Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Q komaan laat onze mondjes nog eens open vallen met die foto's en uitleg !
en zoals thugz al zegt ik denk ook dat hij weer met enkele meiden in de kelder aan het spelen is.
Ghehe...zullen we het op stoeien houden ? Dat klinkt wat minder strafbaar.
Als ik zin/tijd heb zal ik in de loop van de dag nog eens een update maken.
Ik spring eerst op de fiets, het is prachtig weer hier, dus ik ben even een paar uurtjes zandpaden en heuvels trotseren. c50.png
Nadia leeft nog steeds, en staat nog steeds buiten, zonder enige bescherming of verzorging.
Nadia. QNQ2014450.JPGQNQ2014451.JPGQNQ2014449.JPG
De laatste dame die nog buiten, tegen de schuur, in weer en wind stond, tot gisteren.
Ze heeft goed d'r best gedaan, eind juli het zaadje in de pot, 1 oktober de eerste bloei, en nu 8 weekjes later was het tijd.
Onderop op een heel klein topje begon de eerste rot zich te manifesteren dus heb ik ze omgelegd.
Het is niet veel, want 2 maanden te laat gezaaid, en grotendeels in een 3L potje gestaan, maar het valt me alleszins mee hoe lang ze goed is gebleven.
Leuk plantje, ik heb nog wat zaadjes over, dus die komt er volgend jaar wel weer denk ik.
Tsja, en wat we hier verder allemaal beleven..
Natuurlijk gaan we door met de volgende generatie van de Suzie Q.
ohla die nadia heeft het lekker gedaan he zo en schoon paarse madam .
en zoals verwacht was je al en tijdje in de binnen speeltuin bezig , alvast een leuke run gewenst en smakelijk oogstje .
en hopelijk komt er nog eens en laagske sneeuw he zou gezellig zijn en goed voor al die kut insecten .
Inderdaad, de krokusjes staan alweer overal, ondank de hagelbuien vannacht. (oi ..stukje vinger op de middelste foto
Zelfs de tulpen staan alweer een flink stuk boven de grond.
En de rozen beginnen uit te lopen.
Nog maar even afwachten met buiten zaaien verder. Het is nog te koud.
Gelukkig heb ik deze winter binnenshuis voor wat stash gezorgd, dus ik kan nog even vooruit.
QNQ201501.011.JPGSpliff.Ak47.03217.jpg
Die van Spliff heet AK zag ik, zonder 47.
nahja, jammerdebammer, ik had de tekst al op de foto gezet.
Hij ruikt gigantisch oldschool in de pot, heerlijk, maar als je 'm rookt blijft er niet zoveel van over helaas.
Gewoon doorsnee wietje, bloeitijd is te lang. Volgende keer een andere.
De Grapefruit is een topper, maar da's bekend. kabouter.jpg
Als het weer het toelaat, ben ik druk bezig in de tuin.
Hopelijk krijgen we een mooie zomer.
Comment