Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian dew dutch passion en cheese xxl auto dinafem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ben dr ook wel happy mee, mooi vroege bloei. Nu hopen op nog 2 mooie maanden en niet teveel

    Comment


      Jawadde die ziet er goed en gezond uit.
      Die bloeit snel zeg, normaal begint dit pas over een week of 3!

      Comment


        Ze weet dat ik ongeduldig ben en misschien heb ik dr wel teveel gestresst of zoiets

        Comment


          update:

          Alles gaat nog steeds prima, ze groeit nog steeds maar tempo is dr wel uit.
          Dankzij de horizontale bamboestokjes kan ik zien hoeveel ze groeit en das mischien een centimetertje per dag. Heb alvast wat kleine scheutjes en blaadjes onderin weggehaald waarvan ik t idee heb dat ze toch niet veel licht krijgen zodat de scheuten die er toedoen meer energie krijgen. Afgezuen van een enkele sprinkhaan/krekel en een enkele wants en af en toe een witte vlieg (een enkeling maar)verder nog weinig last van beestjes
          Verder krijgt ze nog steeds de fish force als voeding mee. Helft van de aangewezen hoeveelheid omdat de grond ook mog steeds voeding bevat. Verder heb ik alga bloom aangeschaft. Eigenlijk wilde ik dit niet maar nu t einde nadert wil ik t toch proberen. Start hier over 2 weken mee.
          Donderdag 7 dagen op vakantie en eigenlijk vind ik dat best spannend wat ik aan ga treffen bij thuiskomst maar dat ga ik vanzelf zien. Ik sluit haar aan op blumat druppelsysteem die ik eigenlijk alleen voor mijn peperplantjes wilde gebruiken maar nu in de vakantie toch wel goed van pas komt bij mijn fd. Miijn neef komt 2 x controleren en evt water aanvullen.
          20190804_215139.jpg 20190805_203424.jpg 20190805_203359.jpg
          Last edited by Pluk; 6 August 2019, 11:15.

          Comment


            Mooie vroege bloei. Succes!

            Comment


              Ziet er top uit, mooie constructie ook!
              Altijd tof om na de vakantie te zien wat er is gebeurd!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

              Comment


                Thx beide. Hier nog ff fotos van blumat aangesloten op de fd. Had t me eigenlijk wat eerder moeten bedenken dan had ik t nl alvast iets kunnen testen.
                20190806_120044.jpg
                Emmer is 20 liter



                20190806_120019.jpg

                Comment


                • colori
                  colori commented
                  Editing a comment
                  Dus ze krijgt op 4 punten water?
                  Hoeveel krijgen ze dan zo ongeveer per dag?

                  Mooie oplossing als je effe weg moet.

                • Pluk
                  Pluk commented
                  Editing a comment
                  Ze krijgt op 8 punten water en heb geen flauw idee hoeveel precies ze gaat krijgen. Vandaag pas aangesloten maar als t goed is krijgt ze dat wat ze nodig heeft en dat zal, afhankelijk van t weer, 3 tot 10 liter pd zijn.

                • colori
                  colori commented
                  Editing a comment
                  Ik neem aan dat die blumat dan aangeeft of er meer of minder water door mag komen?

                Als ik t weer bekijk van dr komende 10 dagen, heb ik mijn druppelsysteem helemaal miet nodig, eerder een afdakje

                Comment


                  Zo nog 3 uurtjes en dan richting italie. Kan dr jammer genoeg niet mee nemen

                  ach tis wel erg leuk om dan thuis te komen kan ik iig goed zien of ze gegroeid is. Heb iig klein afdakje gemaakt. Stelt niets voor en tis ook niks maar niet geschoten altijd mis zeggen ze wel is. Plastic over waslijn met knijpers.
                  20190808_200659.jpg
                  20190808_200848.jpg

                  Comment


                  • EasyW
                    EasyW commented
                    Editing a comment
                    Fijne vakantie

                  Je hebt je best gedaan om je dame het zo lekker mogelijk te maken tijdens jouw vakantie!

                  Veel plezier op vakantie grtzzz

                  Comment


                    Afgelopen nacht weer thuis gekomen van vakantie. Was erg benieuwd ook al had ik wel gehoord dat ze er niet op achteruit was gegaan.
                    Ik was blij verrast. Had dr een ruime week niet gezien en normaal zie ik dr elke dag. Vond haar flink gegroeid. Toch fijn thuiskomen zo.wil de grond nu ff iets laten drogen en dan starten met alga bloom (bedoel met drogen natuurlijk niet kurkdroog)
                    20190817_100843.jpg20190817_100835.jpg
                    Last edited by Pluk; 17 August 2019, 21:19.

                    Comment


                      Zo die is hoog geworden zeg! Dikke stam(men) ook hoor!

                      Comment


                      • Pluk
                        Pluk commented
                        Editing a comment
                        Thx. Ze maakt me ook weer ff heel blij

                      Ze is nog lekker ingedikt pluk!
                      Met alga bloom zou ik nog effe wachten, pas als ze een 2-tal weken echt in bloei staat. Dus tellen vanaf je mooie pruikjes ziet.

                      ​​​​​​​Heeft ze veel water gekregen via de blumats?
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                      Comment


                      • Pluk
                        Pluk commented
                        Editing a comment
                        Ok, als t beter is nog te wachten dan wacht ik natuurlijk nog even.
                        Elke 3de dag kwam mijn neef de emmer vullen en 5 liter water met gieter de fd zelf toedienen. Tis een 20 liter emmer en was de 3de dag steeds helemaal leeg. Heb ze dr vandaag wel uitgehaald ( de blumats). Heb toch liever zelf de controle

                      • Pluk
                        Pluk commented
                        Editing a comment
                        Btw, zij bloeit vlgns mij al vanaf 1 augustus. En
                        Vlgns mij zit ze vol kleine pruikjes maar mischien is dat mijn 0nervarenheid. Zal ff paar betere fotos maken

                      • Slome Joop
                        Slome Joop commented
                        Editing a comment
                        "Onervarenheid", lol, en dan zo'n plant kweken!
                        Ik noem dat pruikjes, maar ook ik ben redelijk onervaren
                        Wat een mooie plant man, ik blijf het zeggen.
                        Fijn dat het goed is gegaan tijdens je vakantie, dat loopt bij sommige ook anders af.

                      20190817_114108.jpg 20190817_113006.jpg 20190817_114100.jpg

                      Comment


                      • Greyvol
                        Greyvol commented
                        Editing a comment
                        Mooie pruikjes

                      Comment

                      Bezig...
                      X