Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x amnesia haze Auto // dakterras // potten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Reeds gevonden! Ik ga je volgen ziet er leuk uit
    When i smell weed my lungs get horny

    Comment


      #33
      Zien er goed uit!

      zolang het niet gaat stormen zou ik me geen zorgen maken over dat afdakje.

      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


      • DINO7
        DINO7 commented
        Editing a comment
        Dankjewel... en het kleine beetje regen / spetters op de plantjes ..?

        Is dat erg?

      • colori
        colori commented
        Editing a comment
        Das geen probleem hoor, in de natuur staan ze ook gewoon buiten in de regen.

        Natuurlijk wel opletten dat de potten niet te nat komen te staan daardoor.

      #34
      Een paar spetters regen, 1 klein beestje, een vlekje of vervormd blad moet je je geen zorgen over gaan maken. En al helemaal niet buiten, wat je ook probeert, het gaat je echt niet lukken de planten insectvrij en picture perfect te houden.

      Als je geen beestjes wil zien moet je ze binnen neerzetten. En zoals we allemaal weten is het binnen ook vaak genoeg raak. Echter hebben ze binnen geen natuurlijke vijanden en zal je snel tot bestrijden over moeten gaan.
      Buiten zijn er wel genoeg, en die worden vanzelf aangetrokken.

      Beste advies wat ik voor buitenkweek kan geven. Sit back and relax, laat de natuur het werk voor je doen, grijp pas in als het de natuur zelf niet lukt.
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #35
        Gaat lekker hier dino,
        planten zien er goed uit, zoals colori al zei alleen even oppassen dat het regenwater de potten niet te nat maakt.
        Ook zoals kroket al zei ga je wss wel beestjes enzo krijgen.
        ik heb ze ook op die van mij, worden het er teveel dan trek ik het blad eraf waar ze op zitten.
        (ben al bijna klaar met deze ronde dus kan wel wa blad missen)

        keep going en ziet er goed uit !

        Comment


          #36
          ​​ ​​​​​​​ ​​ ​​ ​​

          Comment


          • Manti
            Manti commented
            Editing a comment
            We zien niks, enkel 18 witte vierkantjes.

          • DINO7
            DINO7 commented
            Editing a comment
            Thx ik zie het nu pas, excuses. Zal dit zsm proberen op te lossen, rook alleen net een heerlijke Zkittles ..

            Even logisch nadenken zit er niet meer in..

          #37
          624CF44F-F1AA-48C3-A116-34BA65603CC4.jpeg 3A23DFF4-B929-4703-8076-3E85D9B3382A.jpeg 4D76E9AA-E6F1-45B1-8109-6C3104C5A3D4.jpeg 81FBA125-5539-4191-892A-B418F1F3B406.jpeg

          Comment


            #38
            Geen problemen hoor, gaat goed.

            Comment


              #39
              Zien er mooi uit! Succes

              Comment


                #40
                Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken kerel. Mooi groen toch?

                Comment


                  #41
                  Wat ik letterlijk het meest prettige nog wel vind aan buiten kweek is dat je je geen zorgen hoeft te maken over elk klein wissewasje, vervormd blad, beestje, of wat dan ook. Er is maar weinig wat je kan doen tegen ongewenste beestjes en dergelijke. Gelukkig doet de natuur daar zelf al genoeg aan en lossen veel dingen zich zelf ook op met de natuurlijke vijanden die worden aangetrokken
                  - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                  - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                  Comment


                    #42
                    hele mooie planten niks aan het handje volgens mij
                    kijk graag mee kan ik ook wat van leren succes
                    Get to the Choppah!

                    Comment


                      #43
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 6 photos.
                      Last edited by DINO7; 15 July 2019, 04:03. Reden: Voortbloei i.p.v. bloeifase

                      Comment


                      • Blazer9000
                        Blazer9000 commented
                        Editing a comment
                        Bloei is het niet maar het komt eraan dat is zeker

                      #44
                      Ze zijn nu 7 weken oud, de afgelopen week met regen volgens mij goed overleefd..

                      vanmorgen helaas bladluis ontdekt, gelukkig maar op 1 blad.. vakkundig weggeveegd .. ( hoop ik )

                      Volgens mij is de bloei nu wel echt begonnen? Ik heb de afgelopen weken licht gedoseerde canna terra vega / groeivoeding gegeven. Mag of moet ik nu aan de bloeivoeding beginnen? Hier heb ik canna terra Flores voor.. heb jullie nog tips voor lichte addetieven?

                      wat vinden jullie er verder van?
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 6 photos.

                      Comment


                        #45
                        Geef gerust nog een paar weekjes die groeivoeding door. Daarna kun je overgaan op de bloei als ze echt in volle bloei staan.

                        Mooie plantjes verder!
                        - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
                        - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

                        Comment


                        • DINO7
                          DINO7 commented
                          Editing a comment
                          Dankjewel !! Ben zeker niet ontvreden, maar vind het allemaal nog erg spannend voor de eerste x ..

                          Wilde sowieso nog een weekje groeivoeding toedienen, misschien dat ik er dan nog een weekje aan vast plak.

                          Nog tips voor tijdens de bloei? Ik lees overal dat PK wel een goede toevoeging is ..

                          Thx nogmaals!!
                      Bezig...
                      X