Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x skunk af

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x skunk af

    Korting op 420shop
    Ik heb nog 1 zaadje gezaaid op 1juni. Zij staat in een pot van 27l in plagron lightmix met perliet met een kuiltje zaai en stekgrond. Ze is vandaag boven gekomen, ik zet haar als de zon weg is rond 1900uur binnen onder een huis tuin keuken groei-led. Deze zou zeer snel klaar zijn, maja we gaan het zien.
    Attached Files

    #2
    Succes met deze kleine. Zal wel een beetje tegen vallen hoe snel ze echt klaar is maar dat mag het plezier niet drukken. En wie weet verrast ze ons
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #3
      Mijn dank is groot kroket. Ee gaan het mee maken, die blue cheese was ook al aardig snel in de bloei, maar dat zegt verder ook niets.

      Comment


        #4
        Drie maandjes he, voor een autoflower.
        Skunk kan wel aardig gaan ruiken, wordt dat geen probleem ivm buren ofzo ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Daar zal hij zijn naam wel van hebben, hmmm weer niet goed over nagedacht. Ik heb de buren verteld dat ik een paar plantjes zou zetten. Ik zei al als hoe last hebben van sterke geur dan hoor ik het wel en probeer ik er wat aan te doen. Maja zoveel valt daar niet aan te doen. Zij zijn bekend met mijn "rugzakje", dus de k dat ze wel coulant zullen zijn.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Yep daar komt inderdaad de naam vandaan.
            Anders zet je haar in de dakgoot als het te erg wordt, dan waait de geur over

          #6

          Comment


            #7
            Veel succes ermee! Ik kijk uit naar uw resultaten!
            When i smell weed my lungs get horny

            Comment


              #8
              Ze staat nu al 5dagen heerlijk buiten, ik vraag me alleen af of ze op mijn balkon waar het nu al 47 graden is wel kan blijven staan?
              Attached Files

              Comment


              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Ik zou een buiten airco aanschaffen
                Dan ben je voor 2000,- euro klaar!

              #9
              47 graden?
              Ach als ze er zo bij staat als op de foto zou ik me daar geen zorgen over maken. Zoek even op warmtestress, de signalen zijn vrij makkelijk te herkennen zodat je indien nodig kan ingrijpen.
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


                #10
                Ok oeboema, ik ga er morgen meteen ene bestellen. Ja ik had doe info al gelezen maar er staat niet iets bij over nieuwe zaailingen en extreme warmte.

                Comment


                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Zijn iets gevoeliger maar zullen verder dezelfde symptomen geven.

                #11
                Gloeiende gloeiende, ik kom net terug van werken ligt ze op haar gat. Omgeknakt op 1 of andere manier, ik heb haar maar naar binnen gehaald hopen dat het nog goed komt.
                Attached Files

                Comment


                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Wat ik zie heb je in ieder geval goed gehandeld. Eventueel kan je de geknakte stam nog wat ondersteunen met aarde. Ik duim met je mee maar heb er alle vertrouwen in dat ze dit wel overleefd, je was er mooi op tijd bij voor ze echt kon verzwakken.

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Inderdaad, aarde aanvullen, mag tot aan de lobblaadjes. Komt goed, kan wel wat hebben.

                #12
                Heren bedankt voor de ondersteuning

                Comment


                  #13
                  De blaadjes zijn gaan hangen, denken jullie dat het nog goedkomt met het plantje?
                  Attached Files

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    's avonds gaan ze altijd hangen

                  • DINO7
                    DINO7 commented
                    Editing a comment
                    Thx QnQ, scheelt me weer een vraag op het forum ahah. Was vanwege de bite extra alert bij mijn 0.00 check, en vond dat mijn AF’s toch een node verder waren of dat juist de nieuwe blaadjes waren doorgenomen... alleen leken ze ietsjes te hangen, maar ik zou ook te kritisch geweest kunnen zijn.. misschien dat ik mijn kweekverslag updatw hiermee..

                  #14
                  Dat begrijp ik, maar het was vanmiddag al gebeurt.

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    aha, tja, afwachten maar eh...
                    als ik zie dat er een versmalling in het stammetje zit, waar die geknikt was is er wel vrij veel kans dat ze het niet gaat halen, maar wie weet.

                  #15
                  Ze heeft het overleeft, ze is goed aangesterkt. Ik denk dat ze daar een achterstand door heeft opgelopen, maar het goeie weer van de komende tijd zal daar wel verandering in brengen.
                  Attached Files

                  Comment

                  Bezig...
                  X