Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian dew dutch passion en cheese xxl auto dinafem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    moet wel zeggen dat ze heel fotogeniek is nu ze gekooid staat Ze is nl nog maar net 1 m maar heb de foto vanuit een lage positie genomen en nu ziet ze dr imposanter uit dan dat ze eigenlijk is
    Last edited by Pluk; 22 July 2019, 00:54.

    Comment


      #92
      Die staat er goed bij zeg! Keurig!

      Comment


      • Pluk
        Pluk commented
        Editing a comment
        Dankje

      #93
      Fisian Dew by night


      20190725_031717.jpg

      Comment


      • colori
        colori commented
        Editing a comment
        Supervet Pluk! Ze ziet er gelukkig uit.
        Nog plannen om haar nog een keertje te knakken?

      #94
      Nee, niet meer, laat dr nu gewoon gaan. Ben vervelend genoeg voor haar geweest. Vanaf nu alleen nog maar lieve woordjes, vocht en voeding

      Comment


        #95
        Heb net de langste stengels van mn Fd langs de buitenkant van mijn bovenste bamboestokje laten lopen.
        Heb zo aardig wat ruimte kunnen maken zodat de zon beter in haar kan schijnen.
        Toch vreemd, kan met de vingers niet van dr af blijven
        Last edited by Pluk; 25 July 2019, 22:11.

        Comment


          #96
          Vanmorgen liet ze haar bladeren erg hangen, ze had alweer water nodig nadat ze gisteren een ruime 6 liter had gehad. Ze bivakeert nu in een 36 liter airpot. Tis zo bijna griezelig om op vakantie te gaan. Tis voor mij niet mogelijk om iemand iedere dag langs te laten komen om haar te bewateren. Heb nu dan ook een 96 liter rootpouch besteld. Denk dat ze dan elke 3de dag pas wat nodig heeft en dat is makkelijker te regelen
          Is t uberhaubt nog wel slim om zo een paar weken voordat de bloei gaat beginnen de plant nog te verpotten?
          ik wacht sws nog ff af wat t weer gaat doen en als t rond 10 augustus toch wat minder weer wordt dan mag ze hier in blijven Als t dan toch nog dit verrekte warme weer is heb ik ws geen keuze.

          Comment


          • colori
            colori commented
            Editing a comment
            Over het verplaatsen, ik ben van plan om ze evt op een houten plank te zetten waar ik langs weerskanten een stuk touw bevestig als handvat. Dan kan ik ze met 2 man wel verplaatsen denk ik.

            Maar 't is idd zoals Q zegt, wachten tot er nog een aanvaardbare hoeveelheid te oogsten valt.
            Al zou dat met een Deen als die van u moeten meevallen!

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Waarom zet je ze niet op zo'n verhuisplankje met wielen? Een hondje noemen ze die hier, rare naam. Die kunnen erg veel kilotjes hebben

          • colori
            colori commented
            Editing a comment
            Klopt, die rollen lekker en ziijn practisch! In de gazon of zoals bij pluk in de schors zal dat minder vlot gaan.

          #97
          Het blijft een mooie plant, ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien als de toppen eraan zitten.

          Comment


          • Pluk
            Pluk commented
            Editing a comment
            Hoop dat ze paars worden

          #98
          Ok, we gaan t zien. Ben alleen kleurenblind en "hoop" dat ik de rot kan ontdekken. Bruin en groen lijkt toch heeel erg op elkaar in mijn ogen

          Idd goed plan colori.

          Hier nog ff foto van uurtje geleden

          20190728_102805.jpg

          Comment


            #99
            Aangezien mw de laatste week elke dag ong 5 tot 10 liter zoop en ze nog in de bloei moet gaan, heb ik besloten haar toch maar een andere outfit aan te meten. Rootpouch 25 gallon/95 liter besteld en was binnen. Mw er maar gelijk kennis mee laten maken extra zak batmix met wat cocos en perliet erbij gedaan. Ze staat dr nu weer fier bij. Denk dat ze hier wel gelukkig van wordt. Ik vind dat t haar op t lijf geschreven is en ik heb nu ook een beter gevoel als ik volgende week een weekje weg ben. Komende weken krijgt ze alleen maar water te drinken want de grond heeft voorlopig wel weer voeding genoeg.
            20190729_140010.jpg
            zo oversized de rootpouch me eerst leek zo passend vind ik t nu nu ze dr in staat

            nu alleen weer ff wennen met water geven maar dat moet goed gaan komen

            Comment


              Comment


              • Pluk
                Pluk commented
                Editing a comment
                Thx

              Knap gedaan dat verpotten met zo'n grote plant!
              Dit wordt alleen maar mooier, leuk om te zien hoe dit zich verder ontwikkeld.

              Comment


                Mooie update voor je dame!! Ze staat er prachtig bij!

                Keep her green!

                Comment


                • Pluk
                  Pluk commented
                  Editing a comment
                  Dank jullie, slome joop en newhobby

                20190801_131000.jpg 20190801_131023.jpg 20190801_131049.jpg

                Zijn dit nu voorbloeiverschijnselen??? Of is dr nog niets aan de hand.
                vindt t zelf op beginnende topjes lijken maar lijkt me erg vroeg.??
                Last edited by Pluk; 1 August 2019, 13:40.

                Comment


                  Jaa idd eerste bloeiverschijnselen, ziet er goed uit

                  Comment


                    super! ik dacht het bij mij ook gezien te hebben, maar dat was iets te optimistisch....

                    Comment

                    Bezig...
                    X