Heey allemaal leuk dat jullie meelezen!!
Dit jaar wil ik eens een kweekverslag maken van een al begonnen kweek.
De kweek betreft het volgende:
- 1 x Amnesia XXL auto flower
- 1 x Jack Widow XXL auto flower
(1 x OG Kush XXL r.i.p.)
De zaden komen van hy-seeds af, ik ben benieuwd.
Helaas is de OG Kush nooit volledig ontkiemt dus die laat ik mooi buiten het verslag.
Ook heb ik de fout gemaakt om de autoflowers niet direct in de eindpot (volle grond) te plaatsen waardoor ze een paar dagen groeivertraging opgelopen hebben.
Hier de cijfertjes:
Besteld: 5 Mei
Ontvangen: 16 Mei
Beginnen ontkiemen: 30 Mei
Eerste tekenen van leven: 3 Juni
In potje gedaan: 4 Juni
Mooie blaadjes boven het potje: 6 Juni
Overgepot naar volle grond in Maïs: 11 Juni
Voor het overpotten heb ik een flink gat in de grond gegraven voor de potgrond.
Dat gat heb ik opgevuld met luchtige compost grond dat aangemengd is met wat aarde van het veld.
Welke compost grond ik gebruikt heb weet ik helaas niet meer omdat ik die gewoon thuis nog had liggen.
Ook heb ik wat slakkenkorrels rondom de plantjes gestrooid tegen de slakken.
Op het moment staan ze flink te groeien en zijn ze aan het genieten van de in overvloed aanwezigheid van de zon.
Hoop dat de zon zo aan blijft houden dan komt het zeker goed!!
Meer fotos volgen waarschijnlijk nog. Ik ga proberen het topic minimaal 1 x per week up-to-date te houden.
Weet alleen niet zeker of dit elke week gaat lukken maar we zullen zien!!
Ook heb ik hetzelfde topic op een ander forum maar ben benieuwd hoe actief hier gereageerd wordt.
En mij lijkt het voor iedereen wel leuk om een beetje mee te kunnen snoepen van een kweekverslag.
Als je tips vragen of opmerkingen hebt dan hoor ik het graag!!
Als volgt nog een aantal foto's van de huidige stand van de plantjes.
Ik zag naderhand pas het schade aan het blad op de Jack Widow en het vliegje op de Amnesia.
Weet iemand wat dit is en of het schadelijk is?
Dit jaar wil ik eens een kweekverslag maken van een al begonnen kweek.
De kweek betreft het volgende:
- 1 x Amnesia XXL auto flower
- 1 x Jack Widow XXL auto flower
(1 x OG Kush XXL r.i.p.)
De zaden komen van hy-seeds af, ik ben benieuwd.
Helaas is de OG Kush nooit volledig ontkiemt dus die laat ik mooi buiten het verslag.
Ook heb ik de fout gemaakt om de autoflowers niet direct in de eindpot (volle grond) te plaatsen waardoor ze een paar dagen groeivertraging opgelopen hebben.
Hier de cijfertjes:
Besteld: 5 Mei
Ontvangen: 16 Mei
Beginnen ontkiemen: 30 Mei
Eerste tekenen van leven: 3 Juni
In potje gedaan: 4 Juni
Mooie blaadjes boven het potje: 6 Juni
Overgepot naar volle grond in Maïs: 11 Juni
Voor het overpotten heb ik een flink gat in de grond gegraven voor de potgrond.
Dat gat heb ik opgevuld met luchtige compost grond dat aangemengd is met wat aarde van het veld.
Welke compost grond ik gebruikt heb weet ik helaas niet meer omdat ik die gewoon thuis nog had liggen.
Ook heb ik wat slakkenkorrels rondom de plantjes gestrooid tegen de slakken.
Op het moment staan ze flink te groeien en zijn ze aan het genieten van de in overvloed aanwezigheid van de zon.
Hoop dat de zon zo aan blijft houden dan komt het zeker goed!!
Meer fotos volgen waarschijnlijk nog. Ik ga proberen het topic minimaal 1 x per week up-to-date te houden.
Weet alleen niet zeker of dit elke week gaat lukken maar we zullen zien!!
Ook heb ik hetzelfde topic op een ander forum maar ben benieuwd hoe actief hier gereageerd wordt.
En mij lijkt het voor iedereen wel leuk om een beetje mee te kunnen snoepen van een kweekverslag.
Als je tips vragen of opmerkingen hebt dan hoor ik het graag!!
Als volgt nog een aantal foto's van de huidige stand van de plantjes.
Ik zag naderhand pas het schade aan het blad op de Jack Widow en het vliegje op de Amnesia.
Weet iemand wat dit is en of het schadelijk is?

Gek genoeg was de amnees scheef gaan groeien dus daar heb ik een stok langs gezet met draad eraan zodat die recht gaat staan. Dit had ik misschien al iets eerder moeten doen.
Comment