Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van binnen naar buiten 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oei zo close dit keer... veel plezier met de prijzen allen!

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ja je zat inderdaad ook dicht in de buurt maar jouw toppen zijn ook super mooi

    • Kweking Eend
      Kweking Eend commented
      Editing a comment
      Dat is zeker waar, ik had de prijs niet nodig Toch altijd leuk om mee te doen aan een spelletje en wat leuk dat je dat doet met de lezers van je verslag!

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Thanks Kweking Eend een spelletje is altijd leuk, en er is genoeg, altijd leuk om wat te delen.

    Vandaag de white widow aan het knippen geweest, had de takken met blad opgehangen, wat een zooitje om een plant met droog blad te knippen, zit er helemaal omheen gekrult, dat gaan we dus niet meer doen de volgende keer alles nat knippen, gaat tien keer zo snel, ben nog wel een dag of drie bezig met tussenpozes want krijg het er van in mijn rug, wat een pielwerk. Hij plakt wel hel erg, de toppen van mijn plastic handschoenen plakken gewoon aan elkaar.
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Hoe werkt dat met het minder eruitzien? Die gekrulde blaadjes?

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Je hangt je planten ondersteboven dus het natte blad krult tijdens het drogen om de toppen heen, het schijnt wel beter te zijn voor de smaak maar tijdens het knippen breken er regelmatig stukjes wiet tussen de toppen uit en ik vind het niet zo mooi opdrogen dan als je het nat knipt.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Oh dof bedoel je?

    Even een kleine update, ben maar begonnen met mijn think big x asian haze te knippen, rot begon steeds erger toe te slaan dus knip knip knip, vandaag de hele dag bezig geweest maar je ziet er nog niet veel van, wel alle grote toppen uit elkaar gehaald om zeker geen rot over te slaan en al veel weg moeten gooien maar er zit nog genoeg aan, ook nog steeds schimmel aan het bestrijden in de andere planten met waterstofperoxide want melk heeft geen zin met dit weer. De toppen zijn wel lekker aan het dikken, maar ik denk dat ik de andere planten na de think big ga omhalen.

    de think big x asian haze

    20201010_155124.jpg 20201010_155333.jpg
    Al drie lagen van mijn droognet liggen vol en er zit nog genoeg aan

    De gorilla zkittlez

    20201010_155238.jpg 20201010_155323.jpg
    De toppen zijn zwaar aan het worden en beginnen te hangen

    En dan hebben we nog de Critacal

    20201010_155142.jpg 20201010_155158.jpg 20201010_155224.jpg
    deze is heel veel toppen aan het maken alleen niet zo'n grote toppen dus veel knipwerk
    De knip van de white widow was bijna klaar maar heb ik even stilgelegd i.v.m. de rot in de think big x asian haze

    Dit was het weer voor deze week, hoop volgende week toch al een eind klaar te zijn met knippen, we gaan het zien
    ​​Tot de volgende keer, Gr. Corleone1933
    Last edited by Corleone1933; 10 October 2020, 20:06.
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


      Zo nen boom wil ik ook wel op men terras !!
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Zijn hele bomen Remco, maar wel veel knipwerk

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Da zal wel zijn , ik ben eens benieuwd wat je daar vanaf gaat halen !!

        T'is wel mooi om te zien hede gij goe gedaan !!

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Thanks Remco

      Even nog een kleine update, bijna alles omgehakt er staat nog wel wat maar alleen nog met kleine topjes, al de grote toppen hangen te drogen en zijn gespoeld met waterstofperoxide i.v.m. schimmel, er zat wel niet veel op maar toch maar alles gespoeld voor de zekerheid.
      Er staat nog wat van de think big x asian haze en nog een beetje van de Critical. De think big had veel rot en wat er nu nog aanzit gaat er morgen af, de critical had heel veel toppen alleen niet zo'n grote toppen en had helemaal geen rot, de Gorilla Zkittlez had veel grote toppen en maar een paar plekjes rot dus het afdak heeft toch gewerkt.
      Ook heb ik een vaporizer aangeschaft om toch de ervaring van cannabis te ontdekken door te vapen, een maal gebruikt en van een ervaren gebruiker gehoord dat ik in het begin maar een paar hijsjes moest doen, zo gedaan en ik heb heerlijk geslapen, niet echt stoned geweest maar wel een roes gehad en zware ogen, dus tevreden over de Arizer V-tower.
      De totale gwichten ga ik nog bekend maken wanneer alles droog is.


      20201018_101331.jpg 20201018_102033.jpg

      Zo dit was het weer, alle nog een fijn weekend
      Gr. Corleone1933
      buiten-2020, 2021, 2022
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Klopt Remco die is voor de hond

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        jaja

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Je gunt die hond toch ook z'n pleziertje, Remco?

      3 topsoorten Corleone1933 op 3 de Gorilla skitflez vond ik er het mooiste uitzien maar viel een beetje tegen qua smaak.. werd er wel heerlijk stoned van.

      Op 2 de auto think Big Asian, deze heeft wel veel blad maar is een heerlijk fris wietje, ideaal om de dag mee te starten, de geur is heel fris en de smaak heeft een kleine anijsachtige ondertoon.

      Op nr 1 onbetwist de White Widow. Witte Widow was denk ik 1 van de eerste strains die ik in mijn leven heb gerookt.maar ze konden allen niet op tegen deze White widow. De Wiet zelf is lekker sticky en ruikt heerlijk. Qua smaak zou ik zeggen dat het een kush was. Heerlijke aarde achtige smaak en toch weer die anijs achtige ondertoon die nog sterker te proeven is in deze soort.

      Ik vind ze heerlijk, ga zo door Cor!
      De Bloemen Van Bri

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ik moet nog proberen...weekend liep even anders...

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Komt wel Maniac heb de tijd hoef nergens naar toe

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        7 november steek ik wat op

      Goedemiddag beste medekweekers
      We waren nog wat vergeten en dat waren de totalen, en uit die totalen kan ik met zekerheid zeggen dat scroggen met een fem plant toch wel het meeste opbrengt.
      We begonnen met ons gokrondje met de White Widow maar dat was maar een klein gedeelte van de totale plant.
      De totalen met de plant die het meeste opbracht als 1ste


      White Widow in scrog 1ste met 537 gram, hier zit 70 gram kleine topjes bij
      Think big x asian haze fem 2 met 311 gram dit was de plant die altijd in de regen stond met veel rot en te vroeg geoogst
      Auto think big x asian haze 3 met 310 gram, niet slecht voor een afje was degene met de grootste top
      Gorilla Zkittlez 4 met 299 gram maar ook drie weken te vroeg geoogst
      Critical 5 met 271 gram maar ook drie weken te vroeg geoogst
      Gorilla Zkittlez uit zaad 6 met 245 gram deze kwam uit zaad wat vorig jaar in een fem Gorilla Zkittlez zat.

      Dus het totaal is 1973 gram, nee dit is geen jaartal maar echte grammen dus ik kan wel enkele jaren vooruit maar jullie horen in het voorjaar wel weer van mij.

      ​​​
      buiten-2020, 2021, 2022
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        De max al die grammetjes , da zou ik wel eens willen zien die hoeveelheid eigen kweek !!

      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Wooow lekker hoor! Mocht je je echt geen raad weten dan.... geniet ervan!

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Mooi draad en dike opbrengst 1973

      Hier Remco een fotoke, zijn bijna allemaal 4 liter potten

      20201221_141047.jpg
      buiten-2020, 2021, 2022
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Hahaha, nee da ga ik zeker niet alleen opkrijgen maar mijn maatjes lusten het ook graag.
        Allemaal rond de 62/63% lv, nu 1 x in de week even controleren en laten luchten.

      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Ik persoonlijk zou ze iets droger trekken voor het geval pluis opkomt, en je potten zitten ook ramvol!

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Dit is de perfecte vochtigheid om cannabis langer te bewaren, doe het al enkele jaren en nog nooit pluis gehad, en vol zitten ze niet er is nog ruimte over, ik weet wat je bedoeld.

      Potverdorie, dat ziet er lekker uit.. wat een opbrengst. Ik zit hier gewoon te kwijlen

      Geniet ervan. Gaan we ook nog zien hoe het olie word of moet het daarvoor ook eerst curen?
      De Bloemen Van Bri

      Comment


        Heb weer iets nieuws gevonden om te maken en is een stuk makkelijker als olie maken alleen het duurt wat langer, google maar is op cannabis tincture, staan ook genoeg videos van op youtube.
        buiten-2020, 2021, 2022
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


          Mooie opbrengst Cor, het is 27 mei 2021 en nog steeds winter, maar ik begin vandaag maar eens voorzichtig wat te ontkiemen in de hoop dat die zomer nog komt. Die scrog is ook gewoon veel gunstiger voor die klote wind en dan wordt alles gewoon dikker.

          Comment


            Top draai hoor!
            ik kijk al uit naar je volgende verslag

            Comment

          Bezig...
          X