Yep zien dr mooi uit. Hopelijk zet de luis niet door, succes
5 x amnesia haze Auto // dakterras // potten
Collapse
X
-
Even een snelle update, bloei gaat lekker nu...
ze krijgen nu canna vega Flores, overweeg om pk 13/14 straks toe te voegen. Wil bijna zeggen helaas, maar ga morgen op vakantie en moet ze dus ruim een week toevertrouwen aan een gabber van me.. heb daar wel vertrouwen in.. maar hierbij een korte foto update... nog tips & trucs voor vandaag? Thx
of constateringen / problemen die ik over het hoofd zie..
ps, excuus voor een tweetal dubbele foto’s. Lukt me niet ze te verwijderen ..
alvast bedankt !!You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 10 photos.Comment
-
Ziet er goed uit!
Hopenlijk heeft die maat van jouw goede instructies gekregen.
Veel plezier op je vakantie
Comment
-
Niet alles gelezen hoor dan ben ik een
dag bezig op dit forum, waar komt die
strek vandaan denk je?
Nooit verkopers geloven en ''zeker geen
voeding verlopig.'' Zeker een maand wachten.
Ps.
Niet bij de stam water geven maar meer langs
de randen van de pot...................Comment
-
Weer terug van vakantie... de verzorging was uitbesteed, maar toch was het redelijk spannend afgelopen weekend hoe ik ze zou aantreffen. Ik was positief verrast maar ik ben vooral benieuwd naar jullie reacties ...
dit zijn foto’s van vannacht, waarbij ze nu in week 10 zitten.. ik verwacht dat ze nog zo’n 3 a 4 weken moeten en vind het nu nog spannender worden alleen, zeker met de aankomende weerverwachtingen.. overweeg woensdag een weekje PK13/14 te geven..
wat vinden jullie ervan? Nog tips.?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.Comment
-
-
-
Bedankt voor de reacties, ben me ondertussen druk aan het verdiepen op het forum ( en op internet ) in de mogelijkheden voor het drogen straks.
Mocht iemand tips hebben of links, wees vrij om te reageren... maar ik zal zeker zelf de nodige research doen...
thnx nogmaals!!Comment
-
Corrigeer me als ik het mis heb, maar volgens mij mag ik me klaar maken om te gaan oogsten.
sinds weekje al geen voeding gegeven ( maar dit kwam met name door het weer ), deze week alleen water.
Moet nog oplossing voor het drogen regelen, maar dat is iets voor morgen / het weekend, zodat ik dit weekend de plantjes kan omhakken...
wat denken jullie?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.Comment
-
Er komt nog prachtig weer aan, je hebt geen rot, zou ze nog eventjes laten staan en nog wat zon meepikken.
Of iemand moet het er niet mee eens zijn en roepen dat ze echt niet langer meer kunnen staan maar mijns inziens moet dat wel kunnen..Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Ik zou ook zeker aankomende week meepakken want het wordt prachtig bloeiweer. Ik zie op 1 foto "amber" maar op de andere bijna alleen maar "clear" en hier daar wat "milky". Heb je voor die amber-foto moeten zoeken? Anders zou je die plant al iets eerder kunnen omhakken.Comment
-
Mag ik iedereen bedanken voor de feedback afgelopen zomer.. helaas is door drukte op werk, in 1 x 2 weken langs non stop hoosbuien en ea omstandigheden totaal mislukt tijdens de oogst...
Kort samengevat, op een droog moment en in de haast ben ik gaan wezen snoeien.. moest ook een hele (natte) week het oogsten uitstellen omdat mijn (complete) droogtent nog niet bezorgd was..
uiteindelijk vanwege de aanhoudende regen een DYI droogbox poging... maar helaas geen goede ventilatie met als gevolgd de volledige oogst onder de schimmel..
de teleurstelling & prive omstandigheden hebben mij helaas belet om mijn verslag af te maken ondanks de resultaten.. mijn oprechte excuses hiervoor, want de interactie is altijd motiverend en leerzaam geweest../
vanwaar mijn update..? Waarschijnlijk ga ik eerdaags toch weer een poging wagen.. 1 punt wat ik iig zal meenemen, betere voorbereidingen mbt hulpmiddelen/voorzieningen..
gr..Comment
-
Wat zonde, maar het was ook raar weer inderdaad. Degene die vorig jaar vroeg begonnen zijn hebben geluk gehad. Ik had vorig jaar ook niet nagedacht over waar te drogen. Ik had nog een muurkast over, maar ik had 2x 2planten 3weken na elkander geplant dus qua drogen ook gespreid was ideaal. Ik ga er van uit dat je privé situatie ook weer stabiel uit. Succes deze zomer kerelComment






Comment