Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Dark Phoenix LTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Even een fototje van hoe mijn nacht hok eruit ziet, deze foto is genomen gistermorgen toen de dames naar buiten gingen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Het lastige is de lucht te verversen lijkt me , die LV zal best oplopen in het hok , of niet ?

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      lv is niet het probleem je kan hoge lv hebben en geen rot top rot krijg je door temp verschil en daan vormt zich dauw waardoor je rot krijgt

    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Dauw is de extreemste vorm van hoge luchtvochtigheid , ze zijn nauw aan elkaar verwant.

    #62
    Als het lukt zonder rot, heb je echt iets goeds in handen, echt een topkweek, veel beter is buiten in Nederland bijna niet mogelijk aan de handvan wat ik in de afgelopen decennia gezien heb.

    Autoflowers zijn leuk , maar vele vind ik er toch matig uitzien eigenlijk , dus als je de ruimte heb gewoon voor regulier of female gaan en verduisteren.
    Afbloeien in oktober en November geeft in ieder geval totaal andere wiet met veel meer blaadjes (om het lichttekort te compenseren)

    Comment


    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Helaas vandaag agenten de boel in beslag genomen. Volgend jaar proberen we gewoon weer.

    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      fuck zeg, balen

    #63
    Saaie niet te veel veren in zijn reet steken je(🀭)atmosphere1 , waren dat in de afgelopen decennia sativa of indica kweekjes?

    Comment


    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Dit was mijn eerste x op deze manier dus nee had niet 100% perfect inderdaad maar we proberen volgend jaar weer.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Tijn kerel, ik weet niet hoe oud jij bent. Maar dit is gewoon sarcasme, ik weet niet of jij dat kan begrijpen. Saakies planten zijn moddervet en ben er erg jaloers op. En niemand hoeft mijn tips te volgen

    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Meestal kruisingen tussen die 2

    #64
    Helaas eindigd mijn kweekverslag vandaag! Helaas heeft de hulp van de buurman gebeld en stonden ze hier vanmorgen aan de deur.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Wat een paarde lul die buurman, had dan even gevraagd kan die zooi niet om heb er last van.
      Klote man dit...

    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Die afspraak had ik met de buurman, mocht er overlast zijn meld het dan haal ik ze weg....

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Triest....

    #65
    wand als ze jou het zouden laten oogsten zijn ze zelf ook straf baar en jij dan ook weer wand je mag maar 5gram hebbe in huis krom niet een plant komt een kilo aan dan heb je echt geluk man ze hadden je ook het huis uit kunne zette

    Comment


      #66
      R.I.P.

      Comment


        #67
        Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
        Saaie niet te veel veren in zijn reet steken je(🀭)atmosphere1 , waren dat in de afgelopen decennia sativa of indica kweekjes?
        Kijkend naar die toppen , kon ik niks anders zeggen.

        Comment


          #68
          Je hebt altijd verklikkers rondlopen, jammer Saakie ,volgend jaar beter.
          buiten-2020, 2021, 2022
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            We proberen volgend jaar zeker weerπŸ˜‰

            We gaan dan wel meerdere soorten proberen zodat we wat variatie hebben kwa smaak hadden we dit x niet zo over nagedacht haha.

            Ook ben ik al druk zoekend naar sneller bloeiende soortjes maar willen wel graag indica dominant. Denk wel dat ik ze volgend jaar lager ga proberen te houden πŸ˜‚

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            en je hebt ook speciaal soortjes wiet voor buiten die wat beter tegen ons klimaat kan als je haze buiten zet duurt veels te lang

          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Klopt dat is ook de reden dat ik geen haze kweek haha

          #69
          Saakie misschien dit iets voor jou, 7-8 weken bloeien, 70% indica.
          https://shop.greenhouseseeds.nl/femi...ds/lost-pearl/
          buiten-2020, 2021, 2022
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Ik ben ook van plant te gaan scroggen aankomend seizoen, alleen nog niet zeker hoeveel ik thuis ga zetten.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            met wat kleinere potten 30tot ,50,liter potten en met scrogg heb je zo een flink veld of met stekken scheelt weer met tijd als je ze niet hoeft te maken zelf

          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Ik heb eigelijk alleen maar met zaad gewerkt. Nooit stekken gekocht/gezocht.

          #70
          Die Dark Phoenix is toch een erg goede soort , en zo te zien stabiel ook nog !

          Waar heb je die bestelt?
          Die dingen gaan binnen echt dik opbrengen.
          Veel betere zaden ga je echt niet vinden ben ik bang.
          Last edited by atmosphere1; 23 September 2022, 12:07.

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Denk bij Greenhouse seeds

          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Klopt inderdaad ze zijn van greenhouse seeds. Ben er ook zeker niet ontevreden over😁 zijn zeer goede opbrengers, maar ik hou wel van wat variatie dus wil volgend jaar wat andere soortjes proberen.😁
        Bezig...
        X