Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

    Gaat helemaal goed komen bij jou daar ga zo door zou ik zeggen.

    Comment


      #92

      Comment


        #93
        Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

        @ Allemaal

        Dank voor de positieve vibes

        @ Davibe

        De PP's zijn 80/85 cm op 1 na die is wat lager maar breder 70/75cm.(De Hoofd stam was vanaf stek krom geworden Bonzai style )
        1 Haze is getopt en staat op precies 1 meter de andere is nog met een inhaal race bezig en is 60 cm ongeveer(nog niet gemeten).
        Tja en me Stekkies....
        Ben blij dat ze het gehaald hebben,maar zodra er meer droge lucht bijkomt en direct zonlicht gaan ze toch een beetje hangen.
        Weet niet of dat tijdelijk is omdat ze constant in een hoge LV hebben gestaan of omdat ze gewoon niet genoeg wortel hebben en doodgaan.
        Dat is nog even afwachten.
        Mischien dat ze ook eerst nog een beetje reveggen en dat ze daarom beetje slap hangen.
        Ze gaan van de week naar een maatje van me en dan zien we wel of het allemaal goed gaat.
        En ik denk dat zonder kweekbak het weinig zin heb,maar je kan het natuurlijk altijd proberen.(niet geschoten is altijd mis zeg ik altijd maar dan ).
        Zou ze zo en zo niet onder de lamp zetten de eerste week,teveel licht is niet goed voor het wortelen beter op een rustige schaduw plek.
        iig Suckses ermee ga het volgen als je begonnen bent want ik ben wel benieuwd.

        Greetzz
        Last edited by KrisChronic; 2 July 2011, 18:26.

        Comment


          #94
          Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

          thanks voor de info.. ja ik ga toch maar binnenkort eerst ff stekgel enzo halen en misschien nog wel een kweekbakje
          het is natuurlijk ook jammer om je plant te verknippen en geen profijt te kunnen hebben van die stekkies...
          je leest t nog wel

          Comment


            #95
            Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

            hey Kris.....mijn PPtjes doen het ff niet zo lekker maar mn lelies daarintegen staan mooi te bloeien

            026.jpg

            Comment


              #96
              Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

              @ Ron

              Zien er goed uit bij mij vallen ze na paar dagen alweer uit .

              @ Kleine update week 11

              vorige week 1 van de onderste takken leek los te zitten bij de oksel en nou ziet ie er beetje bruin uit.
              Ook zit er een gaatje in/bij.
              De tak groeit voor de rest gewoon goed.
              Kan iemand mij vertellen of dit kwaad kan of gaat dit wel goedkomen?
              Hier paar Shots..
              PIC_0132.JPGPIC_0133.JPG
              iig alvast bedankt

              Greetzz
              Last edited by KrisChronic; 3 July 2011, 19:51.

              Comment


                #97
                Ik denk niet dat het veel kwaad kan bij mij was de hele tak eraf en dus ook een gat in me stam maar ze lijkt er verder helemaal geen last van te hebben ik denk niet dat je er al te veel zorgen over moet maken.

                Comment


                  #98
                  Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                  @ Kel

                  Ik maak me in principe geen zorgen,de tak groeit goed door en vertoont geen abnormale dingen.
                  Maar dat gaatje daar zijn mieren dol op en als die in de stam gaan zitten is het snel gebeurd met me schatje.

                  @ Update week 11

                  Mijn schatjes gaan lekker,groeien goed door en zien er gezond uit.
                  Vooral de Kleinste Haze die schiet echt snel en goed uit de grond
                  Ook heb ik 1 van mijn test plantjes gedieft en hoop dat ik het goed gedaan heb.
                  Mischien kan een ervaren kweker mij hierover wat feedback geven of ik het goed gedaan heb.
                  Ik moet zeggen dat ik wel schrok van de hoeveelheid die ik eraf moest knippen.
                  Nou maar hopen dat het de gewenste resultaten opleverd.
                  Hier wat shots....
                  PIC_0135.JPGPIC_0136.JPGPIC_0137.JPGPIC_0138.JPGPIC_0139.JPGPIC_0140.JPGPIC_0141.JPGPIC_0142.JPGPIC_0143.JPGPIC_0144.JPGPIC_0134.JPG

                  @ Stek kweek Update

                  Mijn Stek kweek heb het niet overleefd helaas .
                  MIjn hond had de deksel van de kweekbak er per ongeluk afgeschoven.
                  Heb nog wat EHBO toe proberen te passen maar dat heeft niet geholpen.
                  Ook hadden ze nog geen wortel aangemaakt,denk dat ze nog wel een tijdje in de bak moesten blijven.
                  Mischien hadden ze dan wel wat wortel aangemaakt.
                  Maar ja blijft gissen.
                  Voor deze keer heb ik iig gefaald maar wel weer wat ervaringen rijker en volgende keer maar stek poeder of gel gebruiken

                  Greetzz

                  Comment


                    #99
                    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                    Als dat bruin plekje een beetje zacht aan voel dan heb he te doen met Stam rot en dat is niet zo fijn.
                    voel even met je vinger hoe het aan voel en probeer even er aan te ruiken.

                    groetjes
                    God was never on your side..

                    Comment


                      Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                      Voelt gewoon hard en aan de onderkant is het een heel klein beetje plakkerig/harsig.
                      En ruikt normaal wieterig.
                      iig bedankt voor je reactie

                      Greetzz

                      Comment


                        Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011


                        hey kris ik heb iets gevonden op het net mss heb je er wat aan als je wel rot heb.

                        Wat kan ik doen tegen stamrot, hoe kan ik het tegenhouden?
                        Als je op je plant al een plek hebt met stamrot kun je dit toch heel makkelijk stoppen. De rot verdwijnt niet, maar wordt ingesloten en zal hierdoor waarschijnlijk niet verder rotten. Maak de stamrot schoon, krab voorzichtig het zachte rotte weefsel weg. Hierna druppel je simpelweg de hele rottende plek onder het kaarsvet. Probeer indien mogelijk de plant op haar zij te leggen om wat makkelijker bij de stam te komen en de druppels goed op de rottende plek kunnen laten vallen.

                        Comment


                          Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                          @ Kel

                          Goede tip .
                          Maar ik heb het even gevoeld en is gewoon hard dus goed lijkt mij.
                          alleen dat gaatje maak ik me een beetje zorgen om want daar kunne mieren in gaan zitten en die vreten me stam hol heb ik gelezen.

                          @ Update

                          Heb wat geel blad gevonden in me plantjes.
                          Ik denk dat het magnesium tekort is maar zou net zo goed verouderd blad kunnen zijn dat dood aan het gaan is.
                          Bijna al het gele blad zit aan de hoofdstam en op de 1e node van de takken,de rest is gewoon mooi groen.
                          Kan iemand mij met zekerheid vertellen of het een magnesium tekort is???
                          Heb de bijvoeding iets opgevoerd,na lange tijd minimaal voeding te hebben gegeven.
                          Wil volgende week gaan verduisteren dus moet het eigenlijk zo snel mogelijk zeker weten zodat ik het kan behandelen.(aangezien ze nog meer magnesium nodig hebben met de bloei,en dan waarschijnlijk me hele plant zo geel is).
                          1 plant had al een tijdje helemaal geen voeding gehad en die vertoonde over de hele plant vergeling,maar naar bij voeden trekt die ook weer bij.
                          voor de rest gaat het goed met ze,zelfs alweer 7 vingers aan het uit poepen.
                          Hier wat shots....
                          PIC_0152.JPGPIC_0153.JPGPIC_0154.JPGPIC_0155.JPGPIC_0156.JPGPIC_0157.JPGPIC_0158.JPGPIC_0159.JPGPIC_0160.JPGPIC_0161.JPG

                          Greetzz
                          Attached Files
                          Last edited by KrisChronic; 7 July 2011, 09:51.

                          Comment


                            Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                            Krijg deze op geen mogelijkheid erbij.
                            dan maar 1 x dubbele post.
                            Alvast excuus

                            PIC_0145.JPGPIC_0146.JPGPIC_0162.JPG

                            Comment


                              Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                              Die zien er goed uit Kris! Aardig paradijsje daar
                              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                              Comment


                                Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                                Dank je Dissy
                                Heb vandaag even een fles bio nova Mg0-8 gehaald om het magnesium tekort iets weg te werken voordat ik met verduisteren begin.
                                Hoop dat het me gele blad probleem oplost.
                                Of het resultaat heeft dat zal ik later melden.

                                Greetzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X