Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laag en Breed, BackYardPlant doet LST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Wat heb je gedaan ? Een bus omgeduwd ?

    Oude mensen horen een gsm bij zich te hebben eh

    Ik kom niet eens uit m'n stoel zonder gsm.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      besloot weer eens een keertje te drinken op een feestje, was lang geleden.
      Geen goed idee.
      Ik kan me de nacht prima herrineren, maar de weg terug...Enkel dat mn mobiel leeg was en dat ik iemand tegen kwam die ik hoe dan ook moest onthouden (die idioot dus)

    #17
    Mooi verslag, je bent nog geen steek veranderd

    Mooie planten, ook van je ouders!

    Succes, ik volg!
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      bedankt! Leuk! Ik vroeg me laatst al af of je dit jaar nog wel actief was
      Had mijn stoeltje stiekem ook al bij jou staan

    #18
    Yo, BackYardPlant ! Nog 3 berichten en je tikt de 1000 berichten aan.
    Dat zijn er 1000 berichten / 22 maanden = 45.45454545454545 per maand.
    Mooi getal!

    Ga je 't vieren?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Jij zit bijna aan het dubbele aantal, gemiddeld per dag

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Ik heb ook veel te vertellen Q

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment

    #19
    Laatst zag ik een misvormde (mutatie?) appel in de winkel.
    Appel.jpg

    Stukkie terug werd gevraagd (door Stemma en Ongeldigvlindr.jpg

    Een mooie (ja ik gokte maar wat hoor, dat heb 'k echt niet gewogen) 10 gram aan wiet decarboxyleren, en vervolgens in een schone lege afsluitbare fles (Die fles met beugelsluiting van de ikea is goedkoper en sterker maar ik krijg m'n toppen er niet in dus dan maar die met schroefdop van de action), lekker wat kruiden er bij (kardemom heel, saffraan heel , kruidnagel heel, kaneelstokjes heel, etc.) flink wat (ColJam en Strawberry) zaden er bij in, vullen met Wodka (en, 2 flessen natuurlijk) of Rum en in de kast zetten. Af en toe goed schudden (liefst dagelijks maar kom op.. laten we eerlijk zijn..), na een maandje (nog ff wachten hoor!) overgieten in een andere lege fles, en nog een maandje laten rusten/rijpen.

    Althans, dat is hoe je volgens internet gekruide wietlikeur maakt.
    Of het ook gaat werken weet ik nog niet. Ik ga nog proberen foto's te maken voor de volgende update, als ik het niet stiekem al opdrink


    01 07 Kush 2.jpg

    Ik ga niet liegen, ik vond het wat warm. En droog. Best wel lang. Ik twijfelde of m'n plantje (Dutch Kush) wel voldoende water zou hebben gezien ze extra veel verdampen met die hitte dus heb ik haar afgelopen week toch maar voor het eerst wat water gegeven.. (tel ik de magensiumsulfaat douches die ze om de 2 weken ongeveer krijgt niet mee) volgensmij kon ze dat wel waarderen. (geloof dat ik het de 2e gaf) Ook pas ik om de zoveel tijd wat LST toe natuurlijk

    01 07 Kush.jpgvieze beesten.jpg


    De Autoflower doet het ondertussen ook wel aardig, ben benieuwd hoe lang dat die nog moet. Iemand die de auto mazar al heeft gehad die een gokje durft te wagen?
    Heeft een mooi stukje door gegroeid, en begint nu mooi qua bloei te ontwikkelen. Voor het begrip autoflower, vind ik het een mooie plant.
    Word wel hopen dat er geen rot in zit/komt. Waarom? Nouja, ik betrapte m'n pa er onlangs op dat ie tijdens de tuin water geven ook over de bloeiende automazar heen spoot, toen ik er wat van zei zei die "oh, dat droogt wel toch?" '.. Euhh.. Tja ik denk dat dat best wel eens voor problemen kan zorgen..'

    Auto Mazar.jpg
    Kijk dit gekke blad van de Dutch Kush trouwens!
    blad.jpg

    Strawberry.jpg
    De Strawberry Cough begint ook langzaam een beetje los te komen. Ben d'r al af een toe een beetje aan het ombuigen om haar daar aan te laten wennen, maar ik merk dat ze daardoor toch al een beetje die vorm aan begint te nemen. Vind ik mooi

    Libstokje.jpg

    een LIBELLE op m'n plant

    Stoute vliegert

    ga eens een vijver zoeken

    Oja de rest van het Dutch Kush blad ziet er wel gewoon oke uit hoor

    Meer blad.jpg


    Ik vind dat de Dream Machine best hard gaat. Aan het begin duurde het erg lang voordat de scheuten echt begonnen te ontwikkelen, maar ondertussen is dat al wat meer in balans gekomen. De Dream Machine was kleiner als de Dutch Kush, ondertussen twijfel ik welke het grootste is. Dutch Kush is compacter waardoor deze groter lijkt volgensmij, maar ik weet het niet zeker.


    Dream Machine.jpg

    Dream Machine 2.jpg

    M'n munt planten zaten eerst vol met van die rot larven, die vraten alles kaal, wraak acties genomen enzo, geen enkele meer kunnen vinden. Bijna alle munt terug gegroeid ondertussen, ik pak 1 takje munt, en wat denk je? Zo'n blauw monster. Even goed zoeken, en ja hoor! Weer een verzameling blauwe rotzakken.
    Nadeel is dat ze wat sneller weglopen dan slakken, is vervelend als je er een foto van wil maken voor je ze kapot maakt

    kutbeesten.jpg
    Vorig jaar had ik er 2 en liet ik ze leven omdat ze zo mooi waren en met z'n tweetjes niet zoveel schade aanrichtte. Dit jaar was heel m'n veldje kaal
    en we groeien en we groeien en we groeien en we groeien EN WE GROEIEN EN WE GROEIEN EN GROEIEN HEEL ERG LANG hoop ik hoewel je ook wel op tijd in de bloei mag schieten anders word het ook weer zo laat en nat en daar hebben we ook weer niks aan..

    Strawberry 2.jpg



    wel verDORIE!!!

    Schijtvogels.

    schijtvogels.jpgsprinkhaan.jpg
    Paprika'tje hier

    Paprika.jpg

    Tomaatje daar

    Tomaat.jpg

    Appeltje voor de dorst

    Appeltje.jpg


    OH NEE
    OH HELP
    MENSEN HELP
    M'N PLANT GAAT DOOD

    plant dood.jpgHWELP.jpg

    Scheelt wel dat ze op de Dream Machine zitten, die is niet van mij (geintje natuurlijk wil het evengoed oplossen, daarnaast, heb ze ook al op m'n strawberry gespot)
    Maar even serieus, toevallig iemand een idee wat het zijn en of ik nog iets kan/moet doen?

    dutch kush 02.jpgDutch Kush 0307.jpg

    Dutch Kush 0307 2.jpg



    Bedankt voor het lezen van de 1000e Post Special, powered by LR2 z'n me hier op wijzen!

    Comment


      #20
      gratzzz zeker ook een van de leukste verslagen atm

      Comment


        #21
        mooie planten en mooi verslag
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #22
          WoW gaat goed hier, had je topic helemaal over het hoofd gezien, vet hoor!
          heb ook een potje met alchohol en wat wiet wat staat te infusen op de kast, Ghehe ook nog niet op.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #23
            Leuk kweekverslag man!!

            Zooooveel soorten lastige beestjes dat je daar hebt, hoe komt dat? Bij mij valt het echt heel goed mee, misschien omdat ik de plantjes al 2x een douche van brandnetelgier heb gegeven (tijdens groei).... geen idee

            Anyway, proficiat met je 1000ste bericht, op naar de 2000

            Comment


              #24
              Wau mooie planten en leuk verslag en mooie foto's
              God was never on your side..

              Comment


                #25
                Haha, je pa net zo'n fanatieke gever van water als de mijne. Gelukkig is het verder droog weer. Was het een avond of ochtend ronde?
                Lekkere uhm grof gemalen slakken ingewanden met vers gelegde vliegeneieren. Precies waar ik trok in had voor de lunch.
                Die appel met extra's lijkt een beetje op sommige van pruimen. Die heb ook een vruchtje op de vrucht. Ziet eruit als...
                Ik had vorig jaar een AutoMazar staan. Maar op je vraag hoe lang nog kan ik geen antwoord geven. Dat gaat hier allemaal op gevoel.
                Ik zou het beestje een krekel willen noemen. En die andere beestjes, dat lijken op dwerg cicaden.
                Je hebt goed je best gedaan op je 1000ste post BYP! In de meeste gevallen zegt het berichten aantal van de forumleden ook wat over hun kennis, niet altijd. Maar in jouw geval wel.
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment


                  #26
                  Gaat lekker in jouw tuin, ziet er prima uit !
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #27
                    Heb je nou zoveel gezopen dat je jeneverbessen in je pot hebt staan mikken?
                    Dat blaadje van die dutch kush lijkt me een rupsencocon.

                    Enne decarben.. Dat gebeurt nu nog eens in je alcohol. Dubbele decarb. Zou de wiet dan minder actief worden, aangezien het in het lichaam ook via o.a. een decarb-proces wordt afgebroken? Ik denk het wel!
                    Gewoon niet doen. Geloof me, de potentie is groter zonder dat hele decarb proces. Het is een fabel, een wassen neus om van die kleine verwarmertjes te slijten die eigenlijk bedoeld zijn om je koffie op temperatuur te houden. Voor mietjes met een roze keeltje. Morty-achtig stemmetje "Ohh nee zo heet kan ik 'm echt niet drinken, ohhhh neee, ohhhh jee! Ik ga er ook geen water bij doen want dat is vies, maar ik wil hem wel op drinktemperatuur."
                    Van die mensen die karpesjinoo zeggen, en het nog bestellen ook.

                    Protificai.. wacht. Proficiat BYP! Ouwe kiloganger! Een ton aan comments. Siiiiick.

                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #28
                      He Planty! Waar zit je?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #29
                        Heeft ie toch die fles leeggezopen?

                        Comment


                          #30
                          Hee! Sorry sorry ! Zal binnenkort nieuwe foto's plaatsen van hoe ze er nu bij staan en waarom ik wat minder actief was, niks ernstigs, juist positief voor mij persoonlijk !

                          Comment


                          • Ongeldig
                            Ongeldig commented
                            Editing a comment
                            Is ie weer! Gelukkig staan je plantjes er nog

                          • Stemma
                            Stemma commented
                            Editing a comment
                            Goed om te horen!
                        Bezig...
                        X