Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Special Kush + 2x White Widow + 1X Purple Maroc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Mooi bijgetrokken na de droogte
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ja daar is wel een paar liter tegenaan geklapt.

    #62
    Moeilijke jeugd zegt niet alles... Purple Maroc

    60F210E9-8F2D-4663-9CC8-E2DA92D96E6A.jpeg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Die gaat ons misschien nog wel verbazen

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ben heel benieuwd!jajajaajajjajaja

    #63
    P1040805.JPG
    De Maroc (links groeit het hardst). De rest staat een beetje stil vanwege de harde wind van de afgelopen dagen en het matige weer verder. Vandaag was mij volop zon beloofd, maar het valt wat tegen en dus staan de planten iets te nat (hekel aan). Geen topjaar voor buitenplanten sofar dus ik ben niet ontevreden met wat er nu op het dak staat.

    Klein beetje geel blad onderaan....krijgen genoeg te eten dus weet verder ook niet...hou je altijd wel denk...

    Morgenavond ff sproeien met brandnetelgier...dat helpt uitstekend tegen vanalles...Last van ongedierte is sindsdien nul...

    Hoop eigenlijk dat ze nog beetje aandikken de komende dagen voordat ze in bloei schieten, maar met die wind constant west wordt dat niks...Hopen op een droog oktober dan hoeven we de oogst iig niet in te leveren qua toprot...

    Dat was 'm wel, later
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ton van 220 liter Italbri half kraantjes water half regenwater, maar het gaat hard met het regenwater, op het moment weinig regen hier in het zuiden

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Aan de kust is er genoeg gevallen maar had geen 220 litervat paraat dus ben er nu ook doorheen...

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ze moeten eigenlijk nog meer water hebben maar heb ff geen zin meer :/

    #64
    69101CF4-1A72-4E9C-A033-18CCC19D515C.jpeg QnQ Is dit heermoes?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #65
      2e foto in deze post : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...56#post1400956

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Lekker man, goed dat we geen geur-internet hebben

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ik hou der wel van hoor die lekkere processen. Kijk je kan een potje voeding halen bij de shop (heb ik ook) of zelf wat nieuwe dingen leren .

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Heb ook heermoes binnen handbereik groeien. Volgend jaar ook maar eens zelf voeding van proberen te maken!

      #66
      Als alles met succes afbloeid, dan heb je een aardige berg wiet
      De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ik juich niet te vroeg...ken dit land...

      #67
      Hier is het kuipje heermoes dat heerlijk staat te gieren....dit wordt een beestachtig giertje....Heb er net nog wat water bijgegooid want het wordt te sterk...schuimt als een gek.P1040809.JPG
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Lekker pruttelpotje die planten gaan dadelijk groeien, niet normaal.

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Hahhaha ik hoop het. Het stinkt hard genoeg!

      #68


      P1040811.JPG
      Nog even een snelle update...

      De Maroc (links) groeit keihard...die krijgt morgen nog een extra laagje stevige grond van onderen... de rest dikt minimaal aan, maar de vaart is er wel even uit.

      Van de middelste plant is een tak gestorven wegens een vallende tuintafel...tak zat er nog voor 70% aan en is snel gefixt, maar het mocht niet baten...helaas, dat was tak #2 van deze plant...

      Verder hangen ze allemaal een beetje slap wegens fors water geven. De komende dagen wordt het bloedheet dus dat komt helemaal goed.

      Ik heb het idee dat ze vrij hongerig zijn, maar ik laat het gier nog even gaan voordat ik het inzet...denk eind van de week...tot die tijd krijgen ze Biogrow van Biobizz.

      De rechter plant heeft wat tekorten...hoop dat ik haar met het goede weer in combinatie met wat verse gier weer op het goede pad kan krijgen...

      Nog geen duidelijke bloeiverschijnselen zichtbaar...
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Heb ik toch gezegd die gaat ons nog verbazen

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ja is echt heel mooi geworden...raar dat ie zo moeilijk op gang kwam, maar had de moed niet opgegeven. Kostte ook aardig wat voor een single zaadje..

      #69
      Whopppie mooie boompjes
      God was never on your side..

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Silicium? Wist helemaal niet dat dat belangrijk was voor die plant. Ken NPK en handje vol mineralen...ijzer magnesium mangaan etc...

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...cium-producten


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Stukje gelezen maar wordt er niet extreem veel wijzer van.. gooi t er gewoon in dan zien we t wel....

      #70
      F0A7B64B-5BA7-4858-9E41-D3F586AA864F.jpeg Iemand nog geen lunch geregeld?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Het moment dat ik dit nieuwe bericht kijk laat ik net een dikke scheet en ik moet zeggen dat geur en beeld elkaar heel goed aanvullen

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Dat lijkt wel gier, ik hoop dat het beter werkt als dat het eruit ziet

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Blij dat jullie ook zo genieten. Het gierrrrrrrrrt zo hard dat ik bijna bang ben dat ze er straks van verschrompelen.

      #71
      Het is HEET! Eindelijk!

      Planten ontwikkelden wel wat tekorten dus de laatste dagen krijgen ze allerlei snoepgoed.

      Bovenstaand gier is reeds inzetbaar en gebruik ik zoveel als voeding als voor beneveling tegen ongewenste gasten...

      Komende dagen krijgen ze afwisselend Biogrow, gier en guano.

      Een van de twee Special Kushes had een vrij ernstig Fosfor tekort, maar dat zijn we nu aan het inhalen. Verder is er her en der wel een tak afgewaaid of gerot. Maak er het beste van.

      Ik reken nog wel op een spurtje deze week en daarna zal de bloei aanvangen .

      Planten zijn inmiddels zo groot dat het ondoenlijk is om niet de hele buurt mee te fotograferen vandaar dat ze er zo op staan. Dit keer met de mobiel. Vlnr WW, Maroc, Special Kush, WW, Special Kush.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.

      Comment


      • Zombieblargh
        Zombieblargh commented
        Editing a comment
        Werkt perfect

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Hahaha dan moet ik een kraan inhuren!

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Die heb je toch al nodig om de bovenste toppen straks te kunnen oogsten.

      #72
      EE89D165-1E2A-48A4-B65D-3D3C04EB4FB0.jpeg 10E8A022-3F1F-48DA-830C-069C6A5B8E02.jpeg Korte update:

      Planten zijn ongekend hongerig en worden wat lichter van kleur dus heb wederom een pot gier gemaakt. Dit keer ben ik weer voor brandnetels gegaan. Vond ik zelf het grootste succes. Gooi een rest heermoesgier erbij.

      Er drijft alleen een vage olie-achtige substantie op de gier...hoop niet dat de buren de dames zat zijn en er wat in gegooid hebben..

      Verder is de Purple Maroc naar een 65 literpot verhuisd, rijkelijk laat, maar hopelijk heeft het nog wat nut de komende weken.

      De rest groeit gestaag en beetje in de rui...oude bladeren worden geloosd.

      Ohja en last but not least: er is Veeeeel regenwater beschikbaar




      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        hhm Corleone1933 lijkt me sterk dat plekje daar mors je niet

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Je kan natuurlijk eerst zelf een slokje proberen. Als je geen problemen krijgt, dan kan je het gerust aan je planten geven. Zo doe ik dat ook altijd, met dat verschil dat ik meestal alleen water geef.

        Mooie planten heb je staan hoor!

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Zal een shotje nemen als de darmen vastzitten....spoelt wel lekker door...

      #73
      Ziet er goed uit Maniac! Die PM is heerlijk, die heb ik vorig jaar in de tuin gehad en bevalt me erg goed!

      Verplanten zou geen kwaad moeten kunnen denk ik.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ben benieuwd of ie nog wat groeit...

      #74
      Ook hier een weekje verder en ‘t was geen beste week. Een van de Special Kushes heeft een behoorlijk aantal takken verloren tijdens een onweerstorm toen ik net even niet thuis was. Die plant hangt nu met tireps en touw aan elkaar. Een paar takken die er nog aanzitten zullen helaas afsterven...plant was al zwak vanwege een veel te laat gespot fosfortekort...Een White Widow was zelfs omver geblazen tijdens de storm in een 65 literpot....

      Het zijn verre van ideale kweekomstandigheden dus ik mag niet klagen denk hoe t er alnog bijstaat...kijk wel uit naar een echte tuin moet ik zeggen...

      Komende weken wordt t winderig dus de planten zulllen regeltmatig dichter op elkaar komen te staan, ik regel wat beschutting en als het echt gaat beesten heb ik nog een net klaarliggen dus ze moeten het grotendeels wel gaan redden...

      Op de Maroc na hebben ze allemaal honger en gelukkig is de nieuwe gier klaar dus dat wordt stevig doseren! Daarna mag die bloei wel s komen..

      ps. An eye for an eye dacht de vlieg
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 7 photos.

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Ja, mooie bossies wiet. Hopelijk blijf je voor verder onheil bespaart.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ze zien er nog goed uit na al die stormen die ze hebben moeten trotseren, niet te veel wind meer en dan komen ze der wel

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ja tis vrij ruig...ze blijven er ook kleiner door maar zijn groot genoeg hoor

      #75
      Wat heb jij mooie plantjes zeg, ziet er fantastisch uit!

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Dankjewel!
    Bezig...
    X