5 x amnesia haze Auto // dakterras // potten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pluk
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 243

    #46
    Yep zien dr mooi uit. Hopelijk zet de luis niet door, succes

    Comment

    • DINO7
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2019
      • 106

      #47


      Even een snelle update, bloei gaat lekker nu...

      ze krijgen nu canna vega Flores, overweeg om pk 13/14 straks toe te voegen. Wil bijna zeggen helaas, maar ga morgen op vakantie en moet ze dus ruim een week toevertrouwen aan een gabber van me.. heb daar wel vertrouwen in.. maar hierbij een korte foto update... nog tips & trucs voor vandaag? Thx

      of constateringen / problemen die ik over het hoofd zie..

      ps, excuus voor een tweetal dubbele foto’s. Lukt me niet ze te verwijderen ..

      alvast bedankt !!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 10 photos.

      Comment

      • Slome Joop
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2018
        • 1191

        #48
        Ziet er goed uit!
        Hopenlijk heeft die maat van jouw goede instructies gekregen.
        Veel plezier op je vakantie

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #49
          Niet alles gelezen hoor dan ben ik een
          dag bezig op dit forum, waar komt die
          strek vandaan denk je?

          Nooit verkopers geloven en ''zeker geen
          voeding verlopig.'' Zeker een maand wachten.
          Ps.
          Niet bij de stam water geven maar meer langs
          de randen van de pot...................

          Comment

          • Pluk
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2019
            • 243

            #50
            Fijne vakantie en fijn dat je op je maat kunt vertrouwen

            Comment

            • DINO7
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2019
              • 106

              #51
              Weer terug van vakantie... de verzorging was uitbesteed, maar toch was het redelijk spannend afgelopen weekend hoe ik ze zou aantreffen. Ik was positief verrast maar ik ben vooral benieuwd naar jullie reacties ...

              dit zijn foto’s van vannacht, waarbij ze nu in week 10 zitten.. ik verwacht dat ze nog zo’n 3 a 4 weken moeten en vind het nu nog spannender worden alleen, zeker met de aankomende weerverwachtingen.. overweeg woensdag een weekje PK13/14 te geven..

              wat vinden jullie ervan? Nog tips.?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 5 photos.
              Last edited by DINO7; 13 August 2019, 02:20. Reden: Wijziging foto’s

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #52
                Dat is lekker thuiskomen zo.
                Ze staan er goed bij
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Maniac
                  Maniac commented
                  Editing a comment
                  Kolere die gabber van m die weet wel hoe te moet....heeft ie een wondermiddel ofzo...
              • newhobby
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Nov 2016
                • 327

                #53
                Zeker lekker thuis komen..!!
                Welke pk wil je gaan gebruiken.?

                Comment

                • Gam3Aholic
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2019
                  • 76

                  #54
                  je maat heeft groene vingers
                  Get to the Choppah!

                  Comment

                  • DINO7
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2019
                    • 106

                    #55
                    Bedankt voor de reacties, ben me ondertussen druk aan het verdiepen op het forum ( en op internet ) in de mogelijkheden voor het drogen straks.

                    Mocht iemand tips hebben of links, wees vrij om te reageren... maar ik zal zeker zelf de nodige research doen...

                    thnx nogmaals!!

                    Comment


                    • Rickysticky
                      Rickysticky commented
                      Editing a comment
                      Ik droog het wel voor je hehe

                    • DINO7
                      DINO7 commented
                      Editing a comment
                      Droog of rook.. hahaha
                  • DINO7
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2019
                    • 106

                    #56
                    Corrigeer me als ik het mis heb, maar volgens mij mag ik me klaar maken om te gaan oogsten.

                    sinds weekje al geen voeding gegeven ( maar dit kwam met name door het weer ), deze week alleen water.

                    Moet nog oplossing voor het drogen regelen, maar dat is iets voor morgen / het weekend, zodat ik dit weekend de plantjes kan omhakken...

                    wat denken jullie?
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 6 photos.

                    Comment


                    • Reefer
                      Reefer commented
                      Editing a comment
                      Ziet er zeer smakelijk uit, Heb jij geen last van toprot?
                  • Flip Hasjkip
                    Wicked Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 3595

                    #57
                    Er komt nog prachtig weer aan, je hebt geen rot, zou ze nog eventjes laten staan en nog wat zon meepikken.

                    Of iemand moet het er niet mee eens zijn en roepen dat ze echt niet langer meer kunnen staan maar mijns inziens moet dat wel kunnen..
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment

                    • luhoe
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 375

                      #58
                      Ik zou ook zeker aankomende week meepakken want het wordt prachtig bloeiweer. Ik zie op 1 foto "amber" maar op de andere bijna alleen maar "clear" en hier daar wat "milky". Heb je voor die amber-foto moeten zoeken? Anders zou je die plant al iets eerder kunnen omhakken.
                      Autoflowers 2016

                      Comment

                      • DINO7
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2019
                        • 106

                        #59
                        Mag ik iedereen bedanken voor de feedback afgelopen zomer.. helaas is door drukte op werk, in 1 x 2 weken langs non stop hoosbuien en ea omstandigheden totaal mislukt tijdens de oogst...

                        Kort samengevat, op een droog moment en in de haast ben ik gaan wezen snoeien.. moest ook een hele (natte) week het oogsten uitstellen omdat mijn (complete) droogtent nog niet bezorgd was..

                        uiteindelijk vanwege de aanhoudende regen een DYI droogbox poging... maar helaas geen goede ventilatie met als gevolgd de volledige oogst onder de schimmel..

                        de teleurstelling & prive omstandigheden hebben mij helaas belet om mijn verslag af te maken ondanks de resultaten.. mijn oprechte excuses hiervoor, want de interactie is altijd motiverend en leerzaam geweest../

                        vanwaar mijn update..? Waarschijnlijk ga ik eerdaags toch weer een poging wagen.. 1 punt wat ik iig zal meenemen, betere voorbereidingen mbt hulpmiddelen/voorzieningen..

                        gr..

                        Comment


                        • Slome Joop
                          Slome Joop commented
                          Editing a comment
                          Balen
                          Het waren zulke mooie planten

                          Goed dat je je niet uit het (wiet) veld laat slaan en dat je dit jaar gewoon weer gaat proberen. Je hebt het in je, zoals gezegd je had een mooie kweek staan.
                          Succes!

                        • Ess
                          Ess commented
                          Editing a comment
                          Welcome back.
                      • Kunichika
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2019
                        • 1890

                        #60
                        Wat zonde, maar het was ook raar weer inderdaad. Degene die vorig jaar vroeg begonnen zijn hebben geluk gehad. Ik had vorig jaar ook niet nagedacht over waar te drogen. Ik had nog een muurkast over, maar ik had 2x 2planten 3weken na elkander geplant dus qua drogen ook gespreid was ideaal. Ik ga er van uit dat je privé situatie ook weer stabiel uit. Succes deze zomer kerel

                        Comment

                        Bezig...