10x white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #76
    Re: 10x white widow.

    Oorspronkelijk geplaatst door mamba
    haha ik ben nog een beetje een n00b maar NPK is Stikstof.fosfaat en kaliumoxide?
    K = Kalium. 'Oxide' is als er een of meerdere zuurstofatomen aan vasthangen . Kwestie van de puntjes op de I te zetten

    Zou het mogelijk zijn je foto's wat kleiner te maken? Ze zijn nogal groot en het is onoverzichtelijk om een beeld te vormen van de plantjes zo . Op google kan je 'resize' programmas vinden .
    Ze zien er goed uit en ik heb het gevoel dat de nodes elkaar kort opvolgen (onderste foto) dus ik zou zeggen: houden zo!

    Wat ik je wel zou aanraden is om niet 3 zaadjes in 1 potje te doen. Anders gaan ze in elkaar wortelen en krijg je ze niet meer uit elkaar. Elke dame verdient haar eigen potje hé . Ook met het oog op het geven van voeding maak je het jezelf heel moeilijk omdat je dan 3 planten in 1 pot hebt die allemaal voeding vragen, terwijl je ernaast potten hebt met elk maar 1 plant, dan wordt het niet zo overzichtelijk meer . Ook gaan ze elkaars licht afnemen, wat niet goed is wil je mooie buds hebben .

    Greetzzz

    Jona
    Last edited by Jona; 26 April 2010, 10:58.

    Comment

    • mamba
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 260

      #77
      Re: 10x white widow.

      Hey.

      Ja beetje vaag ik doe het zelfde als altijd en ik upload nogal wat. en nu opeens zo groot. ik veranderd dan vanmiddag nog even.
      Ik weet het ook wel maar had even geen potjes meer. maar zodra ze kun koppies laten zien(en dat is nog afwachten) dan gaan ze in een apart bakkie.
      Het zijn zaadjes van de laagste kwaliteit dus zowieso maar afwachten wat het doet

      de ww's gaan in iedergeval prima!

      Ik heb vandaag ook nog een 90L bak gekockt. en tegen de tijd dat me plantje daarin zit koop ik een plankje met wieltjes(20 euro kan 200kg dragen)
      Die gaat er dan onder. En ik had een idee.
      Is het slim om zeg maar een soort sterk karton/plastic langs de zijkant van de spaciekuip te doen. zodat het er ongeveer 20 cm boven uit steekt.
      Om zo meer liters te creeren.

      Comment

      • Sebhasj
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2010
        • 66

        #78
        Re: 10x white widow.

        ze gaan hard hoor
        nicee

        pease

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #79
          Re: 10x white widow.

          Karton zou ik al zeker niet doen, dat wordt nat en heel fragiel. Plastic kan misschien maar 90L lijkt me echt wel voldoende

          Comment

          • mamba
            Wicked Stoner
            • May 2009
            • 260

            #80
            Re: 10x white widow.

            Ja karton zou ik ook niet doen haha maar iets wat er op lijkt
            Is het niet hoe meer Liters hoe beter ik had eerst een 65 L bak maar deze leek me nog net even beter

            Als iemand die 65L bak wil mag je hem komen ophalen in Almere. Wel in ruil tegen een zaadje haha of iets anders waar ik weer wat aan heb.

            Comment

            • mamba
              Wicked Stoner
              • May 2009
              • 260

              #81
              Re: 10x white widow.

              UPDATE


              Uploaded with ImageShack.us


              Uploaded with ImageShack.us

              De rest komt na qday!!!!

              Comment

              • Ready Set Grow
                Retired
                • Jan 2010
                • 796

                #82
                Re: 10x white widow.

                Die zien er naar mijn weten goed uit, een beetje dieper inpotten mag.

                Comment

                • mamba
                  Wicked Stoner
                  • May 2009
                  • 260

                  #83
                  Re: 10x white widow.

                  Dat had ik al gedaan.
                  Ik had ze tot de lopblaadjes en die zitten ook niet erg ver boven de grond hor
                  binnenkort gaan ze in grote bak en dan ook de eerste plantjes naar vrienden.

                  Comment

                  • mamba
                    Wicked Stoner
                    • May 2009
                    • 260

                    #84
                    Re: 10x white widow.

                    UPDATE

                    10x onbekend

                    Uploaded with ImageShack.us
                    6x White widow

                    Uploaded with ImageShack.us
                    4x White widow

                    Uploaded with ImageShack.us

                    Hopenlijk nu weer mooi weer dan kunnen ze mooi groeien!!!!
                    want in de regentijd zijn me onbekende plantjes enorm gaan strekken. Maar die zijn nu zo diep mogenlijk overgepot.

                    Groetjes

                    Comment

                    • R()b
                      Retired
                      • Sep 2009
                      • 159

                      #85
                      Re: 10x white widow.

                      Leuke plantjes hoor
                      Ik vroeg me al af of de zware regenval veel invloed heeft gehad onder de vroege vogels hier.
                      Maar ik lees niets bijzonders dus zal wel meevallen denk ik.
                      Top ik blijf mee lezen

                      Comment

                      • mamba
                        Wicked Stoner
                        • May 2009
                        • 260

                        #86
                        Re: 10x white widow.

                        het belemmerd wel de groei maar niet zo heel erg.
                        deze week gaan er al een paar plantjes weg naar een vriend van mij.

                        Comment

                        • mamba
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 260

                          #87
                          Re: 10x white widow.

                          Even een Update.

                          2 plantjes staan nu bij een vriend van mij.

                          8 White widows


                          10 onbekende


                          Me grooste schat!


                          groetjes




                          Comment

                          • Abel
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2010
                            • 834

                            #88
                            Re: 10x white widow.

                            Zo te zien hebben ze in de regen gestaan probeer dat in de toekomst te voorkomen, want wietplanten houden daar niet van
                            kijk maar hoe je plant in de grote zwarte pot erbij staat

                            Comment

                            • mamba
                              Wicked Stoner
                              • May 2009
                              • 260

                              #89
                              Re: 10x white widow.

                              Ja dat had ik al in de gaten.
                              Nouja zoveel kan het niet kwaad toch het blijven gewoon planten.
                              alleen ik had ze al overdekt gezet hor
                              Wat ik meer een probleem vindt is dat er in de zwarte pot geen gat zit in de onderkant. toen ik ging overpotten had ik eve niks anders. Maar die ga ik morgen overpotten naar een 10 L pot dus dan komt het wel goed.

                              iemand nog tips/tricks/complimentjes

                              Comment

                              • Jah Selah
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 226

                                #90
                                Re: 10x white widow.

                                laat je ze buiten staan?
                                as it was in the beginning,
                                so shall it be in the end
                                -BM-

                                Comment

                                Bezig...