Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 x Amnesia XXL [af] & 1 x Jack Widow XXL [af] Hy-seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 x Amnesia XXL [af] & 1 x Jack Widow XXL [af] Hy-seeds

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Het leest een beetje als een guerrilla kweekje
    Maar in de vrije wereld of begrensd in de tuin maakt niet uit. Als een plant buiten staat kan je ook verwachten dat er af en toe van gesnoept wordt door beestjes. Om een gaatje zou ik me dus echt geen zorgen gaan maken.

    Gaat het hele andere proporties aannemen wordt het een ander verhaal natuurlijk. Aangezien ze nog in de groei staan zou je eventueel preventief kunnen spuiten met iets. Vraag me niet met wat, ik laat de natuur liever zijn ding doen. Elke vijand van onze geliefde plant heeft gelukkig ook eigen vijanden.
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door kroket View Post
      Het leest een beetje als een guerrilla kweekje
      Maar in de vrije wereld of begrensd in de tuin maakt niet uit. Als een plant buiten staat kan je ook verwachten dat er af en toe van gesnoept wordt door beestjes. Om een gaatje zou ik me dus echt geen zorgen gaan maken.

      Gaat het hele andere proporties aannemen wordt het een ander verhaal natuurlijk. Aangezien ze nog in de groei staan zou je eventueel preventief kunnen spuiten met iets. Vraag me niet met wat, ik laat de natuur liever zijn ding doen. Elke vijand van onze geliefde plant heeft gelukkig ook eigen vijanden.

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        En ik moet het doen met een balkon van een paar vierkante meter

      #4
      Ziet er leuk uit, veel succes ermee!
      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


        #5
        Ik lees met je mee! Ben benieuwd hoe dat gaat in een maisveld.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #6
          Vandaag weer een (mini) update. Heb gekeken bij mijn plantjes.

          De amnees begint al een lekker geurtje af te geven. Gek genoeg was de amnees scheef gaan groeien dus daar heb ik een stok langs gezet met draad eraan zodat die recht gaat staan. Dit had ik misschien al iets eerder moeten doen.

          amnees3juli.jpg
          Ook heb ik dit (uit voorzorg) voor de Jack Widow gedaan.
          JackWidow3Juli.jpg
          Ook heb ik een foto gemaakt van de schade op het blad. (vermodelijk aangericht door de mineervlieg)
          Ik ben nog niet van plan om er actie tegen te ondernemen maar ik hou het sowieso goed in de gaten.
          JackWidow3Julibladschade.jpg

          Comment


            #7

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Alleen als dat je eigen maisveld is natuurlijk.
              We gaan geen eigendommen van een boer vernielen.

            #8
            Ik meen dat veld zijn achtertuin is, maar anders niet doen he!!! Als je op een boerderij woont heb je lijkt me toch vele mooiere plekjes!!!

            Comment


              #9

              Comment


                #10
                Hey Jointjedraaien leden,



                Leuk dat jullie weer mee lezen!!
                Om te beginnen zijn sinds deze week beide planten in de voorbloei gegaan.
                Gelukkig is meneer de mineervlieg opgehouden met kwallen van mijn plantjes. dus die laten we lekker.
                De Jack Widow AF gaat als een speer, waardoor het lijkt alsof de amnees achterblijft.
                Ook heb ik gisteren (10-07) de slakkenkorrels weer gestrooid voor de zekerheid.

                En als volgt natuurlijk wat foto's die iets meer zeggen.
                Attached Files

                Comment


                  #11
                  Volgende keer maar een ander plekje zoeken op je erf! Maar goed bezig hoor.

                  Comment


                  #12
                  Luister ik ben ook nog een rooki op het gebied van kweken. Maar ik geloof dat ik niet zo veel toppen aanmaak zie. Alleen een klein pruikje in de hoofdcola, miss komt er nog een explosie groei en bloei. Ik heb mijn 2de plantje ook 1juni laten ontkiemen, moet je maar eens checken!!! Maar je bent goed bezig kerel.

                  Comment


                  • Blazeit420
                    Blazeit420 commented
                    Editing a comment
                    Ahh thnx!! Ik snap je wel, ik dacht dit is voorbloei en dat ze nog wel even hebben voordat er inderdaad toppen aangemaakt gaan worden dus vandaar. We zullen het zien en ik hoop er het beste van. Als ik er iets van af krijg ben ik al blij want dan heb ik mijn eigen wietje gekweekt. Als het weinig is dan misschien volgend jaar meer.

                    Ik vind het sowieso leuk dat je meeleest.

                  #13
                  Ik ga vandaag of morgen proberen om meer stokjes de grond in te zetten en de plant verschillende richtingen in te buigen zodat de plaatsen waar de topvorming gaat komen meer zon gaat krijgen.
                  Of had ik dit al veel eerder moeten doen?
                  Misschien slim om voor volgend jaar al in het achterhoofd te houden, wou dit jaar een beetje voorzichtig zijn en de natuur gewoon zijn gangetje laten gaan.

                  Vandaag ook een grote aankoop bij ome alie gedaan: Een vergrootglas voor mijn telefoon zodat ik de trichomes kan gaan fotograferen (Er van uitgaande dat die er gaan komen)
                  Last edited by Blazeit420; 12 July 2019, 11:40. Reden: Geen dubbelposten dus hier maar bij gedaan

                  Comment


                    #14
                    Een paarweekjes vakantie verder.
                    Ik heb het buigen niet voortgezet, omdat ik bang was/ben om de plant schade aan te doen.

                    De planten zijn inmiddels een heel stukje verder, gelukkig maar want dat mag ook wel na 4 weken inactiviteit.

                    De amnesia komt zon te kort, dit wist ik op voorhand al alleen hier heb ik niks extra's meer aan gedaan en ben gaan afkijken hoe de plant het zou gaan doen. Inmiddels is ze al eventjes in de bloei wel blijft ze klein (wat natuurlijk logisch is gezien het te kort aan zon).
                    De Jack Widow daarintegen doet het erg goed naar mijn mening. Hij is groter geworden en er is al flink wat topvorming. Al ben ik nogal snel blij moet ik eerlijk zeggen .

                    Foto's zeggen natuurlijk meer dan woorden dus als volgt:

                    Foto' s genomen op 30 juli:

                    Jack Widow 30 Juli:
                    Jack Widow 30 juli 2.jpg Jack Widow 30 juli.jpg

                    Jack Widow 3 augustus:
                    Jack Widow 3 Augustus1.jpg Jack Widow 3 Augustus.jpg

                    Jack widow 12 agustus:

                    Jack Widow 12 Augustus.jpg Jack Widow 3 Augustus1.jpg
                    Jack Widow 12 Augustus 2.jpg Jack Widow 12 Augustus 3.jpg

                    De Amnesia 3 augustus:
                    Amnesia 3 Augustus.jpg Jack Widow 3 Augustus1.jpg

                    De Amnesia 12 augustus:
                    Amnesia 12 Augustus.jpg Amnesia 12 Augustus 1.jpg

                    Ik ben niet helemaal zeker wanneer ze klaar zijn (mede omdat ik op vakantie was toen de bloei is begonnen) maar met mijn microscoop zou ik de trichomen kunnen bekijken helaas ben ik nog niet zo handig met de huidige microscoop die ik heb.
                    Ik let ook op de onderste bladeren van de plant want ik heb begrepen dat bij een autoflower deze geelkleurig worden zodra de bloeiperiode ten einden begint te raken.



                    Zoals altijd zijn hint, tips tops & dont's altijd welkom.
                    Ik ben en blijf een beginnertje en daar ben ik mezelf bewust van.



                    Volgend jaar ben ik van plan het gewoon in de tuin te zetten inplaats van tussen de mais.
                    Ook lijkt het me wel spannend om een guerilla spotje te doen.

                    Misschien dat ik daar in de winter voor bezig ga zijn.

                    

                    Bedankt voor het lezen!!

                    Attached Files

                    Comment


                      #15
                      Heb geen tips of iets dergelijks maar wil alleen maar zeggen dat ze dr mooi uitzien. Je eigen rokertje moet nu zeker gaan lukken

                      Comment


                      • Blazeit420
                        Blazeit420 commented
                        Editing a comment
                        Thnxx!!

                        Ziet er inderdaad naar uit dat het gaat lukken. Ben er echt happy mee!!
                    Bezig...
                    X