Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: buitenkweek 2011

ik wou dat ik dat allemaal zo makkelijk kon , maar dat ligt nog al moeilijk voor mij , ik heb concentratie stornissen en begrijpend lezen gaat moeilijk , en ik heb al veel interesse in kweken dat is al veel

Comment

- Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

dat zal wel moeten helpen bedankt

ik ga een experimentje doen :p vandaag ontkiemen en in de week gaat ze buiten en ik hou alles op de hoogte met foto's 1 zaadje just for fun

voor op de hoogte te brengen :p
        Last edited by levigreen; 12 March 2011, 19:21. Reden: dubbelpost

Comment

Beste levigreen,

Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd.

Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag, ik zal nu voor de laatste keer je berichten samenvoegen.

Met vriendelijke groet,

vale.

Comment

oei sorry ik had er niet bij stil gestaan zal ni meer gebeuren

Comment

Ik volg kroket, we zijn allemaal begonnen met lezen. Het kost natuurlijk wat moeite en via de zoekmachine zal je ook veel topics tegenkomen welke weinig info bevatten maar na lang genoeg zoeken vind je het wel.
              Als je ze nu al buiten wilt planten doe dit dan in een pot en zet ze in een mini serre en s'nachts eventueel binnen. Of gewoon buiten en s'nachts binnen. Ontkiem ze wel binnen in de warmte voor de beste kiem resultaten. Zorg wel dat de binnen en buitentemperatuur niet te veel verschilt als je ze telkens van binnen naar buiten haalt. Zet ze dus best in de garage zodat het temp verschil max 7 graden is.
              T'is niet omdat het overdag eens een dag zonnig is dat het dan tot de zomer niet meer gaat vriezen he.

gtzz

Comment

ik ging het exact doen zoals jij zegt

Comment

Eerste kweek is alvast spannend levi. Dat je best wat inleest heb je waarschijnlijk wel begrepen, dus mijn raad daaromtrent laat ik achterwege .

Onthou dat je sowieso geduldig zal moeten zijn: nu tot de eigenlijke plantperiode is niet zo erg. Het groeien, bloeien en drogen duurt nog een hele poos langer. Zorg dat je dar metnaal op voorbereid bent . Want het zal al snel lekker ruiken.
                  Veel geluk !
                  Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

ja ik weet het dat ik toch een tijdje geduld moet hebben :p de natuur zijn ding laten doen

Comment

Geduld leverd je een knap staaltje cannabis op oogst ook niet tevroeg
                      Suc6
                      God was never on your side..

Comment

bedankt en ik zal alles hier op vermelden dan vraag ik wel als ik met twijfels zit :p

Comment

Bezig...
                        X