Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

      @ PH

      Ja idd.
      Ik stond vol ongeloof te kijken naar het gewicht,en dan moet de Amnesia opbrengst er nog bij komen.
      Ik vond dit ook wel een zeer geslaagde 1e kweek.
      Zeker na wat ik allemaal nog weg heb moeten knippen,en ook na het drogen ging er ook nog wat vanaf.
      Plus nog is de zwaar zuigende zomer dit jaar derbij waardoor de budontwikkeling ook al minder was.
      Niet slecht,en gaat idd wat beloven volgend jaar.(als het een betere zomer word)
      Thanks voor de goede adviezen iig,jij heb er ook aan bijgedragen .

      Self made Stek Update

      Me kleine meid staat in de bloei.
      waarschijnlijk al een weekje aan de bud ontwikkeling te zien.
      Dacht eerst vorige week voorbloei te zien maar daar doet deze meid niet aan.
      Die bloeit volop en rap door.(wat nou voorbloei!!) .
      Belooft wat ook aan het aantal budjes te zien.
      Mocht ze goed afbloeien dan worden het korte maar zeer volle takken hehe.
      Hier wat shots van de kleine diva.
      PIC_0577.JPGPIC_0578.JPGPIC_0579.JPGPIC_0580.JPGPIC_0581.JPGPIC_0582.JPG

      Greetzz
      Last edited by KrisChronic; 19 September 2011, 10:23.

      Comment


        Comment


          Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

          heb vorig jaar ook de super lemon haze moeten oogsten vanwege de toprot
          heb gewoon gedroogt en de wiet in een grote gripzak gedaan heb geen last meer gehadt van schimmel
          wel begint de high na enkele weken te vervelen

          Comment


            Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

            Die amnesia's mochten langer blijven staan hoor, niet naar die haartjes kijken.. it's all about the tricoms.
            Toch lekkere kweek

            Comment


              Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

              @ Davibe

              Ja man ik had dit echt niet verwacht.
              Sterker nog door al die rot die ik al weggeknipt had tussendoor en die steeds erger terugkwam dacht ik dat ik echt weinig tot niks zou overhouden.
              Maar mischien heeft het dieven en toppen toch zin gehad qua opbrengst.(volgende kweek laat ik ongemoeid,dan weet ik het zeker).

              @ Abel

              Tzelfde hier gedaan,ook een grote gripzak en af en toe even open en dicht maken.(ben het een beetje aan het curen)
              Maar idd de korte maar hevige high begint snel te vervelen,maar van de andere kant hij smaakt wel goed

              @ ganjasensimilio

              Heb naar de trichomes gekeken,aangezien ik al meerdere verslagen gelezen had van mensen die op de pistels letten ipv de trichomes.
              Tricho's werden al klein beetje amber.
              Wilde ze ook niet te laat oogsten omdat ze nog 2 weken ondersteboven moesten en daarmee ook nog ietsie door rijpen.
              Bijna droog zijn ze nu dus rookverslag komt zeer spoedig.
              Moet zeggen dat de Amnesia vet goed stinken lol.
              en uiteraard al wel wat gerookt maar was nog iets te vochtig (wel knetterstoned),maar qua smaak merk je de vochtigheid wel.
              Het eindverslag komt volgende week,met gewicht e.d. van de Amnesia's.

              Greetzz

              Comment


                Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                zou zolang mogelijk wachten,kan toch nog een tijdje duren voordat de trichomes amber zijn

                Comment


                  Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                  Ja idd,weer een weetje voor volgend jaar.
                  Na ff ruim een week ondersteboven te hangen zijn ze wel wat meer donkerder maar het is echt minimaal.
                  Volgend jaar mogen ze wel 2 weken langer door bloeien onder betere omstandigheden.

                  Comment


                    Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                    Eind Update Amnesia's en algemene eind update

                    Nou hehe de Amnesia's zijn droog na ruim 3 weken drogen.
                    Duurde toch ff iets langer als de PP's.
                    Maar moet zeggen dat de Amnesia's echt lekker zijn en roken,lekker plakkerig en heerlijk om te roken.
                    Een lekkere lang aanhoudende stonenende High.
                    En wat een geur kom er vanaf zeg he poeeeeeweeeeeee .
                    En het Eind gewicht voor de 2 Amnesia's ook zeker niet verkeerd.
                    Maar liefst 340 gram droog.
                    Alleen het jammere is dat ik daar geen foto's van heb,had ook al wat weggegeven aan een maatje van me en wou nog foto's maken van het restant maar de camera is kaput.
                    Nou ja boeiend
                    Ben echt heel tevreden over de kweek.
                    ondanks de bar slechte zomer en de rotjes toch nog bijna een kilo van 7 planten.
                    Nou daar komen wij het jaar wel mee door gelukkig.
                    Ik wil iedereen bedanken voor de hulp tips en trics en leuke reacties.
                    Special thanks to :
                    Dissy,Kel,Purple Haze,Davibe,Abel,Vale,Rastaron,PPlantje,Belladonna ,Monty en Inti
                    en natuurlijk de rest die bijgedragen heb.
                    Volgend jaar hopelijk een beter zomer met een nog betere opbrengst
                    Hier nog even mijn voedings lijn en preperaten en bug middeltjes want ook die hebben mijn kweek mede doen slagen.
                    PIC_0452.JPGPIC_0453.JPGPIC_0454.JPG
                    Last edited by KrisChronic; 9 October 2011, 12:43.

                    Comment


                      Comment


                        Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                        Thanks Monty was jouw nog bijna vergeten.
                        en me rookverslagje zit er mischien iets verborgen in mijn laatste verslagje verwerkt

                        Comment


                          Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                          toch nog even een toelichting voor Monty en geintresseerden.
                          Het vorige rook verslag was erg kort en daarmee niet echt informatief.
                          Nou de Amnesia"s goed droog zijn moet ik zeggen dat de smaak en het zachte roken perfect is.
                          Had de Amnesia"s al voor geproefd maar was al snel duidelijk dat ze langer moesten drogen dan dat ik dacht.
                          Dat ze iets verser waren was de wiet opzich een beetje scherp en er zat echt een dieselachtige geur aan + dat de toppen zo erg plakten dat een normale bats draaien bijna niet lukte.
                          Nu ze wel goed droog zijn is de smaak echt heel goed,een diepe Haze smaak met een lekker na tintje.
                          Qua effect voor mij eigenlijk een perfecte stoned high combo,waarbij je na de 1e paar hijsen toch wel even wilt gaan zitten
                          Tja en het rookt lekker zacht,verbazend zacht eigenlijk want uit de shop wou ik nog wel eens een zware hoestbui krijgen.
                          Ik denk dat als ik een cijfer moet geven voor alles bijelkaar toch een dikke 7,5 en als het er wat beter uit gezien had was het wel een 8,5 geweest
                          Moet zeggen dat ik Deze soort echt een aanrader vindt voor buiten,alleen 1 minpunt ze stinken onwijs de laatste weken (de hele buurt heb ze geroken lol)
                          De PP's waren echt niet te vergelijken met de Amnesia's dus die roken we eerst op anders worden we denk ik niet meer stoned/high van de PP.

                          Hoop dat ik iedereen voldoende geinformeerd heb en dat de mensen die mijn verslag hebben bezocht en becommentarieerd het leuk gevonden hebben.
                          Tot volgend jaar.
                          Suckses

                          Greetzz

                          Comment


                            Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                            Comment

                            Bezig...
                            X