Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

    Als het licht niets meer uitmaakt dan houdt ik m vanaf nu open.
    Heb ook al visdraad langs de schutting geplaatst 20 cm van de kant met daaraan van de rinkelende pijpjes die in de slaapkamer hangen.
    Dit als extra bewaking buiten me Mech om.
    ik heb evengoed de ventilators aan om de dauw eventueel enigzins nog wat te beperken.
    Ty iig

    Greetzz

    Comment


      Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

      kijk je heb op het gegeven moment dat je zoveel toprot heb weg geknipt
      dat dit teveel is voor je plant en die gaat dan stil staan en dan heb je geen oogst
      aan jou de keus
      vul bij de zoeken in abel planten en kijk hier maar eens naar
      dan zul je zien wat ik allemaal gedaan hebt om toprot te stoppen
      en je kan de dieven het oook moeilijker maken
      en met die herder die je hebt zullen ze niet gauw durven

      Comment


        Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

        Leuk verslag heb je ervan gemaakt leuk te lezen.
        Zien er toch mooi uit je planten, en goed dat je vast over de dieven nadenkt.
        Ik was te laat.
        Ja die dauw heb ik ook last van geheid toprot had ik ook op de autoflowers.
        Die tip met dat visdraad vind ik een goeje ga ik ook doen. thx
        sigpic

        Comment


          Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

          @ Abel

          ja idd gelukkig is het telkens weer op een andere plant,dus ze hebben even om te ontstressen zeg maar.
          Het zit ook niet in de hoofdtoppen nog gelukkig maar in de wat kleinere zijtakken.
          Vanmorgen me teldor behandeling herhaald,dus op hoop van zegen.
          En me herder is idd een hele goede waker,maar tegenwoordig schromen ze niet om die honden te vergiftigen.
          En me hond is me alles,dus dan weet je het wel he

          @ Inti

          Ty man.
          En jij was eigenlijk degen die me aanzette tot nadenken
          Vindt het nog steeds kut voor je.

          @ Update eind week 18,Verduisterdag 35

          Vandaag De Teldor behandeling herhaalt was 8 dagen de interval en moest eigenlijk 7 dagen zijn,maar het weer werkte niet echt mee.
          Vanmorgen bewolkt maar droog en de plantjes waren ook droog dus behandelen de schatjes.
          Voor de rest wel wat kleine rot aantasting maar minimaal.
          Ik zei eerder dat mijn Amnesia eigenlijk alles opliepen,maar die zijn er erg goed herstelt en vertonen al een tijdeje geen sporen meer van rot.
          Bij de PP's daarin tegen kom ik wel telkens kleine toprotjes tegen op de wat kleinere zijtakken.
          Tot nu toe alleen bij 1 grote top onderaan wat weg moeten knippen en bijschrapen.
          Alles bedekt met plastic leek wel een 1 of andere nep kunstenaar,alsof ik de plant ging inpakken en verschepen lol.
          maar goed beter safe dan alles besmet.
          Ik klop alles maar af hier want je weet maar nooit.
          Zat trouwens ook een 1000 poot op 1 van mijn schtjes,vieze beesten zijn dat en ik had in echt 20 jaar geen 1000 poot meer gezien.
          Helaas geen foto,maar heb m wel over de schutting gegooid.
          In de Update van week 19 die begint morgen en daar zal ik nog wat foto's bij plaatsen.

          Greetzz

          Comment


            Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

            je heb nog geluk dat de nacht tempertuur nog niet te koud is geweest
            maar dat gaat komende week gebeuren en dan help geen middel

            Comment


              Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

              Ga over een paar weken serre aanbouwen.
              Scheelt een hoop problemen heb ik alweer gemerkt.
              Lekker voor de winter ook

              Comment


                Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                ook daar moet de temperatuur min 18 graden

                Comment


                  Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                  @ Update week 19 verduisterdag 37

                  Het weer blijft tegen zitten en week 19 van mijn kweek lijkt de week des doods te worden voor mn schatjes.
                  De PPs lopen steeds voller met rot en het gaat nu snel.
                  de tent staat al een tijdje volledig open als het donker is,maar het lijkt niet te mogen baten.
                  ik probeer te redden wat er te redden valt in de hoop dat mijn amnesia's het nog gaan redden.
                  De PP's zit ik over te denken om die nu gewoon buiten te laten staan omdat die toch al zo goed als verloren zijn.
                  Ze moeten nog zeker 3 weken en de Amesia's 4 a 5 weken.
                  Amesia's zijn nog niet aangetast gelukkig toppen zien er allemaal nog schoon uit.
                  wel 1 vraag.
                  Kan ik met 37 dagen bloei al oogsten of heb je dan echt bagger wiet?
                  want ik denk dat ik ze om moet hakken 1 dezer dagen,anders kan ik ze in de gft bak donderen.
                  Ben blij als me serre er zo staat.
                  En voor het KNMI....
                  wat een kneuzen zijn dat,buienradar ook,ze kunnen het weer op 1 tot 3 uur niet eens meer correct voorspellen,echt slecht en heb er gewoon geen woorden voor lol.
                  Volgend jaar,zal het zeker anders gaan met mn kweek .

                  Greetzz

                  Comment


                    Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                    5 weekjes , das wat aan de vroege kant maar er zit thc in
                    en om het effect te versterken zou je van die toppen hasj kunnen maken
                    het zal dan een aardig licht hasje zijn
                    ikzelf heb nooit zo vroeg moeten oogsten
                    weet alleen dat THCniveau rond de helft van normaal verwacht niveau ligt maar dat je een teveel aan ongunstige cannabinolen krijgt die dan de rookervaring onaangenaam maken.om zo te roken lijkt me dat een baggerwietje te zijn
                    tsja en buienradar , tis soms knudde daarmee

                    erg spijtig om te horen Kris dat die PP het zo zwaar daar hebben
                    ik leef met je mee

                    wel goed te horen dat er een serre gaat komen en dat het er volgend jaar anders aan zal toegaan

                    goed dat je die amnesen nog hebt staan

                    greetz

                    Comment


                      Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                      kijk dit heb ik vorig jaar ook meegemaakt
                      je bent veels te laat begonnen met het open zetten
                      en dan slaat de toprot toe zo hard, dat je plant kan weggooien
                      dus dit jaar alleen maar een afdak
                      DSC00235.jpg

                      Comment


                        Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                        Ach Abel het is nu eenmaal zo gelopen.
                        Kijk het is mijn 1e kweek en alle kennis van de fouten die ik nu gemaakt heb neem ik mee naar volgend jaar.
                        Ik had zowiezo al geen rekening gehouden met opbrengst.(wou wel een zo hoog mogelijke hoor,maar toch )
                        Het waren binnenteelt stekken die de binnen kwekers hier allemaal weg gedaan hadden door weet ik veel wat.(was niet goed iig)
                        Dus dat ik ze al zover heb gekregen in mijn 1e kweek,vind ik opzich een redelijke prestatie dacht ik zo.
                        Ik ga gewoon door tot het eind en probeer er het beste van te maken,tis immers nog steeds een vette hobby
                        En volgend jaar,nieuwe ronde nieuwe kansen.
                        Verduister jij ze evengoed nog wel savonds tot het donker is,of laat je ze gewoon gaan nu?.

                        Greetzz

                        Comment


                          Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                          vanaf kwart over 7 tot vijf voor half tien
                          om 8 uur begin ik al de zeilen verder omhoog te zetten
                          zou als ik jou was de amnesia s'nachts binnen lekker met ventilator

                          Comment


                            Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                            Sjonge wat lees ik nu! dat is gvd klote kris ik hoop dat je er nog iets vanaf kan halen.

                            Gr kel

                            Comment


                              Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                              @ Abel

                              Ok dan doe ik het toch goed gelukkig.
                              Denk dat ik ze voorlopig nog buiten moet houden.
                              Ik zou wel willen maar heb daar echt geen ruimte voor,ik ben wel bezig een plek te maken maar weet nog niet of het ruim genoeg word.

                              @ Kel

                              Tja zwaar klote,maar met dit weer is dat bijna niet tegen te houden.
                              En als je dan ook nog eens een miniscuul foutje maakt,dan word dat door moedertje natuur keihard afgestraft .
                              Maar ja tis nu eenmaal zo,en we moeten er maar het beste van maken,toch?

                              @ Update eind week 19 verduisterdag 40

                              Eindelijk weer is een paar dagen mooi weer.
                              Voor mijn PP's mag het niet meer baten die gaan dit weekend om.
                              Had vorige week al een stuk top met rot schoongemaakt en het goede laten drogen om te testen of de kwaliteit al enigzins redelijk was.
                              Dat stuk gisteren opgerookt en tot mijn verbazing was het kwalitatief echt best goede wiet,zelfs bijna koffieshopwaardig.
                              Ze hebben nog ruim een week,2 weken met aanstaand weekend erbij door kunnen bloeien dus de kwaliteit zal ook iets beter zijn toch?(iig lijkt mij)
                              De 2 Amnesia's zijn vooralsnog niet geinfecteerd,maar moet daarbij zeggen dat ik wel een risico neem door ze zoveel mogelijk in de zon te zetten.
                              Risico omdat de PP's midden in de tuin staan en daarmee de kans dat de rot overwaaid op mijn Amnesia's groter is geworden.
                              Maar ze moeten toch genoeg zon hebben,ook daarom kap ik mijn PP's dit weekend,zodat de Amnesia's normaal af kunnen bloeien.
                              Hier nog wat shots van de Amnesia's en de PP's met rot
                              PIC_0470.JPGPIC_0471.JPGPIC_0472.JPGPIC_0473.JPGPIC_0474.JPGPIC_0475.JPGPIC_0476.JPGPIC_0477.JPGPIC_0478.JPGPIC_0479.JPGPIC_0480.JPGPIC_0481.JPGPIC_0482.JPGPIC_0483.JPG

                              Greetzz

                              Comment


                                Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                                Ow en sry Mods voor de dubbel post maar had nog een klein selfmade stek updatetje
                                Zijn groeit vrolijk verder,bijna aan de 5 node en dan mag zij ook gaan bloeien.
                                Zal mij benieuwen wat daar de aankomende maanden mee gaat gebeuren.
                                Ik zie dit ook als een soort bestendigheids test voor voor de late maanden september en oktober.
                                Dit om mezelf van meer kennis te vergaren.
                                Hier nog een paar plaatjes...
                                PIC_0484.JPGPIC_0485.JPG

                                Greetzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X