eigen vliegenvanger. Bel nu. .jpgIMG_20180720_203253074.jpg



              De eerste wietblommen van 2018 zijn geoogst en gedroogd. De Anubis AF zag er rijp uit. Bovenin althans. Ik redeneer, vruchten en fruit pluk je als het rijp is. Je oogst niet ineens de hele pruimenboom of alle tomaten. Ik wacht tot ze de juiste tastbaarheid en kleur hebben. Laat ik dat nu ook eens toepassen op de wiet.
              Gespreid oogsten, zodat ze gaat stressen en bananen gaat groeien.
              Ik heb er wel wat van gerookt, droogmachine+ongeduldig. Ben er niet super over te spreken. Was ik te vroeg? Waarschijnlijk wel. Zal ik een stopperiode inlassen en mijn tolerantie resetten? Mag altijd.

              IMG_20180725_145729586.jpgDoodswens wil gekastijd worden.jpg

              Ziet er iemand waarde in zijn meel? Ikke niet.


              IMG_20180731_105442503.jpg

              Het lelijke eendje, genetisch gefaald, verzopen in een emmer zonder gaatjes. Bedankt, het was een aparte voorstelling. Nu is het tijd voor de notenkraker.

              Enter file name.jpg


              Nog drie planten in Wonderland. De man is levenloos, of dood.

              De plant onder de appelboom vond het niet licht genoeg dus groeide schever als de toren van Pisa. Tot ze knak zei en met haar kop in de vijver stortte. Mijn vader keek het even aan. Maar kon het niet aanzien een is uit zijn elektrische zetel geklommen om de plant terug de appel in te leiden. Dit was een aantal weken terug.

              IMG_20180719_174602100.jpg


              De knak, en zijn prachtige oplossing. De knak is hersteld, de plant is verder gegroeid in hoogte en heeft steunpunten gevonden in de appelboom waar ze zich al zigzaggend doorheen heeft gewoven. Dit begon een beetje strak te zitten, de plant kon er niet verder door groeien wel buigen. Na een week of vier heb ik dat losgehaald. Precies ter hoogte van de knak twee fanleaves met voedingsbeschadigingen aan de. Gele bladranden. Ik wijt dat aan de knak of de bondage, die even een blokkade heeft veroorzaakt. Als ik eraan denk volgende keer een foto.

              IMG_20180725_165407754.jpg


              IMG_20180725_165339425.jpg


              IMG_20180717_133926459.jpg

              IMG_20180719_174153060.jpg

              IMG_20180716_184813057.jpg

              Voor wie het zich nog herinnert die Taiga#2 DutchPassion is nu echt doodgeknepen uit frustratie. Vier weken lang, iedere dag even ernaar gekeken. Vier weken lang, iedere dag een vorm van emotie tijdens het kijken. Vier weken lang, geduld erin en liefde. En dit is hoe ze me bedankt. Dan ben je het uitknijpen waard. Byebye Taiga numero 2. Zou Taiga#1 nog dramatischer zijn geweest? Daar ben ik nu wel benieuwd naar. Ik ga toch ook niet verder fokken met Doodswens, dat is vragen om problemen.


              groenling.jpg



              Niet de beste foto's maar wel leuk. Een vader met twee dochters. Ik gaf de schuld aan het roodborstje, maar deze zangvogeltjes met grote snavel weten ook wel raad met zonnebloemen.


              IMG_20180716_180029171.jpg

              Jack's fruitvlieg.



              IMG_20180725_143904667.jpg

              Anubis vol met luis en ander gespuis.


              IMG_20180721_203330463.jpg

              Voor bell want die heeft een beetje smetvrees.

              Soms gaat het goed en soms is het blendertijd.jpg

              Van vier naar twee planten. Dankjewel hond voor het ontwortelen en begraven.
              Een van de vier is de AutoXtreme van DutchPassion, die vooraan. Dat plastic plantlabel is tijdens het verpotten ergens onder de aarde verdwenen, niet vergeten uit te graven als ze klaar zijn.


              IMG_20180724_162515363.jpg

              Woelmuizen.


              IMG_20180725_170521254.jpg

              IMG_20180725_164433253.jpg

              Verticale strepen.

              verheerlijking.jpg



              IMG_20180726_121842808.jpg

              Twips, twips, twips. Eerst de handen op de heupen dan de handen op de..jpg

              IMG_20180726_125329383.jpg


              IMG_20180731_105618329.jpg

              Henne P.

              IMG_20180726_124639585.jpg

              IMG_20180731_105716510.jpg

              Dochter Groenling

              IMG_20180725_165510939.jpg




              Attached Files
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


              • Stemma
                Stemma commented
                Editing a comment
                Prachtige foto's weer ❤️
            Bezig...
            X