Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x amnesia haze Auto // dakterras // potten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nu 3 x plantje III
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #17
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        En voor de derde keer plantje IV. Correctie op vorig bericht. Plantje III had plantje IV moeten zijn. Hierna komt plantje III
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #19
          Plantje!II dus
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #20
            Plantje III
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #21
              En nu nog plantje 2..: lijkt beetje achter te blijven. Heb deze daarom nog een halve fles erop.

              Comment


                #22
                Last edited by DINO7; 19 June 2019, 04:15.

                Comment


                • Manti
                  Manti commented
                  Editing a comment
                  Misschien een beetje laat maar ik vind 24uur verlichten geen slecht idee bij afjes.
                  Zelf heb ik het de eerste 20 dagen, sinds ze boven de grond kwam, gedaan.

                  Overdag stond ze gewoon buiten in de volle zon(ook bij 35 graden) en als de zon onder ging kwam ze binnen onder een 2x12 watt led lampje.

                  Na 14 dagen heb ik haar plat gelegd, na een tijdje vond ik haar echt te compact worden en sinds dag 20 krijgt ze enkel nog zonlicht.

                  Maar zoals je zelf al zei is mijn afje wel hard gegaan, of dit aan de verlichting hangt weet ik niet. Daar heb ik te weinig ervaring voor maar ik denk zeker dat dit meespeelt.

                  Veel succes verder

                #23
                Staan ze dan bij elkaar... nog even van de ochtenzon genieten die Officieel exact nu opkomt om 5.16
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #24
                  CDFDAE28-C08D-43B3-810C-CEC8059D8832.jpeg BB58613E-A490-479E-A12F-58B6A91E9B98.jpeg Hierbij een update van mijn plantjes

                  plantje I,van bovenaf en vanaf de zijkant..

                  Comment


                    #26

                    Comment


                      #27
                      Ik ben zelf een groentje, maar lijkt mij prima groei op 3 weken tijd.

                      Succes nog!
                      ​​​​

                      Comment


                        #28
                        21 dagen? Ben geen AF kenner maar het gaat hier een stuk harder met m'n AF's. Sowieso niet direct rondom de stam water geven maar in een cirkel eromheen. Verder zien ze er niet ongezond uit ofzo.
                        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                        Comment


                        • DINO7
                          DINO7 commented
                          Editing a comment

                        • kroket
                          kroket commented
                          Editing a comment
                          Haha, zoveel mensen zoveel meningen. Zou haar gewoon laten gaan, maar het wat je zegt, ze lijkt het rustig aan te doen.
                          Mijn recept bestaat uit potgrond van de Lidl Die heb ik nog een beetje verrijkt met de bloei in het vooruitzicht, voor de groei was het niet nodig geweest.

                        #29
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 9 photos.

                        Comment


                          #30
                          Minder dan halve dosis, want pas op, teveel voeding gaat ze niet helpen maar juist tegenwerken!
                          Een hele dosis (wat op de fles staat) is bedoeld voor grote volwassen planten van anderhalve meter bijvoorbeeld.
                          Ik zou deze nog niet echt "de helft van een grote volwassen plant" noemen.
                          En geef ze 1x, en dan 2 dagen alleen water en dan nog een keer, en dan 2 dagen water etc etc....
                          . Als je dan wil verhogen kun je de dosis iets hoger maken of de frequentie.

                          En met extreem warm weer geen of heel weinig voeding geven. Rond de 30 graden alleen water.
                          Ik heb ook liever een biertje dan een kom erwtensoep met dit weer

                          Probeer wat meer naar de buitenkant water te geven, precies het stukje grond om de stam heen proberen droog te houden.
                          Knappe plantjes hoor, ze staan er goed bij.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                          • DINO7
                            DINO7 commented
                            Editing a comment
                            Bedankt voor je tips... heb ik me eraan gehouden..
                            Ze lijken me goed te gaan...

                            Zo volgt een korte update met foto’s ... alleen misschien bladluis ontdekt.. even wat artikelen zoeken erover en vergelijken..
                        Bezig...
                        X