Ik blijf het toch fascinerend vinden, foto gemaakt met billig microscoopje!!
1x skunk af
Collapse
X
-
-
De plant gaat steeds verder achteruit maar de toppen blijven dikker worden. Ik schat dat ze nog een kleine 2weken moet. Als er niks raars bij komt kijken zal dit de beste plant worden van mijn eerste kweekComment
-
Ze krijgt als het zonnig is elke dag 1,5l dan komen er een paar druppels onderuit, dus ja is ze dan dorstig denk het niet. Ze is achteruit gegaan sinds ik bloeivoeding ben gaan geven. 1waterbeurt met voeding de ander zonder. In zal eens proberen wat meer water te geven wie weet helpt het. De trichomen beginnen ook langzaam bruin te worden.Attached FilesLast edited by Kunichika; 17 September 2019, 15:55.Comment
-
Vandaag knipdag, lekker weertje studio Brussel op de achtergrond en bammAttached FilesComment
-
-
Ik kan niet wachten tot de toppen mooi droog en gecured zijn. Ik ben echt benieuwd hoe het smaakt. Gelukkig geen last gehad van meeldauw of toprot. Mijn balkon is perfect zolang het maar niet te hard waaidAttached FilesComment
-
-
Ziet er prima uit
Comment
-
-
Dit is eigenlijk mijn 2de kweek, maar wat ik heb geleerd van de eerste is dat als je denkt dat ze klaar is nog beter 2weekjes kan wachten. Dan worden de topen bijna net zo dik als in de coffeeshop. En niet zoals die hippie-weed die zo fluffie als weet ik niet watComment
-
Heren en dames, even een vraag over de ideale lv in de wekpot. Ik lees op verschillende interweb-sites verscheidene percentages ik lees 63 maar ook 30 en veel wat daartussen inzit. Ik snap dat dit moeilijk te zeggen is maar wil het zo goed mogelijk laten curen, de weed is nu al erg lekker. Niet verwacht van deze stokoude SS? Gaarne jullie meningComment
-
Dat is niet zo moeilijk gewoon de pot een tijdje laten openstaan. Mijn vraag is ohh grote tibetaanse keelzanger, wat de juiste lv is om de weed in te curen? Die wil ik bereiken door de lv te meten en issi te hoog dan laat ik het potje opstaan. En dan weer meten, koetshi koetshI ippiComment

Comment