Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Dark Phoenix LTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Handig hè die hondjes!!!

    Comment


    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Die zijn zeker ideaal

    #17
    Ik hoopte afgelopen zaterdag de folie eindelijk binnen te krijgen.... toen het eindelijk binnen was bleek dat ze de verkeerde folie gestuurd hebben😂🤦‍♂️ dus nu maar zwart wit folie besteld en deze terug gestuurd.... morgen of dinsdag heb ik dan eindelijk de kans om te gaan verduisteren, 2 week later als gehoopt
    Attached Files

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Hok ziet er goed uit en de planten ook, houd er rekening mee dat ze nog flink doorgroeien na 12/12, suc6.

    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Dit hok ga ik donker maken ik hoop dat het groot genoeg is.... anders moet ik weer een oplossing zoeken lol.

      Voor alles een eerste x en ik heb dit jaar geleerd dat ik beter alles klaar kan hebben staan in het begin van het seizoen.
      Ik wou de planten klein houden wat me mislukt is al moet ik zeggen dat ik ze erg mooi vind.

    #18
    Gisteravond het hok "verduisterd" met zwart wit folie maar het is niet 100% donker.(zie foto)

    Buitenkant hok heb ik bekleed met dekzeilen zodat die de wind opvangen en extra zouden helpen om het donker te krijgen.

    Is dit donker genoeg of moet ik het op een of andere manier donkerder maken? Tips welkom!
    Attached Files

    Comment


      #19
      Buitenkant hok
      Attached Files

      Comment


        #20
        Vandaag lekker vrij dus maar besloten er een 2e laag zwart wit folie in te nieten dit maakt het hok 100% donker!
        Attached Files

        Comment


        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Ik wou het niet gokken, ik had nog folie over dus liever gebruiken en zeker dat het goed komt dan niet gebruiken en me er onzeker erover voelen.

          Vanavond gaan ze dan voor het eerst op 12/12🥳🥳

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Dan gaan we over een week of 2 de bloemen zien, ik start pas over een week of 2 met verduisteren, als mijn net volzit met topjes

        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Ik ben ook zeer benieuwd naar jouwe ik volg je verslag dan ook.

        #21
        De dames staan nu 3 nachten donker en ze lijken te groeien per dag!

        Vandaag helaas de hele dag slecht weer dus ze gaan onder het afdak!
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Haha je hebt gelijk een hygrometer met thermometer heb ik besteld😃 dankje ben ook zeer blij met ze, al ga ik volgend jaar waarschijnlijk wat later beginnen omdat ze hoger zijn als ik wou.

        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          En ze gaan nog veel groter worden de komende weken

        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Dinsdag staan ze 2 week in de bloei dus denk dat het wel mee valt, de eerste bloei verschijnselen zijn al te zien.

        #22
        De dames genieten weer van het heerlijke weer helaas niet veel zon hier!
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ik zie dat je de benen al geschoren hebt, dat is al een goed begin, ziet er al goed uit

        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Klopt de beentjes heb ik afgelopen woensdag kaal gemaakt. Ik ga het filmpje bekijken👌😃

        #23
        Goedemorgen, mijn luchtvochtigheid was 99% vele malen te hoog! Gister heb ik deze afzuiger erin gemaakt en nu was de luchtvochtigheid 77% al een behoorlijke stap lager als je mij vraagt maar nog steeds te hoog! Volgende stap gaat zijn om er een ventilator in te hangen, hoop dat dit het nog wat meer naar beneden brengt.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Die heb ik helaas niet en ben al wezen kijken online maar momenteel het budget niet om een te kopen.... die dingen kosten toch gauw €150+

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Even op Facebook kijken of marktplaats

        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Dat heb ik ook zeker gedaan en blijf ik doen de eerste tijd, alleen niks in de omgeving hier momenteel.

        #24
        Die hoge lv is wel een probleem, maar omdat je nog vroeg in de zomer zit, zal me iets minder kans hebben op rot. Als de zomer goed blijft. Misschien dan ook een inblaast maken voor verse lucht.

        Comment


        • Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Er komt een inblaas in (krijg ik van een vriend) en er komt een waaier bij in

        #25
        Langzaam en voorzichtig komen de eerste bloei verschijnselen tevoorschijn. Wat kan een mens gelukkig worden van plantjes zeg.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Yep ze gaan lekker

        #26
        Bloei proces is in volle gang, overal zie je nu kleine topjes. Zeer blij met hoe ze gaan, elke dag lijk ik verschil te zien.😍

        Ze krijgen nu bac organic bloei voeding ze lijken het erg lekker te vinden.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        #27
        Weinig nieuws te melden vandaag dus gewoon even een leuk fototje van de dames die genieten in de zon.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #28
          Wow netjes hoor, ik neem aan dat je een goeie band hebt met je buurtjes?

          Comment


          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            De ene kant wel (die aan ons huis vast zit) de andere kant buurman wil nog wel eens zeuren over kleine dingetjes, maar heeft hier niks van gezegd. Ben wel bij beide buren geweest dat als er overlast is ik graag heb dat ze bij me aan de deur komen, zodat ik er wat aan kan doen. Tot nu toe geen klachten kver de geur enz.

          #29
          Vandaag gaan de dames week 5 van hun bloei in, ze gaan super zo ver.

          De toppen groeien per keer en maken flink trichomen aan.

          Ze krijgen momenteel 4 liter water per dag 12ml BAC organic bloom (per plant)
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 10 photos.
          Last edited by Saakie; 19 July 2022, 11:28.

          Comment


            #30
            4liter valt nog mee voor zulke grote planten wep echt mooi om.te zien zulke grote bomen innde tuin wauw goed voor mekaar kerel nu die dikke toppen kweeken hehe

            Comment


            • Saakie
              Saakie commented
              Editing a comment
              4 liter is inderdaad niet extreem veel maar ze doen het er goed op. Zodra ze meer nodig zijn geef ik extra (dagen zoals vandaag met 37 graden krijgen ze 2x water)
          Bezig...
          X