Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian dew dutch passion en cheese xxl auto dinafem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Knappe opbrengst Pluk! Dat het mag smaken.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment


      Zowee, daar ga je de winter wel mee doorkomen. Geniet ervan!

      Comment


        Nu weet ik het zeker. Jij bent Pluk van "Pluk en de Petteflat". Ik zie het aan je kleding!

        Mooie verzameling potjes met inhoud heb je daar, geniet er van

        Comment


        • Pluk
          Pluk commented
          Editing a comment
          Haha, eindelijk heeft iemand t door

        Goed gedaan, geniet ervan..
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Impressionnant

          Comment


            Een kast vol! Klasse man, geniet er van!

            Comment


              Thx allen. Is idd een mooie voorraad. Kan ik wel een jaar mee vooruit.

              Comment


                Veel bet dan mijn sugar black rose

                Comment


                • Burundanga
                  Burundanga commented
                  Editing a comment
                  Blijft een van mijn favorieten black rose,, heerlijk.

                Is bij mij enorm tegengevallen

                Comment


                  Tja, kheb een hoop maar ze is niet echt lekker van smaak of zo.
                  ga nu af en toe maar naar de shop voor wat smaak. Ja, de wiet uit de shop is zelfs lekkerder dan mijn frisian dew jammer maar geen frisian dew meer voor mij alhoewel ik de plant opzich wel erg mooi vindt.

                  Comment


                  • Slome Joop
                    Slome Joop commented
                    Editing a comment
                    Heel goed dat je dat voor je zoon over hebt, anders is het inderdaad erg moeilijk.
                    Ik ben zelf ook een jaar of 10 gestopt. Ik ben vorig jaar weer begonnen. Ik heb geen spijt dat ik gestopt was en het heeft voor mij veel duidelijk gemaakt, ook dat ik het toch erg fijn vind om weer te gebruiken Maar serieus, ik was vaak depressief en het hielp me niet. Nu sta ik anders in het leven en helpt het me juist wel, maar dan ook alleen als ik het op de juiste momenten gebruik. Daar kom je pas achter na een tijd gestopt te zijn.

                    Dit doet me ook denken aan mijn vader die bijna elk jaar wel eens stopt met tabak roken. Hij koopt eerst een paar pakjes shag en zegt dan dat die stopt en gooit die shag in de vuilnisbak. Na een dag of 2 tot 5 begint hij toch weer te roken Dan doe jij het beter

                    In ieder geval succes met je ....stoppen

                  • Pluk
                    Pluk commented
                    Editing a comment
                    Thx joop. Weet je, af en toe lijkt me weer heerlijk maar tis altijd alles of niks vandaar ff goed om t iig te proberen. Roken is ook gelukt en viel/valt me reuze mee

                  • Slome Joop
                    Slome Joop commented
                    Editing a comment
                    Dan gaat het je zeker lukken, want dan heb je het in je!
                    Het verschil met vroeger en nu bij mij is dat ik vroeger sterke wiet rookte, waarvan ik half bewusteloos op de bank lag en dat ik nu juist voor de zwakkere soortjes ga, waarbij ik heel relaxed word, maar nog wel in staat ben om goed (volledig) te functioneren. Er is dus wel iets veranderd sinds mijn stoppen.
                Bezig...
                X