Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Special Kush + 2x White Widow + 1X Purple Maroc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    P1040822.JPG
    Welcome to the jungle baby!

    Laatste dagje mooi weer...daarna begint de herfst, maar heb zelf wel wat lagere temperaturen nodig met slapen dus heeft ook z'n voordelen. Planten gaan lekker ondanks de stevige wind....

    Gisteren had ik weer een rupsenplaag, gelukkig niet in de bloeiende planten, hoewel daar ook wel her en der aan gevreten is....

    Dode takken zijn geknipt...

    Verder krijgen ze deze dagen maximaal voeding (gier en Biobizz Grow) om goed de bloei in te gaan nu ze nog lekker drinken...dat wordt komende weken minder....

    Morgen gooi ik er nog een paar handjes badguano (fosfor) overheen voor het watergeven dan zakt dat ook allemaal mee de grond in en dan moet die bloei echt maar s komen!

    Ben benieuwd of t nog wat wordt de komende weken want het weerbericht ziet er buitengewoon matig uit...

    We houden hoop!

    P1040819.JPG
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Nog even Maniac dan gaan de toppen komen en dat worden er heel wat als ik de foto's bekijk, gaat helemaal goed komen daar ziet er goed uit suc6

    • Reefer
      Reefer commented
      Editing a comment
      Hoe pak jij dat aan straks tijdens de bloei, met vele regen Maniac?

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Reefer goede vraag (zag je vraag beetje laat). Ik ga geen afdak bouwen o.i.d. Is te gevaarlijk met de hoge windsnelheden op het dak... er zit dus niets anders op dan te hopen op goed weer in oktober...Mocht het weer eind of oktober ineens sterk verslechteren of hard gaan waaien dan gaan ze gewoon vroeg om heb ik iets minder....no problemo.... deze zomer was al dermate bagger dat ik blij ben dat ze nog staan.

    #77
    Ja de wind is klote daar boven, het gaat allemaal erg aardig zo te zien. Ja de weersvoorspelling is kak maar dat kan altijd nog veranderen. Mooie struikjes hen je

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ik maak er het beste van Kunichika. Vandaag en morgen staat er een straffe zw wind.

    #78
    C105026E-409C-4035-9BF0-EC4C09647EDD.jpeg Storm op komst! :/

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ja dat worden geen leuke dagen daar aan zee, ik zou ze allemaal tegen elkaar zetten en als het kan tegen een muur suc6, hier is de grootste plant ook al een keer omgewaaid.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ik heb een stormhoekje gemaakt maar de planten zijn erg lang en kan geen 2,5 hoog bouwen op t dak....hoop dat dit voldoende is...

    #79
    Maniac Zat net aan je te denken man, het wordt serious shit morgen en Woensdag met "Francis", aan de kust windsnelheden van 100+ km/per uur.

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ik zie het ook net van die storm. Sterkte er mee.

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ik hoop dat ze heel blijven suc6

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      thx

    #80
    13799BB8-0902-48C3-9CEF-D5FFC76277CE.jpeg Om de windkracht hier even in perspectief te plaatsen het volgende:

    Bovenstaande boom staat hier niet heel ver vandaan in een krappe straat met nog meer bomen in een volgebouwde wijk. Hele straat eruit getrokken..

    Ik zit op 15 meter hoog op een plek waar de wind door niets gehinderd wordt.....Dakmeubel van de buurman ligt beneden....

    ’t is een wonder dat er nog iets van plant staat na deze storm...morgen de schade maar eens opnemen...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Zet ze nog wel ff op de foto morgen als ze er lekker uitgeblust bijstaan...dat wordt geen fraaie foto kan ik alvast zeggen .

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Nou, mij heb je... Ik wacht gespannen de foto's af

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Mijn dakkist is alvast gesneuveld dus dat is schadepost nummer 1. Stond goed vast maar 1 stormlijntje vergeten en hoppa scharnieren deksel aan etter...

    #81
    De post-storm post. Allereerst ben ik blij dat geen van de planten de kliko in hoeft dus dat is de grootste meevaller. Het is echt beestachtig geweest en het mag een klein wonder heten dat ze nog leven.

    De schade aan de bladeren is aanzienlijk en her en der is een takje gesneuveld...ik weet niet of ik volgend jaar nog fems ga doen op t dak...denk meer aan auto’s....

    De Royal Maroc had de beste plek en is zo goed als onbeschadigd de storm doorgekomen...de rest heeft flinke klappen gehad....

    Kan ze niks geven want staan nog steeds nat en bladvoeding zie ik nu ook niet zitten...

    Hopelijk herstellen ze wat met het betere weer volgende week.

    Het lijkt zo mee te vallen maar van dichtbij is de schade groter. Desondanks ben ik blij dat alleen de dakkist is gesneuveld!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 9 photos.

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ga ik volgend jaar ook doen! Ess

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Misschien dan een tip voor op je verlanglijstje: https://www.seedstockers.com/en/cbd-...stomer-reviews
      Wat een heerlijk wietje! Niet knetter stoned en heerlijk lemon smaakje 9 thc/9cbd. Mogelijk hebben ze tijdens de spannabis 2021 beurs weer een online actie.
      Ik heb er 25 voor 80 euro. Liggen er nu 23 in de vriezer en volgend jaar zet ik er zeker 5.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Oehlala klinkt zalig

    #82
    Jammer dat ze schade hebben opgelopen. Hoeveel dagen heeft het gestormd? Als het maar een nacht was had je ze op hun zij kunnen leggen. Misschien een vuilniszak om de pot heen om geen grond te verliezen.

    Ze zien er echt goed uit die planten! kudoo’s!

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      2 dagen... op hun zij was idd misschien beter geweest! Maar heeft wel iets dat ze dit hebben overleefd....gaat nu redelijk...ik ben al blij dat er nog iets staat! Waar blijft die mooie nazomer!

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Er is weer wat beter weer op komst maar of het nog lekker warm wordt, we kunnen niks anders doen als afwachten en hopen.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Het ziet er idd ietsjes beter uit...maar hobbelt een beetje richting oktober...ff hopen op een wonder in oktober....als ik in de laatste dagen van oktober of begin nov een storm of depressie aan zie komen gaat alles vroeg om...

    #83
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

    Comment


      #84
      Die 5e en 7e foto zijn wel erg geel he....
      Is dat door te nat of door te weinig groeivoeding ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Die plant is doormidden gewaaid....weet niet eens of er nog wel iets door die getapete stam heen gaat.... staat sowieso te nat, maar kan er niks aan doen...drinkt amper...zijtoppen die onder de breuk zitten zijn wel heel vitaal...

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ahja, doormidden waaien helpt ook ja
        Volgend jaar een rol kippengaas er omheen ?

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        ja volgend jaar ga ik het nog beter aanpakken, maar was ook gewoon een fout met voeden want die plant kwam giga fosfor tekort en ik heb dat veeeeeeeeeeel te laat gezien dus was ernstig verzwakt....

      #85
      Hey maar QnQ, met planten van 2,5-3 meter hoog..hoe moet je dan kippengaas inzetten?

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Doe jij ook al bondage met je planten, maar op die ene na zien ze er goed uit

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        QnQ zelf zo’n net maken kan idd een leuke uitdaging zijn. Dit jaar ga ik net als Corleone1933 voor een goedkoop plastic net dat ik er in het begin wat los overheen leg en later wellicht vastmaak onder de pot....het waait hier soms alleen zo hard dat ik ze voortaan ff neer ga leggen als het echt tekeer gaat.

      #86
      Mooie planten! Maar is die opmerking over marrokanen echt nodig?

      Veel succes met je kweek

      Kweking Eend

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Heb er net een paar weg moeten knippen bij de autos helaas vanwege rot...

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Dat is balen

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ja vingers plakten aardig maarja....niks aan te doen..

      #87
      23F7FE88-2683-45DD-9842-D6CD8B7DBECF.jpeg Goed nieuws! Beter weer op komst!! Yihaa...tis niet je je standspullen alvast kunt gaan inpakken, maar tis beter dan de laatste weken!

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Je gebeden zijn gehoord. Op naar een mooie nazomer /herfst, zodat dit jaar niet voor niets is geweest.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Daar ben ik het helemaal mee eens Brandnetel

      #88
      mooie planten!

      Het is mooi om te lezen hoe elk verslag anders is. Locatie verschilt en de manier hoe mensen te werk gaan verschilt.

      zet hem op!

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Probeer eens H2O2 of waterstofperoxide, schijnt ook goed te werken.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ja in een buitenkweek kan je vanalles meemaken en het heeft alles met het weer te maken, heb het hier voorbij zien komen dat ze het met boeren bio melk deden, ik dacht dat vishaka dit deed.

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Tis gelukkig nog niet heel erg...

      #89
      47BD79ED-A13E-442B-969B-DFCFE3AF23A7.jpeg Er komen een paar mooie weken aan, laat die toppen kloppen!

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Goh, dat zijn serieuze bomen aan het worden. Laat die nazomer maar lekker komen!

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ze zijn nog mooi groen en ik zie toppen gaat goed daro, maar heb je nu ook al klopgeesten

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Haha die toppen moeten zo dik dat ze beginnen te kloppen

      #90
      Je verdwaald zometeen nog tussen die jungle daarboven, nieuwschierig naar het eindresultaat, al helemaal vanwege het weer akd week, als je nou dikke knotten erin heb zitten vraag ik me wel af of dat rechtop blijft staan

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ja tis lekker groen van boven, van onder worden ze geel...komende dagen wat pk1314 wat ik nog ergens vond even toedienen voor dikke toppen...gaat nu wel okay allemaal zo met beperkte wind maar oktober wordt wel eng...

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Zou pk miet te vroeg toedienen meestal wordt dat pas gedaan in 5de week bloei en als je het doet doe het dan minimaal, i.p.v. 2ml per liter 0,5 ml per liter

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ja je hebt gelijk is iets te enthousiast....maar is van Atami, lagere dosering..max 1ml/1000, ik wacht nog wel even een paar weken maar ze zijn zo hongeriggggg
    Bezig...
    X