Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

als ik dat allemaal zo zie, zal ik men vijver ook maar weer eens netjes in orde moeten maken!

Comment

Tomaten toppen... Ik denk dat Tuinbroek bedoelt 2tomaten planten die op 1 stam zijn geënt dat lijkt wat op toppen.
      Dieven doe ik ook bij mijn behalve op sommige kerstomaten dan.

Maar staat er idd mooi bij q, ik heb de eerste van mijn aardappelen gisteren al gegeten was weer heerlijk met lekkere eigen bloemkool.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Tomaten top je om de vertikale groei te stoppen. Dan rijpen de trossen die er al aan zitten beter af in plaats van dat de plant door blijft groeien en nieuwe trossen blijft starten (die dan toch niet de tijd hebben om af te rijpen).

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Een tijdje geleden heb ik zulke units zelf gemaakt van 0.5cm dik glas. Werkt perfect! Zelfde verlijmen als een aquarium, alleen dan de hoekglazen wél op de 'bodemplaat' laten steunen. Anders trekt die naar binnen door het vacuum. Leek me wel cool voor die karpers! Een flinke vaas / tweedehands aquarium is misschien zelfs goedkoper.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Mss wel leuk maar niet zo goed voor de vissen om het rond te maken zijn ze beter dat het vierkanten zijn ofzo.
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja ja maak de tuinlozen maar gek.Erg leuk idee en ja dat water word bestraald door de zon dat vinden ze wel lekker.
              Krijg je niet sneller algen door het warme water?Vind die vissen erg rustgevend.

Comment

Geweldig mooie tuin met zoveel kleuren !!!

Comment

Ziet er idd erg mooi uit je tuintje, je bent gezegend met die groene vingers.

Ben alleen kwijt hoe of het met je stekkies is verlopen, vond het wel een leuk idee.

Comment

wow dat is een mooie tuin die zou ik ook wel willen jammer genoeg woon ik in stad

Comment

Yea, die kokers ken ik.
                      Bij de promotiefilmpjes zie je ook soms zo'n algenmagneet op zo'n ding zitten.
                      Als je er een tijdje niks aan doet wordt het wel groen van de alg inderdaad en ik zit niet om werk verlegen

Mijn tuin is hobby, en af en toe ga ik er met een snoeischaar doorheen, of vernevel ik 10 liter fishmix over de tuin.
                      Elke dag loop ik er eens door, en onkruid laat ik soms gewoon staan, tot ze zaad gaan verspreiden, dan moeten ze echt weg.
                      M'n tuin is ook om te relaxen. Ik kan daar uren zitten, gewoon om je heen kijken, jointje d'rbij, er is zat te zien. smiles2.gif
                      Allerlei vogels en duizenden insecten op een zonnige dag, en dan al die kleuren.
                      Ik hoef niet zo nodig naar Torremolinos ofzo.

Het zaadje is inmiddels boven de grond natuurlijk

QNQ2014164.JPG QNQ2014167.JPG QNQ2014176.JPG

Gestrekt als spaghetti door het donkere weer de eerste 2 dagen..helaaspindakaasdoejeniksan.

De Lowrider x Haze x Lowrider (van LR2) is een goed plantje.
                      Gaat niet al te snel in bloei, dus in een geschikte pot (stukkie groter) kan dat nog een aardige plant worden.
                      Inmiddels is ze begonnen met bloeien.

QNQ2014168.JPG
                      Je kan hier niet meer van voorbloei spreken toch, da's gewoon beginnende bloei. smiley-character0077.gif

Terwijl ik door de tuin wandel meteen even wat aardappeltjes uit de grond halen, en verse aardbeitjes voor in de yoghurt vanaaf..

QNQ2014172.JPG

Er komen steeds meer bloemen in de vlinderstruik.
                      Eind deze week is het een paarsekaarsenzee aan die kant van de tuin denk ik.

QNQ2014170.JPG

eeeuh...next pictures pleazze
                      De Lowrider II
                      Het gele der geligheid, the Queen of yellowlineszj.
                      Ohja, zat een wit pluisje op die top..grmbl..haal dat er dan ff af voor je die foto neemt slimme..

QNQ2014169.JPG QNQ2014177.JPG

Ze staat momenteel even bij de pepers omdat het met die stortbuien gisteren en vandaag niet zo'n strak plan leek om die nog langer in de regen te laten.
                      NewsFlaSH ! De Lowrider 2 die dus vanaf zaadje onder de blote sterrenhemel, in weer en wind heeft gestaan, staat nu onder plastic !
                      Zal die vandaag of morgen even knippen en in de schuur hangen.

Riiight...ik heb nog wat bloemige plaatjes uit de tuin...

QNQ2014165.JPG

Mooi is da heh...er zat zelfs een bij in, die niet weg wilde, die zat daar een beetje te chillen, compleet high van al die heerlijke nectar ofzo..

QNQ2014175.JPG
                      c015.gif
                      QNQ2014178.JPG

Oh, nog wat wietplaatjes...
                      De Harbinger is inmiddels ook spontaan begonnen met bloeien, da's wel erg vroeg voor een reg. soortje..
                      Het blad ziet er niet al te fijn uit...eens zien waar dat heen gaat.

QNQ2014174.JPG QNQ2014171.JPG

En dan hebben we nog het stekje uit de fles...
                      Die staat er uitermate goed bij. Mooi groen, en ze is nu bezig met 3 en 5 vingerig blad aan te maken.
                      Het reveggen is nu zo'n beetje gestopt en ze is weer terug in de groei.
                      Ik verwacht mooi weer naar het eind van de week, dus die gaat flink groeien !

QNQ2014173.jpg

Voila, 't is weer mooi geweest..
                      Ik heb weer even andere dingen te doen.

>>> abonneren op dit topic kan hier.
                      >>> Zie je geen foto's ? Als je minimaal 18 bent kun je hier gratis lid worden en alles zien.
                      Attached Files
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooie tuin en prachtige foto's, oww en je plantjes gaan ook lekker maar dat lijkt me wel duidelijk

Comment

Ik ben NIET jaloers HOOR
                          God was never on your side..

Comment

Hiervoor zou ik wel een uurtje reistijd elke dag naar werk willen toevoegen .. Hoe differentiër je tussen voorbloei en echt bloei QnQ ? Of is dat gewoon een wijze van spreken ?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Weer een mooi verslag Q, en wat een mooie foto's weer !
                              Op foto 9, wat is dat voor een plant of struik ? Lijkt wel iets spirea achtigs .
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Yep, Spirea Astilbe als ik het goed heb. Ik ben niet zo van de namen.
                                Ik heb ook een paar van die rood-paarse staan.

---
                                Voorbloei komt eerst.
                                Bloei noem ik het als het een soort mini-pruikjes van witte haartjes zijn.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X