Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2 Doet weer mee! Buitenkweek 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LR2 Doet weer mee! Buitenkweek 2021

    Korting op 420shop
    Het zonnetje schijnt, de lucht is kou.
    Iets te vroeg beginnen, da's waar ik van hou.
    De eerste merels zijn al uitgevlogen en trekken de planten uit de potten.
    Dus het is tijd.


    In de grond liggen:
    1x Early skunk van sensi seeds, FEM
    1x Durban van sensi seeds, FEM
    3x of 4x Ruderalis indica van sensi seeds, REG
    4x WR#3 x Punisher #2, REG
    1x Punisher #2, FEM

    Jullie hebben vast goed opgelet, ik heb ooit gezegd dat de P#2 de beste buitensoort is die ik ooit gemaakt, gekweekt en gerookt heb. Welnu, ik heb nog eens in mijn zadenbibliotheek gekeken en na het spaaien tussen 48+ hybrides kwam ik een buisje tegen met daarin 2 zaadjes. Het label zei: P#2 FEM.
    Dat kan kloppen, die heb ik ooit gemaakt! Dus ik heb 't lelijkste zaadje gepakt en die ligt nu in de aarde.

    Omdat ik die P#2 zo weinig heb, en niet meer zeker weet wat de voorganger precies was (Ja, P1 maar die heette toen niet zo), of hoe ik die genoemd heb.. Ga ik maar verder met wat ik wel heb; een white rihanna #3 gekruist met P#2 (50/50 van beide soorten dus) en een P#2. Zo krijg ik in ieder geval nog 75% van die P#2 terug. Verhoogde herman kans, maar daar hebben jullie geen last van. Daarnaast; ik heb de selectie zelf uitgevoerd, de feminisatie zelf gedaan.. Reg x Fem nakomelingen kan ik zelf altijd filteren op herma trekken voor de latere generaties.

    Misschien dat ik wat stekken maak en de P#2 opnieuw met zichzelf kruis, bij gebrek aan beter. Ook met de Ruderalis indica ga ik kruisen, dat levert toch weer wat vroegere bloei op en stabilisatie van die eigenschap. Eventueel de nakomelingen daarvan weer terug kruisen op de P#2. Zoiets.


    Maar LR2 waarom doe je niet dat gedoe met koffiefilters of keukenpapier?
    Waarom gebruik je geen bat mix of andere dure troep?
    Hoe zit het met bodemschimmels en microbiologie?
    Waarom luister je billie eilish?
    Hoe gaat het met Ongeldig ?
    Heb je al een playstation 5?
    Hoe vind ik uit welke koelkastrubbers ik nodig heb voor een LG koelkast?

    Eerlijk? Ik heb een idee. Teveel moeite. Wie wat vragen goed beantwoordt die krijgt 3-5 stuks WR#3 x P#2 van me opgestuurd, vier personen maken kans. Ofzo. Op voorwaarde dat je het JDC een beetje levend houd. We moeten meer gaan kruisen, meer zelf maken, minder geld smijten en meer zelfredzaam worden. Daarvoor hebben we mannen en vrouwen nodig die moedig zijn en een beetje durven experimenteren.
    En oprecht, voor de zoveelste keer, PM's met de vraag om zaad hebben geen zin. Vraag daarvoor de deelnemers of ontvangers maar.


    Groetjes,
    LR2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    First in line

    Comment


      #3
      Geef mij het tweede stoeltje maar
      buiten-2020, 2021, 2022
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


        #4
        succes maar jii kruisbestuifd wss met je ogen toe en zo hehe,
        ik volg hoor.
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #5
          Stoel'tje erbij ... ben ook erg benieuwd!!

          good luck, maar dat gaat zeker lukken

          Comment


            #6
            Ik kan niet wachten, LR2! Ben erg benieuwd of de P#2 weer de beste mooiste en lekkerste wiet ooit van je wordt.

            Kweking Eend

            Comment


              #7
              Ik kijk ook mee.
              Jij klets meestal wel leuk en ik steek er vaak nog wat van op ook.
              Succes.

              Comment


                #8
                Ik schuif aan, veel succes gewenst.
                groet Gruffalo

                Comment


                  #9
                  Ik hou je in de gaten, altijd leuke topics om door te lezen. Succes!

                  Comment


                    #10
                    Ik schuif ook aan, ben benieuwd!

                    O ja en wat betreft die LG rubbers

                    Comment


                      #11
                      Iedereen volgt, ik ook, niet vanwege schaapisme, maar vanwege het interessant zijn. Ik ben er zeker van dat we weer gaan bijleren.

                      Ik heb trouwens panne met de vaatwas, maar das iets anders waarschijnlijk

                      Ben alvast benieuwd.
                      Last edited by JackyS; 30 April 2021, 22:35.
                      - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
                      - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

                      Comment


                      • JackyS
                        JackyS commented
                        Editing a comment
                        Zwijg stil, borstel, vod en Spons ben ik al lang beu. Afwassen en afdrogen is echt hatelijk. Ik denk dat de hoofdpomp de geest heeft gegeven. Maar moet nog eens tegoei kijken..

                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment
                        Juist, je hebt een pomp in je hoofd EN iets met een geest.

                        Ik voel het aan mijn bronwater, dit gaat zo'n goed verhaal worden.

                        Vertel vertel vertel.

                      • JackyS
                        JackyS commented
                        Editing a comment
                        Ik vind het verhaal minder goed, de vaatwas heeft echt de 'geest' gegeven. Dus allemaal minder spannend als je je het voorstelt denk ik dus ik vrees dat je bronwater het mis heeft .
                        Over dat in m'n hoofd, kan je gelijk hebben, al dacht ik eerder dat er eerder soms iets mist in m'n hoofd. Maar bon, genoeg rondgeluld denk ik. Back to LR2

                      #12
                      Benieuwd schuif aan

                      Comment


                        #13
                        Ik ben een beetje stom geweest dames en heren!
                        Ik had m'n potten op de grond gezet. Die grond zit vol met beestjes omdat ik gigantisch veel composteer.

                        Zwetend wakker geworden een paar nachten gelee.. "Fuuuuuuuuck, LR2, jongen, je weet toch dat die eerste weken kritiek zijn.. En dan met je een na laatste zaadje van de P#2!"
                        De dag erna alles op een verhoging geplaatst.

                        Gisteren even gespiekt in de aarde, alles kiemt. -20 graden bewaren? Gaat prima dus. Vijf jaar oud zaad doet 't gewoon.

                        En we gaan weer door alsof er niets gebeurd is.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #14
                          Donboe

                          Rietslang

                          Jullie hebben de moeite genomen om op de vragen in te gaan, ik keur ze goed. Als jullie interesse hebben in wat WR#2 x P#2 dan kunnen jullie me een PM sturen.


                          Voor de rest valt er weinig te melden, de slakken hebben de oorlog gewonnen dit jaar; 8 planten naar de knoppen voordat ze hun tweede bladset hebben gemaakt. Ik had wat beter mijn best kunnen doen om dat te voorkomen, maar ach.. Zij moeten ook eten. Zaad genoeg. Zonde van 't geld wel.
                          De P#2 doet het gelukkig nog. De RI heb ik opnieuw gezaaid, net als de Durban. Van de Early skunk zijn ze afgebleven, da's goed nieuws. Nog wat WR#2 x P#2 gezaaid voor de lol.

                          Beetje goed weer op komst, dus hopelijk schieten ze wat verder door deze week. De boel blijft akelig klein, maar seizoenstechnisch zijn we natuurlijk pas 16 dagen aan de gang
                          Ik ben iig blij dat ze niet verzopen zijn. Het heeft hier zo flink geregend dat ik mezelf niet meer kan herinneren dat de wereld ooit zo groen is geweest. Ook weleens lekker.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                          • Nederhigh
                            Nederhigh commented
                            Editing a comment
                            Gaat de goeie kant op dus.. Slakken.. Op de moestuin hier de ergste slakkenplaag sinds een jaar of 10.. Is het daar ook zo erg of gewoon pech?

                          • rookpuur
                            rookpuur commented
                            Editing a comment
                            Verdikken al mijn voorgezaaide peulen naar de getver gevreten. Of het moet wat anders zijn geweest. Courgette waren ze ook al langzaam aan begonnen. Dus het zwikkie snel verplaatst

                          • Eurogro
                            Eurogro commented
                            Editing a comment
                            Jammer dat deze is af gelopen
                            Had wel wat zaadjes willen proberen onder de zon van Granada

                          #15
                          Gaat de goeie kant op dus.. Slakken.. Op de moestuin hier de ergste slakkenplaag sinds een jaar of 10.. Is het daar ook zo erg of gewoon pech?
                          Het is hier niet erger dan normaal, maar door de regen van de afgelopen tijd zijn ze flink groot geworden en omdat ik de tuin dagelijks besproei komen ze ook uit hun verstopplaatsen de wijde wereld in. Dit jaar geen biervallen gezet, maar als dit zo doorzet dan komen er dit weekend een stuk of vijf in de grond om het probleem wat in te dammen. Goedkope halveliters, bovenkant eraf, en ingraven. De slakken zuipen zichzelf dood en verdrinken.

                          Peulen e.d. zijn vaak het doelwit van duiven, nog vervelender die kutbeesten.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          Bezig...
                          X