10x white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cornolio
    Banned
    • Jan 2010
    • 112

    #106
    Re: 10x white widow.

    en eens goe tegen de beestjes sproeien, kan in dit stadium totaal geen kwaad lijkt me

    Comment

    • mamba
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 260

      #107
      Re: 10x white widow.

      ik heb de top er af gehaald en verschroeide blaadjes zoveel mogenlijk weggehaald.
      En in gespoten tegen die beestjes en ik heb de bovenste laag aarde vervangen.

      Wat foto's :


      Uploaded with ImageShack.us

      Uploaded with ImageShack.us

      En Dan gelijk maar een fotoje van de overige White widow plantjes.

      Uploaded with ImageShack.us

      Is het niet slimmer om voor mezelf 1 van de andere plantjes te kiezen?
      Want ik ben bang dat deze plant de hele tijd last blijft houden van ziektes. En misschien wel een mindere weerstand heeft ofzo.

      Graag tips/reacties

      Comment

      • Ready Set Grow
        Retired
        • Jan 2010
        • 796

        #108
        Re: 10x white widow.

        Zet de andere misschien appart of zet hem in een bos fzo.
        Het zou kunnen dat hij de andere besmet.
        De verschroeide bladeren zullen verbandings schijnsels ofzo zijn. daar weet ik niets van
        zijn er genoeg gaten inje pot?
        anders meot je er nog wat bij boren...

        Comment

        • mamba
          Wicked Stoner
          • May 2009
          • 260

          #109
          Re: 10x white widow.

          Je wel genoeg hor.
          Ze staat al apart en ik ga er goed in de gaten houden.

          Zijn jullie het met me eens dat ik beter een gezonde maar kleiner plantje zelf kan houden?
          Ik denk dat dat uiteindelijk veel sterker wordt.

          Comment

          • flitspaal123
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2010
            • 233

            #110
            Re: 10x white widow.

            als je dan toch maar 1 plant thuis houdt, zou ik een mooie gezonde doen..
            kweekt toch leuker
            I ain't going nowhere, untill I done it all!

            Comment

            • mamba
              Wicked Stoner
              • May 2009
              • 260

              #111
              Re: 10x white widow.

              dat ga ik ook doen denk ik.

              ze lijkt nu wel weer een stuk beter te gaan. en de andere dames hebben ook al zeker een hoogte van 20 tot 30 cm.
              Na dit weekend zet ik er één in me 90L spacie kuip met voeding erbij en alles erop en der aan.

              Comment

              • flitspaal123
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2010
                • 233

                #112
                Re: 10x white widow.

                gewoon de mooiste thuis in de 90L zetten en er een flinke boom van maken zou ik zeggen
                I ain't going nowhere, untill I done it all!

                Comment

                • mamba
                  Wicked Stoner
                  • May 2009
                  • 260

                  #113
                  Re: 10x white widow.

                  Dat heb ik gedaan(H)
                  Na een weekendje Defqon.1 Was er nu weer tijd om te tuinieren.


                  Ik heb gekozen om de gezonste mooist uitziende plant in de grote bak te plaatsen.

                  Uploaded with ImageShack.us

                  100 Liter aarde geschikt voor potplanten en vooral 1 jarige bloeiers met etra voeding. zelf nog wat voeding erbij gegooid. Ookal is die andere groter wordt dik wel een dikke boom moet haast wel met 100L aarde

                  De andere White widows

                  Uploaded with ImageShack.us
                  De onbekende.

                  Uploaded with ImageShack.us


                  groeten

                  Comment

                  • mamba
                    Wicked Stoner
                    • May 2009
                    • 260

                    #114
                    Re: 10x white widow.

                    Alle planten staan er goed bij.

                    Plant 5 die ik heb weg gegeven is nu al 70 cm.
                    Plant 2 en 3 die ik heb weggegeven zijn nu 60 en 55 cm ongeveer en zeker 30 a 40 cm breed!
                    super dus.
                    Plant 4 heb ik weggegeven die belde ik vandaag en die heeft der na 2 dagen nog niet geplant(vergeten want het kon niet gelijk ofzo)
                    Plant 7,8,9,10 en 1 gaan ook weg deze week. Ik heb besloten plant 6 (de mooiste en grooste van de gezonste) zelf te houden.

                    Ook krijg ik volgende week 5 powerplants waarvan ik er een paar bij vrienden zet.

                    En als iemand Auto flowers voor me heeft even een pm sturen alsjeblieft.(daar staat natuurlijk wat tegen over)

                    Comment

                    • mamba
                      Wicked Stoner
                      • May 2009
                      • 260

                      #115
                      Re: 10x white widow.

                      Update

                      Ik heb van de onbekende de 4 kleinste mannen verduisterd elke dag om 4 uur zet ik er een bak overhen zodat ze rond de 12 uur licht krijgen. zijn gratis zaadjes en een onbekend soort dus beetje experimenteren.

                      foto van de 4 onbekende

                      Uploaded with ImageShack.us

                      Mijn plant

                      Uploaded with ImageShack.us

                      Comment

                      • Ready Set Grow
                        Retired
                        • Jan 2010
                        • 796

                        #116
                        Re: 10x white widow.

                        Dus met andere woorden je gaat het geslacht proberen te achterhalen

                        Comment

                        • mamba
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 260

                          #117
                          Re: 10x white widow.

                          Ja zoiets haha
                          Me plantje gaat erg goed trouwens sinds ze in die grote bak staat groeit ze zichtbaar met de dag.

                          De plant die zo ziek was gaat ook goed. die had ik getopt en die groeit enorm in de breedte nu.

                          Comment

                          • mamba
                            Wicked Stoner
                            • May 2009
                            • 260

                            #118
                            Re: 10x white widow.

                            Nieuwe foto.


                            Uploaded with ImageShack.us

                            Bij de 4 die ik verduiter zie ik nog geen teken van bloei.

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #119
                              Re: 10x white widow.

                              Mooi stevig plantje met ruim voldoende aan de voeten, Nice.

                              Grtz

                              Comment

                              • Ready Set Grow
                                Retired
                                • Jan 2010
                                • 796

                                #120
                                Re: 10x white widow.

                                Er bestaan toch geen woorden voor, gewoon prachtig z'on plant

                                Comment

                                Bezig...