Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Special Kush + 2x White Widow + 1X Purple Maroc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik heb bewondering voor jou kweekstijl. Buiten het feit dat de omstandigheden nu gewoon giga slecht zijn. Gisteren was ik op een dakterras aan het werk en toen moest ik aan jou denken. Wat een wind pak je op een dak. Laat staan dicht bij de kust.
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


      Het is hier ook klote weer, wel niet zo veel wind als bij jou maar ook bij mij is in de haze die buiten staat de rot toegeslagen, in een paar dagen tijd, vandaag 8 toppen moeten slopen, na het weekend gaat hij om als de White window helemaal naar de kapper is geweest. Suc6 verder.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • rookpuur
        rookpuur commented
        Editing a comment
        Ik denk dat iedereen er aan toe is. Die planten balen dat ze in NL staan ipv hun thuislanden

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Dit gaat nergens meer over....die potten stonden te soppen zonder dat ik er water in heb gedaan...en nog een storm erover...toppen vliegen als snot door de lucht...

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Idd rookpuur Als ik ooit in Spanje kom te wonen kun je het groen uit de ruimte zien

      En Maniac? Staan ze er nog? Nog niet weggewaaid? Wanneer het zo hard regent kun je de bodem dan niet afdekken met een plastic zak o. i. d.?

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Inderdaad!

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Veel planten veel werk, ik had gelukkig nog een hulpje maar ben ook nog niet klaar er hangt nog een kast vol Zkittlez bijna droog wat nog geknipt moet worden, De critical hangt ook nog te drogen maar die heb ik nat geknipt dus alleen van de stengel losknippen en de pot in, van de grote asian haze moet ik nog een klein gedeelte knippen dan is die ook klaar. Suc6 verder met knippen.

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Jij ook succes! Het grootste deel staat nog buiten bij mij. Had geen plek en zeker geen tijd om te knippen. Ga nu weer verder...

      9A544029-FF9D-401F-B730-A8FE0367A7A5.jpeg Brandnetel Hier heb je een topje.

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ja in de VS zeggen ze dat war kouder nog beter is om te drogen...ik vind 20 graden zelf beter...ook ivm met rot die er nog tussen zit.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Kijk is naar KaliGrownBudz op Youtube, ook bekende amerikaan bovenste video, die heeft wat dozen vol wiet staan, volg hem al een heel jaar, wat een bomen maar die zit in California, daar is het volgens mij altijd warm, die droogt ook op 20 graden met lv van 50%

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ja in Cali is het allemaal wat makkelijker...

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Kan ook een houthandeltje starten..

      • Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        Voor in de openhaard, hehehe..

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Had ik die maar ppff

      Is er van de maroc aardig wat goed gebleven?
      De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Die top hierboven is van de maroc amigo...weinig rot...echt een goed soortje

      • rookpuur
        rookpuur commented
        Editing a comment
        Gelukkig, toen ie eenmaal op stoom kwam heeft ze je hart veroverd of niet. Hopelijk rookt het lekker straks

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Inderdaad, en ruikt zalig! Wel wat meeldauw...

      Hoe is het ondertussen met de Kush? Leeft ze nog?

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Staat nog buiten, maar wordt nu wel tijd om te hakken hoor! Ben wat lui en laat omdat de rest zo ontzettend goed is! Gaat zsm om!

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Last edited by Brandnetel; 7 November 2020, 21:30.

      98B35D63-93E0-4DAA-8576-26BADA254B9D.jpeg 2A2C70A9-2D5F-4C98-9580-9B5A82F3B4AA.jpeg E5A28CE1-E5BF-420D-9C4B-B431F57F31A9.jpeg 086E6B7B-3CD9-437F-BB98-0F39623DDA79.jpeg 55063A76-DAD7-45BA-B207-5D3ECBAA1E29.jpeg 672D0863-F529-40D0-B622-B638566C3B40.jpeg 5B396139-18CE-4774-9DC8-64A4EA80F07C.jpeg Update: De microscoop uit China is binnen.

      Hier alvast een paar shots van een topje van de Special Kush. Er zit redelijk wat amber tussen ondanks dat ik geforceerd wat eerder moest oogsten...precies zoals ik het graag zie

      Deze moet nog geproefd worden.

      Meer fotos komen over een paar weken van de andere soortjes.
      Attached Files

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit laat ze smaken

      Comment


        B0B672CD-0D1E-4195-B59E-27D259B13A2E.jpeg E7D13AD4-A3FB-448E-B013-660702061D07.jpeg F5286FF5-F045-48B1-ADC7-6CF7D96CBFE3.jpeg Helaas zit er op de reeds gedroogde purple maroc toch best nog wat meeldauw. Kan ik hier nog iets mee of is het een kwestie van kliko?

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Denk dat dit de kliko in moet, krijg je er nooit meer tussenuit gespoeld

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Had gemoeten toen het nog nat was?

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ik heb het ook wel gehad maar alleen op de bladeren, alles waterperoxide en water gespoeld, maar het zat bij mij maar in enkele topjes, die heb ik meteen weggekiept

        Ik zal nog eens een foto maken van hoe het in de potten zit alvorens ik het dump.

        Comment

        Bezig...
        X