Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ronden nieuwe kansen 2021 editie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Ik word gek van het weer. Donder dag mist, en ik kijk net naar de planten en zie weer rot.

    Ik ga maar eens kijken wat ik oogsten kan.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #77
      Dat's klote man, hoop dat hetgene wat je gaat oogsten genoeg potentie heeft, maar als je in etappes gaat oogsten ben je dan niet "bang" dat je misschien meer rot gaat krijgen door al die wonden die je maakt.
      Nou ik denk t.z.t. dat ik ook voor die keuze komt te staan, nog min 4 weken moet ze, heb dan wel de "luxe" dat ik haar met veel geworstel in m'n kleine schuurtje krijg 's avonds.

      Nou man veel succes

      Comment


      • Gps
        Gps commented
        Editing a comment
        Daar ben ik wel bang voor, daarom twijfelde ik ook, maar ik heb geen keus. De rot laten zitten is ook geen goed idee.
        En als zie hoe vochtig de wiet is, die nu boven hangt te drogen.

      #78
      Na lang wikken en wegen, vrijwel alle grote buds geoogst. Een aantal met zelfs ook nog een paar witte pistels onderaan.

      Als ik kijk hoeveel toppen met rot en een paar met meeldauw ik vond, ik gok iets meer als 10, en dat nadat ik de planten nog geen twee dagen geleden goed gecontroleerd had.

      Ben vooral blij dat er nu weer wiet boven hangt te drogen, deze buds langer laten zitten was geen optie. Deze buds zijn gewoon vochtig.
      Wat ik dan wel wel weer slim deed, in de bak waar ik de toppen in legde had ik een handdoek gelegd.

      Verder ook iets gedaan wat ik normaal geen goed idee vind. Veel grotere bladen verwijderd, zodat de rest meer licht en meer (lucht) wind krijgt.

      Nu kijken wat ik met de rest ga doen. Veel topjes die nog wel wat mogen groeien met ook met witte pistels.
      Als de rest nu niet weg rot, door alle wonden die ik gemaakt heb, word dat nog wel wat.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #79
        Nu ik weer kalm ben, maar even een aanvulling. Veel van die buds die ik niet langer durfde te laten zitten, hadden al wat amber trichromen.

        Wat er dit jaar vooral anders is als vorige jaren, is dat ik op de eindes van de takken voor mijn doen, extreem grote buds heb.
        Voorgaande jaren waren de bloemen qua grote meer gelijk verdeeld over de takken.

        Ik heb daar gemengde gevoelens over. Hoe wel dit misschien betekend dat ik het begin te leren, wil je buiten liever geen vette buds, want die drogen slechter.

        Qua opbrengst vind ik het nog moeilijk in te schatten. ook om dat er buiten nog wel wat staat, dat afhankelijk van het weer nog wel gaat groeien. (of weg rot)

        Op die kleinere bloemen nog allemaal witte pistels. Meestal zijn dat niet de bloemen die rotten.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #80
          Poging tot het maken van foto' s, van wat er nu hangt te drogen.
          Bijna scherp.

          De toppen op foto 3 en 4 zijn groter als op foto 1 en 2. Ondanks dat je dit niet zo goed ziet op de foto's


          DSCF0005.JPG DSCF0001.JPG DSCF0008.JPG DSCF0007.JPG
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            #81
            toch nog een mooie score! Veel plezier met de eerste smaaktest
            sigpic

            Comment


            • Gps
              Gps commented
              Editing a comment
              Dank je wel, dat komt vast goed.

            #82
            Ziet er niet verkeerd uit toch, mooie dikke toppen chapeau, voor nu lekker laten drogen en dat ze lekker smaken.

            Comment


            • Gps
              Gps commented
              Editing a comment
              Ik heb nog nooit zo veel echt mooie buds gehad. Ik gok vanwege de bloei voeding waarbij ik wel aan wil tekenen dat het weer in dat opzicht mee zat.
              Ik kon de planten vaak water en dus ook bloei voeding geven.

            #83
            Ik ga van de week even kijken bij wat er nog staat. Op afstand ziet er er troosteloos uit. (van achter me raam)

            De planten zijn denk ik aan het herstellen van de knip schade. Ben op zich al tevreden maar er komt misschien nog wel wat bij.
            Ben wel nieuwsgierig of de rest nu wegrot of niet. Door alles wat nu van de planten af is, krijgt de rest meer licht en lucht.

            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #84
              Lekker voorraadje geniet ervan
              buiten-2020, 2021, 2022, 2023
              Hydro-met afjes-2022

              Comment


              • Gps
                Gps commented
                Editing a comment
                Dank je wel.

              #85
              Lets not criticize but legalize

              Comment


              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Zal wel goed droog zijn dan, laat mijn internetmodem en router iedere week een keer opnieuw opstarten, zo weinig storingen.

              • Gps
                Gps commented
                Editing a comment

              #86
              Ik heb net even gekeken naar wat er nog buiten staat. Het is zoals ik al verwachtte. Alleen maar zeer kleine topjes, die ook nog vol zitten met rot.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Ja dat doet nu niks meer, hooguit rotten, net wat je zegt, veel te koud en vochtig
            Bezig...
            X