Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sativa blessings

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sativa blessings

    Korting op 420shop
    Hey rokersforum,

    Hier in Belgen Vlaanderen land mag men als brave burger 1 plantje met een keer, daar ik olie wil maken voor mijn rugaandoening mag dat best wel een grote plant zijn wil ik er nog wat v roken ook (Sadhana)

    Nu plante ik een zaadje van tussen de 'left overs' waarop stond Shiva Skunk. Deze indica strain ken ik al te goed, ik denk dat het een Jack Herer zaadje moet geweest zijn want de bladeren en groei wijst op duidelijk sativa, ook de zoete geur.

    Alleen hopelijk deze keer geen rot maar ik vrees ervoor met autoflower, ik zet de afzuigventilator zowiezo terug wat hoger en met de nodige aanpassing thanks jointjedraaien forum bij deze !

    De plant lijkt veel gezonder als voriger jaren, als AF mijn beste resultaat, dit kan zijn te wijten aan het toegebracht lavameel wat voor een sterkere en moeilijker doordringbaar celwand zorgt door het sillicium en zodoende geen last v bladluizen, enkel een paar enkelen die het probeerden dacht ik te zien hoe dan ook heb ik nog plan B en dat zijn de lieveheersbeestjes die op wacht staan. Het meel zou het ook lastiger maken voor rot.. hopelijk ! Ik merk zeer goeie ervaringen bij de combinatie 1)lavameel, 2)wormencompost, 3)zeevogel en/of vleermuisguano. Deze drie gecombineerd zouden elkaar versterken dus voor een synergetisch effect zorgen.

    Voor de rest gaf ik ze tuincompost met netel- en heermoesgier id groei, wormencompost met een beetje beendermeel en potas, in deze fase vleermuisthee en wormenpercolaat. Ze hebben echt zeer graag een mulchlaag, oa omdat hun wortels dan groeien tot ah aardoppervlak.

    ​​​​Hooelijk hebben we met zijn allen een goede nazomer
    Attached Files
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    #2
    Shiva Skunk zit ook een NorthernLights #5 in, en dat kunnen flinke planten worden.
    Misschien komt daar de groei vandaan ? De topopbouw lijkt wel een beetje op NL maar de plant is lager en breder.
    Anyways, zo te zien heb je een mooi soortje, welke het ook is, en ze krijgt wat ze nodig heeft.

    Dat doe je goed daar Rietslang
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Mooie plant Rietslang. Daar gaat een mooie opbrengst van af komen. Daarna nog de kunst van het drogen toepassen.

      "We are stardust, we are golden.
      And we've got to get ourselves back to the garden".

      Comment


        #4
        Lekker bezig mooie planten je bent lekker bezig

        Straks als je geoogst heb al die bladeren op de plek gooien nog wat mulch erover en je heb volgend jaar weer een perfect plekje voor je plantjes

        Lekker doorgaan zo

        Comment


          #5
          Lekker hoor dit zijn geen planten meer maar opgefokte struiken haha
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment


            #6
            Heerlijke topstructuur.
            De max !

            Comment


              #7
              Bedankt voor de leuke reacties
              ​​​​​
              ik merkte gisteren deze "wond", komt hgstwss door het schuren aan het tomatenijzer, ik denk zodoende dt in dit geval stamrot ontstaan is, een hele bloemtros rust op die plek en ik merk dat de stevigheid zwakker word. Mss haalt ie het nog tot id afbloei maar ik denk van niet sinds ze onlangs pas de eindfase inging. Lager ih plantgedeelte op de stam merk ik dezelfde plek, zou hier iets aan te doen zijn? Zou wondafdekmiddel helpen?
              Attached Files
              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

              Comment


                #8
                Als er stamrot zit moet je het toch echt verwijderen voor het verder trekt.

                een wond die al zo erg beschadigd is dat er soort van korsten op komen valt weinig meer aan te doen
                Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                Comment


                  #9
                  Da's een hele beste plant geworden, mooi hoor!
                  Heb zo alleen geen tips wat je kan doen met je stam, maar hoop wel met je mee dat het goed komt
                  - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                  - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                  Comment


                    #10
                    Ik wacht nog even met verwijderen, ik was al zo tevreden met alweer zo een zomer en geen rot gebeurt nu dit.. hoe zou dit voorkomen kunnen worden? Ik draai een volgend kweekje wel een stukje binnenband rond deze delen vd stok.
                    Met Sativa heb ik weinig ervaring, ik topte ze eenmaal bij wassende maan, daarna ging ze groeien als gek maar zijdelings, gelukkig anders groeide ze over de beschutting en kon niet anders dan ondersteuning. De dame kreeg ook wat tegen haar tandjes door de afkoelende nachten maar ze is duidelijk een sterke, des te jammer ik haar afkomst nooit echt zal weten, ze ruikt wel als Herer, zaaaalig dus

                    Afellen dan maar, ik denk nog een week of 2 en dan is ze op haar minimum oogsttijd dus ik laat ze in Sat-Chit-Ananda of beingness, gewoon zijn


                    Attached Files
                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                    Comment


                      #11
                      Hoe smaaktie ?
                      Great succes ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Hey QnQ,
                        de oogst is al bij al geslaagd, mss 1/5 moeten verwijderen, maar dat komt vooral doordat ik geen tijd had om de resterende toppen te knippen en dus ging ik gewoon de afzuiger wat lager zetten om uitdroging te voorkomen, wat ik bij een vochtigheid v 70% beter niet deed, zodoende hadden ze 1 voor 1 te kampen met rot,
                        Ik had meteen naar jullie moeten luisteren en bij het vrltste droogproces de ventilator op min 50% laten draaien want nu ben ik vrijwel zeker dat niet genoeg verse lucht de boosdoener was maar al doende leert men, ben ik door deze ervaringen met jullie hulp volledig klaar voor alle stappen van een eerste binnenkweekje
                        en btw toch nog een goeie 100 gr afgehaald en lekker zwaar is ie wel, zeker na een weekje curen.

                        Thanks again!
                        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                        Comment


                          #13
                          Mooi, ik noem dat een succes!
                          Ervaring is de beste leermethode of het nou goed gaat of niet helemaal
                          100gr is echt niet verkeerd van een autoflower.
                          Ben je al zeker van welke soort het nou was ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                          #14
                          We proberen het nogmaals en met hopelijk even grote blessings

                          Putje maken -> Bokashi compost inpleuren -> putje toe.
                          6 weken race eend.

                          20210421_181123.jpg

                          20210421_181807.jpg

                          Dit als gefermenteerde bodemverbeteraar, er werd reeds tuincompost ingewerkt en een paar handen bacteriedominante wormencompost bij aanplant.
                          Later als gift zal er oa ook Bokashi percolaat worden meegegeven, wel 1 op 200! want sterk biologisch spul!


                          Hmmmmz ik dacht ik gluur es bij de buren, aha ! staat der op zijn beurt nog ene te loeren
                          20210421_182133.jpg




                          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                          Comment


                            #15
                            Suc6 Rietslang dat het maar weer een mooie boom mag worden
                            buiten-2020, 2021, 2022
                            Hydro-met afjes-2022

                            Comment

                            Bezig...
                            X