Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ronde : Ondergronds in de achtertuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe ronde : Ondergronds in de achtertuin

    Korting op 420shop
    Ik heb een bak, nah ja bak eerder een betegeld gat in de grond.
    Ik heb er net m'n eerste oogst uitgehaald, die hangt te drogen dus ik weet nog niet hoeveel 't is. Door wat toprot heb ik het eerder gerooid en zal 't daardoor minder zijn.
    Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Ik heb betere ont/beluchting gemaakt hopelijk als het weer weer zo nat wordt dat ik iig wat vocht kwijt kom.
    Beter betegeld daardoor wat meer ruimte.
    Ik had 4 blueberry's die hangen nu, en 3 dosidos en 1 Black domina staan nu klaar.
    Ze moeten nog ff wat groeien.
    En nu is 't weer afwachten en op goed weer hopen.
    Gr.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Dit is van de vorige, de blueberry's
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Da's een mooi gat.
      Je kunt zelfs easy verduisteren
      Inderdaad enige probleem wat je kunt krijgen is vochtigheid.
      Heb je daar stroom ?
      Dan zou je wat fans in de deksel kunnen bouwen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Ouwe Knakker
        Ouwe Knakker commented
        Editing a comment
        Thnx ,
        Ik heb stroom daar, ik heb een rioleringsbuis vanuit het gat richting m'n stal en daar heb ik een bak met afzuiging met koolstof filter gemaakt, ik had nog geen toevoer voor verse lucht, maar die heb ik gisteren gemaakt, 3 kleinere buizen aan de andere kant de grond in en een meter verder weer de grond uit tussen de bramenstruik zodat het niet in de zon de wRmere lucht naar binnen zuigt, ik wil er wel nog een filter iets op zetten zodat de beestjes er niet door kunnen.
        Ik heb ook een 24volt zonnepaneeltje +accu daar ga ik 2 ventilatortjes (2x3volt) op zetten plus de afzuiging (12volt).
        Ik moet zeggen het blaast en zuigt redelijk.
        De 2 ventilatortjes moet ik nog afmaken, ik heb nog ff.... de bak kan nu nog open staan en stinkt 't nog niet.
        Ik moet hier oppassen want ik heb van die conservatieve buren .
        Verduisteren doe ik met een zijl wat ik om 8 open en 20.00 sluit.
        Dit gat heb ik nu 3 jaar en dit jaar hoop ik toch 2 ons eruit te halen. Ik denk dat wat ik er nu uitgehaald heb een onsje is. Alles wat ik eruit haal is toch winst voor mij, hoef ik iig niks te kopen uit onze semi-legale koffieshops. Ik wil nog de regering nog de criminelen spekken.
        Ik gebruik een half grammetje p/d, ik kom wel een end ermee.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Aah, mooi, inlaat, en filter zelfs.
        Next level stealth buiten kweken.
        Ik heb ook weleens met dit idee gelopen, maar vocht is hier boven de grond al een groot probleem.
        Heb je ook drainage onder de bak ?

      #4
      het is een goed alternatief, Mss maar 2 van die bakken maken, kan het meer de breedte in. En ik weet niet of 't een goed idee is om het met piepschuim te bekleden, ik ben bang dat 't dan nog vochtiger en heter word. Nope geen drainage maar 't kan tussen de tegels door nog wegvloeien. Ik heb het in een verhoogde border en de grond daar is goed droog.
      Hierbij nog een foto van de 2 buizen, er zit nog 1 buiten beeld
      Attached Files
      Last edited by Ouwe Knakker; 24 June 2020, 11:41.

      Comment


        #5
        Dat heb je mooi in elkaar geknutseld Ouwe

        Voordat ik nou meteen een spade in de grond steek ga ik eerst eens met je meekijken hoe dat gaat hier Succes!!
        2e
        3e

        Comment


          #6
          ik zeg, Het beste idee voor buiten kweken dat ik in tijden heb gezien geniaal ook met afzuiging en filter erbij

          Comment


          • Ouwe Knakker
            Ouwe Knakker commented
            Editing a comment
            Jup ik vond 't eigenlijk ook wel,alleen 1 minder ding is dat het dieven wat rottige is, moet je boven 't gat hangen en tussen de takken door gaan aanklooien. Ik had ook nog gaas erover wat ik niet meer doe, ik train ze wel wat beter. Ze komen straks in 20liter potten en daar heb ik in de rand al gaatjes geboord om ijzertjes in vast te haken. En kan 't kantklossen beginnen

          #7
          Ziet er goed uit Ouwe Knakker geniaal idee zo onder de grond, volgende keer een container inbouwen, grapje, nee ziet er netjes uit, je moet er maar opkomen
          suc6 met je kweek, schuif mijn stoeltje ook even aan.
          buiten-2020, 2021, 2022
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


            #8
            Ik heb net gewogen en zit op zo'n 80 gram en ik heb denk ik nog een 20 gram aan kleiner grut, wat ik had laten zitten om nog wat bij te groeien. En bij deze weet ik nu ook dat ik beter dieven moet.

            Comment


              #9
              Ik vind dit heel mooi
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


                #10
                Doe je leuk man. Ik hou wel van de creatieve macgyver oplossingen.

                succes!

                Comment


                  #11
                  Ik heb 't droog! 110 gram blueberry het is 120gram en zal nog een 10 gram aan takjes in zitten (ja ik ben lui vel) , enne het doet 't goed........ Ik heb klem gezeten dit weekend ​​​​​​. Ik probeer er vanaf te blijven tot 't goed gekuurd is. Liever kwaliteit dan kwantiteit. En met de afval gaat m'n vrouw olie van maken voor alles en nog wat.
                  En de Black domina is een autoflower, die begint me nu al te bloeien. Het zou een fast versie zijn nahja dan zie ik wel hoe dit verloopt samen met de dosidos, die wil ik pas over een week.... of 2 op bloeien zetten.
                  Ze staan nog in kleine potjes
                  Attached Files

                  Comment


                  • Corleone1933
                    Corleone1933 commented
                    Editing a comment
                    Mooie hoeveelheid, kan je weer even mee vooruit,
                    Rook ze

                  • Kunichika
                    Kunichika commented
                    Editing a comment
                    Lekker hoor, het is altijd lastig om er van af te blijven haha!

                  • Ouwe Knakker
                    Ouwe Knakker commented
                    Editing a comment
                    Thnx ,
                    Ehe dat eraf blijven .
                    Ik ben meer een hasj-roker en hobby de wiet erbij dus dat eraf blijven lukt....... niet! Hahaha

                  #12
                  Tot zover!!!
                  Drie links zijn dosidos en de rechter Black domina die al vanzelf is gaan bloeien.
                  De 3 d's heb ik van de week getopt en ook die lijken nu te gaan bloeien. Ik had ze niet als autoflower gekocht. Maar eyh dat scheelt me het verduisteren
                  Attached Files
                  Last edited by Ouwe Knakker; 7 July 2020, 10:20.

                  Comment


                    #13
                    Ze staan er goed bij, de Black domina hoeft nog maar een week of 2 + -.
                    De dosidos is flink de lucht in geschoten, ik heb 'm redelijk gelollypopt dat kleinere grut daar heb ik geen zin meer in.
                    Als de Black domina klaar is krijgen de dosidos wat meer ruimte.
                    Vandaag zaai ik toch nog wat nieuwe zaadjes, kijken of het dit jaar nog te halen valt, vorige jaren heb ik ook nog eind oktober geoogst alleen niet zolaat gezaaid.
                    Ik heb nog wat WW, pineapple, cheese, bubblegum en nog heeele oude sensi skunk zaadjes......echt oude zeker 15 jaar..terug gevonden in de kelder in een oud filmrolpotje, ze zien er goed uit.
                    Ff een potje met schuurpapier zaadjes erin en rollen maar zodat 't randje van 't zaadje makkelijker barst als 't uitkomt. Joah die skunk probeer ik iig als die het doen dan gaan die volgend jaar ook weer.
                    Tot zover
                    Attached Files

                    Comment


                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Ziet er goed uit Ouwe Knakker, maar ik denk dat je Black domina nog wel wat langer duurt als 2 weken, nog veel witte bloeiharen, denk zeker nog week of 3-4 suc6

                    #14
                    Denk dat die Black domina nog wel wat langer mag eh...die bloeit een week of 3, dus nog een week of 5 te gaan (+/-)
                    Ze doen het wel goed, ziet er prima uit.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #15
                      Thnx
                      Die Black domina is een fast version en staat al 4 weekjes te bloeien maar wacht! Ik heb een stukje tekst van de zaadjes gekopieerd.
                      Black domina fast version wietzaden is een plant in de F1 klasse de orginele black domina gekruist met een snelle autoflower maar wel afhankelijk van fotosynthese dus bloei bij 12 uur donker en 12 uur licht maar ze zal gewoon snel willen(af) bloeien dat kan soms in 6 tot 7 weken.
                      Daarom had ik zoiets van nog een week of 2 +/-
                      Ik begrijp ook wel dat die tekst uit de positiefste omstandigheden voortkomen en de werkelijkheid vaak anders uitpakt door verschillende variabelen (ik ben gewoon te enthousiast )
                      En zolang ik geen toprot krijg blijven ze lekker doorbloeien 2.....3...of 4. 5 weken,ze kosten me alleen maar tijd en dat heb ik wel.
                      hier nog een foto van vanmorgen


                      Attached Files

                      Comment


                      • Corleone1933
                        Corleone1933 commented
                        Editing a comment
                        Het gaat helemaal goedkomen, bij wat ze aangeven kan je meestal wel 1-2 weken bijtellen, kijk naar je trichomen, die geven het aan
                    Bezig...
                    X